H Hyundai αποκάλυψε το ολοκαίνουργιο i10.

Tο νέο i10 έχει εκμεταλλευτεί τα νέα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της κορεατικής μάρκας.

Πηγαίνοντας προς τα πίσω συναντούμε το καθαρά ομαλό αλλά και μυώδες πλαϊνό μέρος.

Το εσωτερικό έχει απλή σχεδίαση υποστηριζόμενο από οριζόντια αρχιτεκτονική.

Πηγή ισχύος για το νέο κορεατικό μίνι είναι δύο κινητήρες βενζίνης.

Ήρθε το νέο Hyundai i10

40.482 Επισκέψεις στο άρθρο (3/9/2019)

Ερχόμενο με νέο δυναμικό σχεδιασμό και προηγμένο πακέτο ασφάλειας, η Hyundai αποκάλυψε το ολοκαίνουργιο i10, λίγο πριν το μοντέλο κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης του 2019.


Ξεκινώντας, το νέο i10 έχει εκμεταλλευτεί τα νέα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της κορεατικής μάρκας αποκτώντας καλύτερες αναλογίες από τον προκάτοχό του. Το μοντέλο είναι χαμηλομένο κατά 20 χιλιοστά και το «σώμα» του φαρδύτερο για επίσης 20 χιλιοστά. Από κει και πέρα ο δυναμικός σχεδιασμός συμβάλει στην καλύτερη και πιο σπορ εικόνα. Σε αυτό σημαντικό ρόλο παίζει η μεγάλη μάσκα στον πρόβολο του αυτοκινήτου, που ενσωματώνει τα στρογγυλά LED φώτα ημέρας με κυψελοειδή δομή.
 
Πηγαίνοντας προς τα πίσω συναντούμε το καθαρά ομαλό αλλά και μυώδες πλαϊνό μέρος. Μοναδικοί τριγωνικοί όγκοι υπογραμμίζουν οπτικά το πλάτος του αυτοκινήτου και τονίζουν τη θέση των τροχών στις τέσσερις γωνίες. Μάλιστα οι οδηγοί να μπορούν να επιλέξουν και τις προαιρετικές ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών για να τονίσουν ακόμα περισσότερο το εν λόγω στοιχείο. Τα πίσω μέρος έχει πιο απλή εμφάνιση και χαρακτηρίζεται από τα νέα φωτιστικά σώματα, τη μικρή αεροτομή και τα δύο νεύρα που τρέχουν κάθετα στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από 10 χρώματα.
 
Το εσωτερικό έχει απλή σχεδίαση υποστηριζόμενο από οριζόντια αρχιτεκτονική. Σημαντική συμβολή σε αυτό έχουν οι μακρόστενοι κεντρικοί αεραγωγοί, αλλά και η κυψελοειδής δομή που μεταφέρεται στο ταμπλό. Εκτός από το συμβατικό ντουλαπάκι οι σχεδιαστές τώρα έχουν ενσωματώσει ένα επιπλέον ανοικτό χώρο αποθήκευσης πάνω από αυτό, μεγαλώνοντας έτσι τον αποθηκευτικό χώρο. Μιλώντας για αυτόν να πούμε πως το πορτμπαγκάζ μπορεί να φιλοξενήσει όγκο 252 λίτρων. Συνεχίζοντας στην καμπίνα το τριάκτινο τιμόνι έχει ενσωματωμένα χειριστήρια για τις απαραίτητες ρυθμίσεις στου συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Το infotainment φιλοξενείται σε μία έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών με τα Apple CarPlay και Android Auto να δίνουν το παρών, ενώ στη διάθεση των πελατών είναι και το σύστημα συνδεσιμότητας Connected Car, το οποίο παρέχει από πλοήγηση μέχρι και σύστημα εύρεσης του αυτοκινήτου.
 
Στον τομέα της ασφάλειας το νέο i10 διαθέτει το πακέτο Hyundai SmartSense. Αυτό αποτελείται από πολλά συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού όπως τα Forward Collision-Avoidance Assist (FCA), High Beam Assist, Lane Keep Assist System (LKAS), Driver Attention Warning (DAW) και Intelligent Speed Limit Warning (ISLW).
 
Πηγή ισχύος για το νέο κορεατικό μίνι είναι δύο κινητήρες βενζίνης. Ο 3κύλινδρος MPi 1.0 λίτρου που προσφέρει 67 ίππους και 96 Nm ροπής και ο 4κύλινδρος MPi 1,2 λίτρων με ισχύ 84 αλόγων και 118 Nm ροπής. Αμφότερα διατίθενται με δύο επιλογές κιβωτίου ταχυτήτων. Ένα χειροκίνητο πέντε σχέσεων και ένα 5άρι αυτοματοποιημένο.  Όλοι οι κινητήρες συνοδεύονται από το σύστημα Idle Stop and Go (ISG) που συμβάλει στη μείωση καυσίμου.  

Τέλος να σημειωθεί πως ο συντελεστής οπισθέλουσας έχει μειωθεί από τα 0,32 cd στα 0,31cd.

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda