• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Qiantu K50: Σαν supercar

Διαβάστηκε από 78956 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/5/2019
 

Στις φωτογραφίες το Qiantu K50 (προφέρεται «τσιάν-του») είναι πολύ εντυπωσιακό. Δίνει την αίσθηση ενός supercar, όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά στην πραγματικότητα. Δεν του λείπει απλά η προσοχή στη λεπτομέρεια, αλλά η προσοχή στα βασικά και έτσι γρήγορα ανακαλύπτεις πως πρόκειται για μια μέτρια κατασκευή. 

Για παράδειγμα, το σήμα της μάρκας -μια λιβελούλα- είναι κολλημένο στραβά στο καπό, ο επιλογέας ταχυτήτων είναι χειρότερος από αυτόν της τιμονιέρας της Logitech, η ποιότητα στο εσωτερικό είναι μέτρια, ενώ μέχρι και η στεφάνη του τιμονιού δεν έχει σχεδιαστεί σωστά (δεξιά-αριστερά είναι πολύ παχιά, ενώ πάνω-κάτω είναι πολύ λεπτή). Να συνεχίσουμε; Οι αρμοί στο καπό δεν είναι συμμετρικοί, τα εξωτερικά πλαστικά μέρη στους προφυλακτήρες δείχνουν φτηνά, ενώ και από κοντά αισθάνεσαι ότι θα μπορούσε να είχε δοθεί περισσότερη προσοχή στην εξωτερική σχεδίαση.

Αντίστοιχη έπειτα είναι η εντύπωση που μας έκανε το Κ50 και στο δρόμο. Το περιμέναμε πιο ανάλαφρο μέσα στην πίστα (φωνάζει πως το βάρος του είναι κοντά στους δύο τόνους) και σίγουρα γρηγορότερο, αφού οι δύο ηλεκτροκινητήρες αν και αποδίδουν στα χαρτιά 435 άλογα, αισθάνεσαι ότι δεν φτάνουν τα 400 PS…

Εμείς σε καμία περίπτωση δεν θα δίναμε 90.900 ευρώ για να το αποκτήσουμε, θα επιλέγαμε μια Porsche σε αυτά τα λεφτά, θεωρούμε όμως ότι και τα 1.000 κομμάτια στα οποία θα παραχθεί θα πουληθούν στην Κίνα. Γιατί; Πολύ απλά επειδή αποτελεί ένα εγχώριο προϊόν με το οποίο κάποιος μπορεί να διαφοροποιηθεί. Απόδειξη το περίπτερο της Qiantu στην Έκθεση της Σαγκάης, όπου ο κόσμος, με το που έβλεπε το εν λόγω μοντέλο γούρλωνε τα μάτια του όταν το αντίκριζε, χαμογελούσε και στεκόταν να βγάλει selfies με αυτό…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ