Κινητήρες: Τεχνολογικά διαμάντια…
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κινητήρες: Τεχνολογικά διαμάντια…

55.006 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2019)

Κάθε εταιρεία και κάθε μοντέλο από τα 4 έχει να επιδείξει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε μηχανικό επίπεδο. Το νέο Golf ξεχωρίζει όντας και το πιο νέο με την γκάμα του να ενσωματώνει 5 υβρικές εκδόσεις (eTSI) και 2 plug-in υβριδικές (GTE). Αυτές έρχονται να πλαισιώσουν τον 3κύλινδρο TSI των 90 ή 110 ίππων και τον νέο 4κύλινδρο που λειτουργεί σε κύκλο Miller (με 115 και 150 ίππους), καθώς και τις diesel εκδόσεις (TDI) αλλά και την έκδοση διπλού καυσίμου βενζίνης-φ.αερίου (TGI). Οι eTSI εκδόσεις προσφέρουν  3 επίπεδα ισχύος (110, 130 και 150 άλογα), ενώ οι εκδόσεις eHybrid (plug-in) θα αποδίδουν 204 ή 245 άλογα από το υβριδικό σύστημα με τον 1,4 TSI και έναν ηλεκτροκινητήρα. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Μεγάλη αλλαγή υφίσταται και στα μηχανικά σύνολα της Opel για το Astra, με αυτό να είναι και το μεγαλύτερο «νέο» στην ανανέωση του μοντέλου. H νέα γκάμα κινητήρων αποτελείται από βενζινοκινητήρες 1,2 λτ. (110, 130 και 145 ίππων), και έναν νέο 1,4λτ. 145 ίππων που προσφέρεται με αυτόματο CVT κιβώτιο. Στους diesel διατίθεται με το νέο 1,5 λίτρων κινητήρα με απόδοση 105 ή 122 ίππων. Όλοι οι κινητήρες του Astra είναι αλουμινένιοι, με ειδικό άξονα εξισορρόπησης για βέλτιστα λειτουργικά χαρακτηριστικά.  και διαθέτουν υπερτροφοδότη μεταβλητής γεωμετρίας στους ντίζελ, φίλτρα σωματιδίων και στις βενζίνες, πέρα φυσικά από τους ντίζελ, οι οποίοι έχουν και σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης με ψεκασμό διαλύματος AdBlue. Τo Mazda3 κάνει «χρήση» της Skyactiv τεχνολογίας που έχει αναπτύξει η Mazda και που αποτελείται από τον μικρότερο 1,5 λτ. των 120 ίππων, τον 2λιτρο που συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα των 122 ίππων και τον νέο πρωτοποριακό (επίσης 2λιτρο) Skyactiv-X των 180 ίππων ο οποίος χάρη στην υψηλή συμπίεση (16,3:1) συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των diesel κινητήρων σε κατανάλωση και αυτών της βενζίνης σε απόδοση. Αυτός o κινητήρας ουσιαστικά δουλεύει σε τέσσερις κύκλους: Κύκλο βενζίνης, diesel, Atkinson όταν ο συμπιεστής Roots είναι ανενεργός και Miller όταν αυτός είναι ενεργός και αν και διαθέτει μπουζί, αυτό χρησιμοποιείται για τον έλεγχο της καύσης μέσω συμπίεσης (όπως συμβαίνει στα diesel). Παράλληλα ενσωματώνει και ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης. Η γκάμα πετρελαίου του διαθέτει τον Skyactiv-D κινητήρα των 1,8 λίτρων με 116 ίππους απόδοση. Η Toyota Corolla ήταν το πρώτο μικρομεσαίο που στηρίχθηκε εν πολλοίς στην υβριδική τεχνολογία, όμως στη νέα της γενιά ξεχωρίζει γιατί προσφέρει 2 υβριδικές εκδόσεις. Η μία εφοδιάζεται με τον 1,8 λτ. κινητήρα που σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα του συστήματος αποδίδει 122 ίππους, ενώ αντίστοιχα ο 2,0 λίτρων έχει συνδυαστική ισχύ 180 ίππους. Ο κινητήρας της βασικής έκδοσης της Toyota Corolla είναι ο 1,2 λίτρων υπερτροφοδοτούμενος των 116 ίππων ο οποίος διαθέτει σύστημα διπλού χρονισμού των βαλβίδων και μπορεί να λειτουργήσει και στους δύο κύκλους ( Όττο και ¶τκινσον).  
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
FORD-Puma_ST-Line_X1
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel