
Εκκίνηση από το κέντρο της Αθήνας και το Ψυχικό.
Σαββατοκύριακα ή νυχτερινές ώρες η αποξήλωση.
Το ευρύτερο πρότζεκτ του ΟΣΥ περιλαμβάνει την αποξήλωση συνολικά 700 στύλων.
16 χιλιόμετρα το ανενεργό εναέριο δίκτυο.
Εκκίνηση από το κέντρο της Αθήνας και το Ψυχικό
Η σταδιακή κατάργηση των τρόλεϊ από την Αθήνα και τον Πειραιά είναι μία από τις κινήσεις που έχει ανακοινώσει η κυβέρνηση και η αρχή θα γίνει με το ξήλωμα των στύλων από το ανενεργό δίκτυο.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, συνολικά 60 μεταλλικοί στύλοι θα αποκοπούν σε πρώτη φάση: 26 στο Ψυχικό, κατά μήκος της οδού Γρηγορίου Ξενοπούλου και 34 στο κέντρο της Αθήνας, στις οδούς Μάρνης και Καρόλου έως την πλατεία Καραϊσκάκη.
Σαββατοκύριακα ή νυχτερινές ώρες η αποξήλωση
Η ΟΣΥ θα καθορίσει τα ακριβή σημεία αποξήλωσης, ενώ οι εργασίες, προϋπολογισμού 29.820 ευρώ πλέον ΦΠΑ, προβλέπεται να ολοκληρωθούν εντός τριών μηνών. Λόγω της ύπαρξης άλλων υποδομών στα πεζοδρόμια, όπως ΔΕΗ, ΟΤΕ και δημοτικός φωτισμός, η απομάκρυνση των στύλων θα γίνεται με προσοχή και κυρίως Σαββατοκύριακα ή νυχτερινές ώρες. Παράλληλα, γίνεται γνωστό πως τα πεζοδρόμια θα αποκαθίστανται πλήρως μετά την αφαίρεση κάθε ιστού, κάτι για το οποίο θα φέρει την ευθύνη η ανάδοχος εταιρεία.
Το ευρύτερο πρότζεκτ του ΟΣΥ περιλαμβάνει την αποξήλωση συνολικά 700 στύλων
Οι πρώτες αποξηλώσεις των στύλων αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου έργου του ΟΣΥ, ο διαγωνισμός για το οποίο βρίσκεται σε ισχύ. Αυτό αφορά την αποξήλωση συνολικά 700 παλαιών ή ασταθών στύλων, την αντικατάσταση 600 ακόμη, την επισκευή 500 βάσεων, την αποξήλωση 350 φουρουσιών (μεταλλικών βραχιόνων στήριξης) και βαφή ιστών συνολικής επιφάνειας 3.000 τ.μ. και την αφαίρεση 16.000 μέτρων χάλκινου αγωγού. Παράλληλα, θα γίνεται περιοδικός έλεγχος όλων των στύλων, ενεργών και ανενεργών, για διάστημα δύο ετών, ενώ οι στύλοι με σοβαρή φθορά θα αντικαθίστανται ή θα ενισχύονται για την πρόληψη ατυχημάτων.
16 χιλιόμετρα το ανενεργό εναέριο δίκτυο
Σημειώνεται, πως σήμερα υπάρχει ένα ανενεργό εναέριο δίκτυο μήκους 16 χιλιομέτρων, που εξακολουθεί να βρίσκεται εγκατεστημένο σε διάφορες περιοχές της Αθήνας, του Πειραιά, της Δραπετσώνας, του Κερατσινίου και του Μοσχάτου. Το συγκεκριμένο δίκτυο δεν χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια, ωστόσο δεν έχει αποξηλωθεί.
Το ανενεργό δίκτυο (και στη συνέχεια τα υπόλοιπο) θα αρχίσει σταδιακά να αφαιρείται, ελευθερώνοντας χώρους και υποδομές για τις νέες τεχνολογίες ηλεκτρικών λεωφορείων, τα οποία σύμφωνα με την κυβέρνηση έχουν το μισό κόστος χρήσης σε σχέση με τα τρόλεϊ.

