Κινητήρες: Επιδόσεις το XCeed, κατανάλωση το C-HR

Κινητήρες: Επιδόσεις το XCeed, κατανάλωση το C-HR

61.287 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2020)

Σε επίπεδο κινητήρων έχουμε τρεις διαφορετικές «σχολές» με την Toyota να επιμένει στην υβριδική τεχνολογία της, την Mazda επίσης στην προχωρημένη τεχνολογία των ατμοσφαιρικών κινητήρων SkyActiv που κάνουν και χρήση ήπια υβριδικής τεχνολογίας και την Kia να ακολουθεί τον δρόμο της υπερτροφοδότησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Σε αυτή την τιμή των 25.000 ευρώ, λοιπόν, η Kia προσφέρει το πιο δυνατό «πακέτο» με το XCeed να εφοδιάζεται με τον 1.400άρι Τ-GDi των 140 ίππων αποκτώντας έτσι ένα σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα στον τομέα των επιδόσεων.

O SkyActiv κινητήρας του CX-30 είναι ο μεγαλύτερος σε χωρητικότητα και διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του και το ευρύ φάσμα απόδοσής του, ενώ το C-HR χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα της Toyota 4ης γενιάς που συνδυάζει τον θερμικό κινητήρα με ηλεκτροκινητήρα και κιβώτιο CVT και αποδίδει συνδυαστικά 122 ίππους.  

Το C-HR και μέσω της ιδιαιτερότητάς του να χρησιμοποιεί για περιορισμένο χρόνο -αλλά αρκετό για αστικές συνθήκες- την ενέργεια των μπαταριών του, είναι ο αδιαμφισβήτητος νικητής στην κατανάλωση, χωρίς όμως να θυσιάζονται οι επιδόσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto