4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Κορυφαία αίσθηση και ακρίβεια στις εντολές του οδηγού του επιδεικνύει το Mazda3 σε γρήγορους ρυθμούς, αποτελώντας το πιο drivers car της παρουσίασής μας.
Στο δρόμο: Mazda3 & Corolla για τον οδηγό, Golf & Astra για όλους
56.788 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2019)
Οδηγικά είναι σαφής η διαφορετική προσέγγιση των δύο Ιαπωνικών μοντέλων σε σχέση με την έμφαση που δίνουν στην ποιότητα κύλισης τα Γερμανικά. Αν και το Golf δεν έχει οδηγηθεί ακόμα, είναι δεδομένο πως αναμένεται να «πατάει» και πάλι στους βασικούς πυλώνες που διαμορφώνουν την οδική συμπεριφορά ενός μοντέλου της VW. Έτσι αναμένεται άνετο, παρά το σφιχτό setup αναλογικά αλλά και με κορυφαία ποιότητα κύλισης χωρίς να θυσιάζονται ωστόσο τα ευχάριστα οδικά του χαρακτηριστικά σε πιο «ανήσυχες» καταστάσεις. Στην ίδια κατεύθυνση παραμένει και το ανανεωμένο Astra, το οποίο έχει βελτιωθεί στην ηχομόνωση και προσφέρει και πάλι υψηλή άνεση και καλό έλεγχο του αμαξώματος. Το Mazda3 σε κερδίζει με το καλημέρα οδηγικά, όντας το πιο εστιασμένο και το πιο σπορ τόσο σε αίσθηση όσο και συμπεριφορά. Είναι πιο σφιχτό από όλα μέσω της ανάρτησής του και εμφανίζει τις μικρότερες κλίσεις σε δρόμο με στροφές και χαρακτηρίζεται από την πολύ καλή αμεσότητά του.
Η Toyota Corolla έχει βελτιωθεί σημαντικά και σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς στην τελευταία της γενιά και συγκαταλέγεται στα πιο ευχάριστα μοντέλα της κατηγορίας. Έχει υιοθετήσει άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω κάτι που πλέον έχει «αφανιστεί» από την κατηγορία, ενώ είναι εμφανής η αμεσότητα του αμαξώματος και του πλαισίου να ακολουθήσει τις επιθυμίες του οδηγού, αν και το σύστημα διεύθυνσης στερείται ελαφρώς σε αίσθηση έναντι των κορυφαίων μοντέλων του ανταγωνισμού (σ.σ. μεταξύ των οποίων και του Mazda3). Αντίθετα, την ίδια στιγμή εκφράζει και πάλι έναν πιο πολιτισμένο χαρακτήρα στην καθημερινότητα, στοιχείο που σε τέτοιο βαθμό μόνο σε ένα μοντέλο της Toyota μπορείς να βρεις.
H Toyota Corolla συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο την άνεση με την ευχάριστη οδική συμπεριφορά, ενώ αποτελεί το καλύτερο στην καθημερινή χρήση αυτοκίνητο της κατηγορίας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η Toyota Corolla έχει βελτιωθεί σημαντικά και σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς στην τελευταία της γενιά και συγκαταλέγεται στα πιο ευχάριστα μοντέλα της κατηγορίας. Έχει υιοθετήσει άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω κάτι που πλέον έχει «αφανιστεί» από την κατηγορία, ενώ είναι εμφανής η αμεσότητα του αμαξώματος και του πλαισίου να ακολουθήσει τις επιθυμίες του οδηγού, αν και το σύστημα διεύθυνσης στερείται ελαφρώς σε αίσθηση έναντι των κορυφαίων μοντέλων του ανταγωνισμού (σ.σ. μεταξύ των οποίων και του Mazda3). Αντίθετα, την ίδια στιγμή εκφράζει και πάλι έναν πιο πολιτισμένο χαρακτήρα στην καθημερινότητα, στοιχείο που σε τέτοιο βαθμό μόνο σε ένα μοντέλο της Toyota μπορείς να βρεις.
Focus, civic, mazda και Alfa για τον οδηγό!!! Όλα τα άλλα απλώς τσουλανε!
....To Golf δεν σου κανει κου-κου με τιποτα. Η Corolla kαλη, μονο γι' αυτους που κοιτουν την αξιοπιστια. Το Αstra εντελως αδιαφορο, ενας απροσωπος μεσος ορος. Το Mazda 3 θα μπορουσε να ηταν ενα καλο πακετο αν δεν ειχε τοσο τσιμπημενη τιμη και μικρη επιλογη κινητηρων. Λειπουν οι Ιταλοι βλεπετε(Alfa, Lancia) και οι υπολοιποι χορευουν.
Ολα καλά με τα 4, το focus 1.5/150 που τα πατάει όλα σε επιδόσεις, χώρους, αξιοπιστία και οδηγική συμπεριφορά θα το λάβουμε σοβαρά υπ'οψιν στο Ελλάδιστάν ή θα μείνετε κολλημένοι σε γκολφ και κορόλλα??Γιατί αντικειμενικά πλήν τεχνολογικής υποστήριξης τύπου ψηφιακό καντράν και εντυπωσιακή οθόνη δεν το βλέπω πουθενά χειρότερο σε τίποτα άλλο-και μαζί μου και ευρωπαίοι ειδικοί, αφού έχει μέσο όρο 9/10 σε αξιολογήσεις,Εξάλλου όλοι συμφωνούν πως έχει βελτιωθεί τρομερά και θέτει πρότυπο στην κατηγορία, στο δε fun to drive είναι από την σειρά 1 το καλύτερο(οδηγούσα το θρυλικό 1 και από το 2009 έως σήμερα το 2 facelift 1600/115) και στην τελική κύριοι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ οδηγούμε και θα αγοράσουμε ΟΧΙ COMPUTER!!!Υ.Σ. προς τους συντάκτες-καλό είναι σε συγκριτικά τεστ να υπάρχει και κάποια διαβάθμιση-αξιολόγηση-βαθμολόγηση σε αντικειμενικά πλαίσια και μετά την υπέροχη παρουσίαση.Πιστεύω ότι με το θάρρος της γνώμης και αδέκαστα θα βγούν όλοι ωφελημένοι,αναγνώστες, εκδότες και αντιπρόσωποι.Ευχαριστώ
Στην έρευνα που κάνει το auto triti για τις μάρκες που είναι για κλωτσιες, όλες οι γερμανικές μάρκες αυτοκινήτων και ειδικότερα η VOLKSWAGEN οι ιδιοκτήτες έχουν πρόβληματα.
Το Ηonda civic είναι το καλύτερο από όλα. Χώρους, στήσιμο, επιδόσεις, αξιοπιστία.
Αναντιρρητα και τα 4 πολύ καλά, πλην όμως τα 2 γερμανικά βάζουν γκολ από τα αποδυτήρια όσον αφορά στα θέματα χώρων, από εκεί και πέρα το mazda όμορφο αλλά δυστυχώς ακριβό,για το astra δεν καταλαβαίνω την ανανέωση αφού σύμφωνα με άρθρο σας πρόκειται μέσα στο 2020 να αλλάξει .
Ακόμα δεν τον είδαμε ...... "Μπράβο" για το "αντικειμενικό" άρθρο για ένα αυτοκίνητο (golf) που μόνο το έχουμε δει.....
Πολύ καλό το νέο Golf. Μακάρι να βγει πρώτο σε πωλήσεις
Μακριά από Γερμαναράδες κρύους και αγελαστους. Ναι σ αυτούς που σέβονται τα λεφτά σας.
....Y.Γ. Απ' οσους βλεπω οτι εχουν κανει σχολιο, μονο ενας γραφει καλα λογια για το Golf, κι' αυτος ειναι ιδιοκτητης συνεργειου αυτοκινητων(!!!!!!!!!). Προφανως πιστευει οτι και με το νεο Golf θα κανει ......χρυσες δοουλειες!!!!!!!!
Άλλο ένα σχεδιαστικά αδιάφορο αυτοκίνητο από τους γερμανούς, το οποίο θα είναι και ακριβό! Αλήθεια που είναι τα αντίστοιχα γαλλικά τα οποία είναι άπαιχτα (ΡΕΝΟ - ΠΕΖΟ)? Που είναι η ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ? Η ΦΟΡΝΤ? Η ΧΟΝΤΑ? Ακόμα και η ΧΙΟΥΝΤΑΙ είναι πια κορυφαία εταιρεία, με πιο όμορφα αυτοκίνητα από την VW, συν την κορυφαία αξιοπιστία που δεν έχουν οι γερμανοί. Δυστυχώς η VW δεν πείθει πια!!! .
Εννοείται πως (σχεδόν) το σύνολο των περιοδικών προωθούν τα Γερμανικά αμάξια, τρώνε την παραμυθά ότι είναι καλά αμάξια (ειδικά τα VOLKSWAGEN) και μετά τρέχουν στα συνεργεία. Στην έρευνα του auto triti για το ποια αμάξια είναι για κλωτσιές η VOLKSWAGEN έχει το μεγαλύτερο ποσοστό σε προβλήματα.
Όλα τα αυτοκίνητα πλέον είναι εξίσου αξιόλογα, από εκεί και πέρα μπαίνει το προσωπικό γούστο του καθενός, αν του επαρκούν οι χώροι και φυσικά το πορτοφόλι τους. Mονο μικροδιαφορες υπάρχουν και φυσικά το ερώτημα είναι κατά πόσο κάποιος από εμάς τους μέσους οδηγούς μπορούμε να τις αντιληφθούμε, ειδικά άμα κινούμαστε μέσα στην άναρχη κίνηση της Αττικής τον περισσότερο καιρό και αντε να κάνουμε κι ένα ταξίδι το χρόνο, επιπλέον κατά πόσο απολαμβανουμε όλα αυτά τα ηλεκτρονικά καλούδια που υπάρχουν,πολλές φορές βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου μας γίνονται μέσω της οθόνης αφής και μέχρι να τις ρυθμίσεις και φυσικά δεν έχεις στουκαρει τον μπροστινό σου ,έχεις φτάσει στον προορισμό σου.
Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ οσο και να μην αρεσει στα περιοδικα ειναι απο την Ανατολη και μονο εκτος της TOYOTA με την αργη και ακριβη COROLLA και τη NISSAN που δεν εχει εκπροσωπο . 1. HONDA CIVIC ασχημο ακριβο αλλα δυνατο και αξιοπιστο . 2. ΚΙΑ CEED το ισορροπημενο . 3. HYUNDAI I30 το ασχημο αδερφακι του ΚΙΑ . VW GOLF μια απο τα ιδια τοσα χρονια καμια αλλαγη , αξιοπιστια 0% . OPEL ASTRA ενα γερασμενο τρικυλινδρο Γερμανικο καροτσι . MAZDA 3 θα μπορουσε με καλυτερο κινητηρα και ποιο οικονομικο με τη πολυ καλη αξιοπιστια που χαρακτηριζει τη MAZDA Να εκθρονιζε το HONDA . FORD FOCUS τρικυλινδρο καροτσι με απιστευτα φρενα και κρατημα . ALFA ROMEO GIULIETTA ενα ακριβο Ιταλικο που περα απο φινετσα δεν προσφερει ΤΙΠΟΤΑ αλλο .
Οι φωτογραφίες πλην του mazda έχουν αναντιστοιχία.
Megane rs χωρις κουβέντα