Στην εικόνα βλέπετε τη νέα Porsche 911 Speedster.

«Κλείνει το μάτι» στους Κινέζους η Porsche

1.553 Επισκέψεις στο άρθρο (24/4/2019)

Τα δεδομένα συνεργασίας με κινεζικούς κολοσσούς προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις της, εξετάζει η Porsche.

Σύμφωνα με όσα αναφέρουν τα ξένα μέσα ενημέρωσης, η φίρμα βρίσκεται σε συζητήσεις με τις τεχνολογικές εταιρείες Tencent Holdings, Alibaba Group και Baidu, μέσω των οποίων πιστεύει πως θα κάνει τα οχήματά της καταλληλότερα για την εγχώρια αγορά της Κίνας, που είναι η μεγαλύτερη για εκείνη.
 
Οι συγκεκριμένες για την ασιατική χώρα λειτουργίες, όπως αυτή της αναγνώρισης φωνής, της πλοήγησης, αλλά και της εφαρμογής WeChat - που όπως όλα δείχνουν θα έχουν τα μοντέλα της μάρκας - θα αναπτυχθούν τοπικά, κάτι που επιβεβαίωσε με δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της Porsche, Oliver Blume σε συνέντευξή του στη Σαγκάη αυτή την εβδομάδα. Η αυτοκινητοβιομηχανία υπέγραψε επίσης συμφωνία για την επέκταση της ερευνητικής συνεργασίας της με το Πανεπιστήμιο Tongji την Τετάρτη.
 
«Θέλουμε να έχουμε τις σωστές συνεργασίες σε κάθε περιοχή», δήλωσε ο Blume. «Είναι αδύνατο να πιστεύουμε ότι όλα αυτά μπορούν να αναπτυχθούν στη Γερμανία», κατέληξε.
 
Σκοπός της Porsche είναι να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο του Κινέζους πελάτες της, οι οποίοι χρησιμοποιούν συντριπτικά περισσότερο το AutoNavi και το WeChat της Tencent, αντί των Google Maps και WhatsApp, κάτι που συμβαίνει στις ευρωπαϊκές χώρες.
 
Επιπλέον ο ρόλος της Κίνας ως η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων παγκοσμίως, έχει μεγάλη επιρροή στο πλάνο της Porsche να ενισχύσει τη σύνθεση των ηλεκτρικών οχημάτων, αποσκοπώντας σε περισσότερες πωλήσεις και μεγαλύτερα οικονομικά οφέλη.
 
Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν ξεκίνησε καλά το έτος, καθώς οι παγκόσμιες πωλήσεις μειώθηκαν κατά 12% το πρώτο τρίμηνο, ωστόσο έχει υπολογίσει πως στο τέλος του έτους θα έχει καταφέρει ρεκόρ πωλήσεων, με την αγορά της Κίνας να έχει τον πρωτεύοντα ρόλο.

Toyota
moto