ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ξεκίνησαν οι παραδόσεις του Plug-in υβριδικού Ford Ranger

(10/7/2025)
Ξεκίνησαν οι παραδόσεις του Plug-in υβριδικού Ford Ranger
5 Φωτογραφίες »

Αποδίδει 281 άλογα και μπορεί να πηγαίνει μόνο με ρεύμα για 50 χλμ..
Η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 11,8 kWh και συνδυάζεται με κινητήρα 2,3 λίτρων.
Διαθέσιμο μόνο ως διπλοκάμπινο και σε διαφορετικές εκδόσεις.
Το 2024 είχε μερίδιο 43% στην κατηγορία του.

autotriti team

Αποδίδει 281 άλογα και μπορεί να πηγαίνει μόνο με ρεύμα για 50 χλμ.

Το νέο Ford Ranger Plug-in Hybrid προσφέρει όλες τις δυνατότητες του θερμικού και παράλληλα ενισχύεται με ένα Plug-in σύνολο που αποδίδει μέγιστη ροπή έως και 697 Nm – τη μεγαλύτερη σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο Ranger παραγωγής – και ισχύ 281 PS, με ηλεκτρική αυτονομία έως 50 χλμ που προσφέρει μειωμένο κόστος ιδιοκτησίας. Η παραγωγή για την ευρωπαϊκή αγορά του νέου Ranger PHEV βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη στο εργοστάσιο της Ford στο Silverton της Νότιας Αφρικής, ενώ οι πρώτες παραδόσεις σε πελάτες στη Γηραιά Ήπειρο έχουν ήδη ξεκινήσει.

Η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 11,8 kWh και έχει κινητήρα 2,3 λίτρων

Το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης του νέου Ford Ranger PHEV συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα EcoBoost χωρητικότητας 2,3 λίτρων της Ford και το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας με έναν ηλεκτροκινητήρα 75 kW και μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8 kWh. Αυτή μπορεί να φορτιστεί από εξωτερική παροχή, καθώς και από τον βενζινοκινητήρα ή ανακτώντας ενέργεια κατά το ρολάρισμα του οχήματος. Η μπαταρία φορτίζεται σε λιγότερο από τέσσερις ώρες χρησιμοποιώντας μονοφασικό φορτιστή.

Η υψηλή παροχή ροπής ήδη από χαμηλές ταχύτητες, σε συνδυασμό με το πρόσθετο φρένο κινητήρα από το σύστημα αναγεννητικής πέδησης του νέου Ranger PHEV υποστηρίζουν τόσο την αβίαστη επιτάχυνση όσο και τον βελτιωμένο έλεγχο στις κατωφέρειες κατά τη μεταφορά φορτίων που φτάνει έως και τον 1 τόνο ή κατά τη ρυμούλκηση που ανέρχεται σε έως και 3.500 κιλά. Το σύστημα τετρακίνησης e-4WD του Ranger PHEV μπορεί να στέλνει αυτόματα ροπή μέσω του κινητήρα βενζίνης, του ηλεκτροκινητήρα ή της συνδυασμένης λειτουργίας τους και στους τέσσερις τροχούς για την αντιμετώπιση δύσκολων εδαφών ή την προσαρμογή σε συγκεκριμένα σενάρια οδήγησης. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των λειτουργιών Normal, Eco, Sport, Slippery, Tow/Haul, Mud/Ruts και Sand.

Διαθέσιμο μόνο ως διπλοκάμπινο και σε διαφορετικές εκδόσεις

Κάθε Ranger PHEV προσφέρεται σε 5-θέσια διαμόρφωση αμαξώματος Double Cab. Στο εσωτερικό, το σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 4 της Ford – με συνδεδεμένη πλοήγηση και κάθετη οθόνη αφής 12 ιντσών - είναι στάνταρ, όπως και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο 8 ίντσες και η ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου.  Οι στάνταρ τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού περιλαμβάνουν τα συστήματα Pre-Collision Assist και Lane Keeping Aid, καθώς και κάμερα οπισθοπορείας. Η έκδοση Wildtrak προσθέτει σε όλα τα παραπάνω μοναδικές λεπτομέρειες στο εσωτερικό και τις εξωτερικές επιφάνειες, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και τιμόνι, καθώς και φωτισμό Zone Lighting 360ο για καλύτερη ορατότητα γύρω από το όχημα κατά τη διάρκεια της εργασίας ή κατά το στήσιμο μιας σκηνής σε υπαίθριο χώρο σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Η έκδοση λανσαρίσματος με την ονομασία Stormtrak διαθέτει επίσης μοναδικό στυλ και υλικά, σε συνδυασμό με ένα ηχοσύστημα με 10 ηχεία της B&O, προβολείς Matrix LED, Pro Power Onboard 2,3 kW και το καινοτόμο σύστημα Flexible Rack System στην καρότσα φόρτωσης.

Συνέχεια του άρθρου >>>
ford
JAECOO