Το νέο Golf ανεβάζει το επίπεδό του σημαντικά και μέσω του τεχνολογικά προηγμένου του προφίλ φτάνοντας μάλιστα στα αντίστοιχα επίπεδα των πιο premium κατασκευαστών της κατηγορίας. Θεωρείται ωστόσο δεδομένο πως όπως σε εκείνα, η μεγάλη λίστα εξοπλισμού θα είναι διαθέσιμη ως προαιρετική επιλογή. Το παρών πάντως στη βασική έκδοση θα δώσει το σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος, η αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας και το προσαρμοζόμενο cruise control στοιχεία που συναντάμε και στα άλλα 3 μοντέλα του ανταγωνισμού. Παράλληλα ένα κύριο γνώρισμα όλων είναι το HUD (Head Up Display) ως προαιρετικό σύστημα. Το Golf πάντως θα προσφέρει και σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης Travel Assist (IQ DRIVE) σε ταχύτητες έως 210 χλμ./ώρα ενώ θα διαθέτει και το σύστημα Car2X το οποίο έρχεται σε επαφή με όλα τα αυτοκίνητα που έχουν το ίδιο σύστημα σε ακτίνα 800 μέτρων, επικοινωνεί με αυτά, συλλέγει πληροφορίες και στη συνέχεια σε ενημερώνει, π.χ. για ένα πιθανό ατύχημα. Φυσικά, οι φωνητικές λειτουργίες και τα συστήματα We Connect και We Connect Plus και ο προσωπικός «μπάτλερ» με On-Demand Υπηρεσίες το καθιστούν κορυφαίο αυτή τη στιγμή μοντέλο ανάμεσα στα mainstream της κατηγορίας.
....To Golf δεν σου κανει κου-κου με τιποτα. Η Corolla kαλη, μονο γι' αυτους που κοιτουν την αξιοπιστια. Το Αstra εντελως αδιαφορο, ενας απροσωπος μεσος ορος. Το Mazda 3 θα μπορουσε να ηταν ενα καλο πακετο αν δεν ειχε τοσο τσιμπημενη τιμη και μικρη επιλογη κινητηρων. Λειπουν οι Ιταλοι βλεπετε(Alfa, Lancia) και οι υπολοιποι χορευουν.
Ολα καλά με τα 4, το focus 1.5/150 που τα πατάει όλα σε επιδόσεις, χώρους, αξιοπιστία και οδηγική συμπεριφορά θα το λάβουμε σοβαρά υπ'οψιν στο Ελλάδιστάν ή θα μείνετε κολλημένοι σε γκολφ και κορόλλα??Γιατί αντικειμενικά πλήν τεχνολογικής υποστήριξης τύπου ψηφιακό καντράν και εντυπωσιακή οθόνη δεν το βλέπω πουθενά χειρότερο σε τίποτα άλλο-και μαζί μου και ευρωπαίοι ειδικοί, αφού έχει μέσο όρο 9/10 σε αξιολογήσεις,Εξάλλου όλοι συμφωνούν πως έχει βελτιωθεί τρομερά και θέτει πρότυπο στην κατηγορία, στο δε fun to drive είναι από την σειρά 1 το καλύτερο(οδηγούσα το θρυλικό 1 και από το 2009 έως σήμερα το 2 facelift 1600/115) και στην τελική κύριοι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ οδηγούμε και θα αγοράσουμε ΟΧΙ COMPUTER!!!Υ.Σ. προς τους συντάκτες-καλό είναι σε συγκριτικά τεστ να υπάρχει και κάποια διαβάθμιση-αξιολόγηση-βαθμολόγηση σε αντικειμενικά πλαίσια και μετά την υπέροχη παρουσίαση.Πιστεύω ότι με το θάρρος της γνώμης και αδέκαστα θα βγούν όλοι ωφελημένοι,αναγνώστες, εκδότες και αντιπρόσωποι.Ευχαριστώ
Στην έρευνα που κάνει το auto triti για τις μάρκες που είναι για κλωτσιες, όλες οι γερμανικές μάρκες αυτοκινήτων και ειδικότερα η VOLKSWAGEN οι ιδιοκτήτες έχουν πρόβληματα.
Αναντιρρητα και τα 4 πολύ καλά, πλην όμως τα 2 γερμανικά βάζουν γκολ από τα αποδυτήρια όσον αφορά στα θέματα χώρων, από εκεί και πέρα το mazda όμορφο αλλά δυστυχώς ακριβό,για το astra δεν καταλαβαίνω την ανανέωση αφού σύμφωνα με άρθρο σας πρόκειται μέσα στο 2020 να αλλάξει .
....Y.Γ. Απ' οσους βλεπω οτι εχουν κανει σχολιο, μονο ενας γραφει καλα λογια για το Golf, κι' αυτος ειναι ιδιοκτητης συνεργειου αυτοκινητων(!!!!!!!!!). Προφανως πιστευει οτι και με το νεο Golf θα κανει ......χρυσες δοουλειες!!!!!!!!
Άλλο ένα σχεδιαστικά αδιάφορο αυτοκίνητο από τους γερμανούς, το οποίο θα είναι και ακριβό! Αλήθεια που είναι τα αντίστοιχα γαλλικά τα οποία είναι άπαιχτα (ΡΕΝΟ - ΠΕΖΟ)? Που είναι η ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ? Η ΦΟΡΝΤ? Η ΧΟΝΤΑ? Ακόμα και η ΧΙΟΥΝΤΑΙ είναι πια κορυφαία εταιρεία, με πιο όμορφα αυτοκίνητα από την VW, συν την κορυφαία αξιοπιστία που δεν έχουν οι γερμανοί. Δυστυχώς η VW δεν πείθει πια!!! .
Εννοείται πως (σχεδόν) το σύνολο των περιοδικών προωθούν τα Γερμανικά αμάξια, τρώνε την παραμυθά ότι είναι καλά αμάξια (ειδικά τα VOLKSWAGEN) και μετά τρέχουν στα συνεργεία. Στην έρευνα του auto triti για το ποια αμάξια είναι για κλωτσιές η VOLKSWAGEN έχει το μεγαλύτερο ποσοστό σε προβλήματα.
Όλα τα αυτοκίνητα πλέον είναι εξίσου αξιόλογα, από εκεί και πέρα μπαίνει το προσωπικό γούστο του καθενός, αν του επαρκούν οι χώροι και φυσικά το πορτοφόλι τους. Mονο μικροδιαφορες υπάρχουν και φυσικά το ερώτημα είναι κατά πόσο κάποιος από εμάς τους μέσους οδηγούς μπορούμε να τις αντιληφθούμε, ειδικά άμα κινούμαστε μέσα στην άναρχη κίνηση της Αττικής τον περισσότερο καιρό και αντε να κάνουμε κι ένα ταξίδι το χρόνο, επιπλέον κατά πόσο απολαμβανουμε όλα αυτά τα ηλεκτρονικά καλούδια που υπάρχουν,πολλές φορές βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου μας γίνονται μέσω της οθόνης αφής και μέχρι να τις ρυθμίσεις και φυσικά δεν έχεις στουκαρει τον μπροστινό σου ,έχεις φτάσει στον προορισμό σου.
Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ οσο και να μην αρεσει στα περιοδικα ειναι απο την Ανατολη και μονο εκτος της TOYOTA με την αργη και ακριβη COROLLA και τη NISSAN που δεν εχει εκπροσωπο .
1. HONDA CIVIC ασχημο ακριβο αλλα δυνατο και αξιοπιστο .
2. ΚΙΑ CEED το ισορροπημενο .
3. HYUNDAI I30 το ασχημο αδερφακι του ΚΙΑ .
VW GOLF μια απο τα ιδια τοσα χρονια καμια αλλαγη , αξιοπιστια 0% .
OPEL ASTRA ενα γερασμενο τρικυλινδρο Γερμανικο καροτσι .
MAZDA 3 θα μπορουσε με καλυτερο κινητηρα και ποιο οικονομικο με τη πολυ καλη αξιοπιστια που χαρακτηριζει τη MAZDA Να εκθρονιζε το HONDA .
FORD FOCUS τρικυλινδρο καροτσι με απιστευτα φρενα και κρατημα .
ALFA ROMEO GIULIETTA ενα ακριβο Ιταλικο που περα απο φινετσα δεν προσφερει ΤΙΠΟΤΑ αλλο .
Focus, civic, mazda και Alfa για τον οδηγό!!! Όλα τα άλλα απλώς τσουλανε!
....To Golf δεν σου κανει κου-κου με τιποτα. Η Corolla kαλη, μονο γι' αυτους που κοιτουν την αξιοπιστια. Το Αstra εντελως αδιαφορο, ενας απροσωπος μεσος ορος. Το Mazda 3 θα μπορουσε να ηταν ενα καλο πακετο αν δεν ειχε τοσο τσιμπημενη τιμη και μικρη επιλογη κινητηρων. Λειπουν οι Ιταλοι βλεπετε(Alfa, Lancia) και οι υπολοιποι χορευουν.
Ολα καλά με τα 4, το focus 1.5/150 που τα πατάει όλα σε επιδόσεις, χώρους, αξιοπιστία και οδηγική συμπεριφορά θα το λάβουμε σοβαρά υπ'οψιν στο Ελλάδιστάν ή θα μείνετε κολλημένοι σε γκολφ και κορόλλα??Γιατί αντικειμενικά πλήν τεχνολογικής υποστήριξης τύπου ψηφιακό καντράν και εντυπωσιακή οθόνη δεν το βλέπω πουθενά χειρότερο σε τίποτα άλλο-και μαζί μου και ευρωπαίοι ειδικοί, αφού έχει μέσο όρο 9/10 σε αξιολογήσεις,Εξάλλου όλοι συμφωνούν πως έχει βελτιωθεί τρομερά και θέτει πρότυπο στην κατηγορία, στο δε fun to drive είναι από την σειρά 1 το καλύτερο(οδηγούσα το θρυλικό 1 και από το 2009 έως σήμερα το 2 facelift 1600/115) και στην τελική κύριοι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ οδηγούμε και θα αγοράσουμε ΟΧΙ COMPUTER!!!Υ.Σ. προς τους συντάκτες-καλό είναι σε συγκριτικά τεστ να υπάρχει και κάποια διαβάθμιση-αξιολόγηση-βαθμολόγηση σε αντικειμενικά πλαίσια και μετά την υπέροχη παρουσίαση.Πιστεύω ότι με το θάρρος της γνώμης και αδέκαστα θα βγούν όλοι ωφελημένοι,αναγνώστες, εκδότες και αντιπρόσωποι.Ευχαριστώ
Στην έρευνα που κάνει το auto triti για τις μάρκες που είναι για κλωτσιες, όλες οι γερμανικές μάρκες αυτοκινήτων και ειδικότερα η VOLKSWAGEN οι ιδιοκτήτες έχουν πρόβληματα.
Το Ηonda civic είναι το καλύτερο από όλα. Χώρους, στήσιμο, επιδόσεις, αξιοπιστία.
Αναντιρρητα και τα 4 πολύ καλά, πλην όμως τα 2 γερμανικά βάζουν γκολ από τα αποδυτήρια όσον αφορά στα θέματα χώρων, από εκεί και πέρα το mazda όμορφο αλλά δυστυχώς ακριβό,για το astra δεν καταλαβαίνω την ανανέωση αφού σύμφωνα με άρθρο σας πρόκειται μέσα στο 2020 να αλλάξει .
Ακόμα δεν τον είδαμε ...... "Μπράβο" για το "αντικειμενικό" άρθρο για ένα αυτοκίνητο (golf) που μόνο το έχουμε δει.....
Πολύ καλό το νέο Golf. Μακάρι να βγει πρώτο σε πωλήσεις
Μακριά από Γερμαναράδες κρύους και αγελαστους. Ναι σ αυτούς που σέβονται τα λεφτά σας.
....Y.Γ. Απ' οσους βλεπω οτι εχουν κανει σχολιο, μονο ενας γραφει καλα λογια για το Golf, κι' αυτος ειναι ιδιοκτητης συνεργειου αυτοκινητων(!!!!!!!!!). Προφανως πιστευει οτι και με το νεο Golf θα κανει ......χρυσες δοουλειες!!!!!!!!
Άλλο ένα σχεδιαστικά αδιάφορο αυτοκίνητο από τους γερμανούς, το οποίο θα είναι και ακριβό! Αλήθεια που είναι τα αντίστοιχα γαλλικά τα οποία είναι άπαιχτα (ΡΕΝΟ - ΠΕΖΟ)? Που είναι η ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ? Η ΦΟΡΝΤ? Η ΧΟΝΤΑ? Ακόμα και η ΧΙΟΥΝΤΑΙ είναι πια κορυφαία εταιρεία, με πιο όμορφα αυτοκίνητα από την VW, συν την κορυφαία αξιοπιστία που δεν έχουν οι γερμανοί. Δυστυχώς η VW δεν πείθει πια!!! .
Εννοείται πως (σχεδόν) το σύνολο των περιοδικών προωθούν τα Γερμανικά αμάξια, τρώνε την παραμυθά ότι είναι καλά αμάξια (ειδικά τα VOLKSWAGEN) και μετά τρέχουν στα συνεργεία. Στην έρευνα του auto triti για το ποια αμάξια είναι για κλωτσιές η VOLKSWAGEN έχει το μεγαλύτερο ποσοστό σε προβλήματα.
Όλα τα αυτοκίνητα πλέον είναι εξίσου αξιόλογα, από εκεί και πέρα μπαίνει το προσωπικό γούστο του καθενός, αν του επαρκούν οι χώροι και φυσικά το πορτοφόλι τους. Mονο μικροδιαφορες υπάρχουν και φυσικά το ερώτημα είναι κατά πόσο κάποιος από εμάς τους μέσους οδηγούς μπορούμε να τις αντιληφθούμε, ειδικά άμα κινούμαστε μέσα στην άναρχη κίνηση της Αττικής τον περισσότερο καιρό και αντε να κάνουμε κι ένα ταξίδι το χρόνο, επιπλέον κατά πόσο απολαμβανουμε όλα αυτά τα ηλεκτρονικά καλούδια που υπάρχουν,πολλές φορές βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου μας γίνονται μέσω της οθόνης αφής και μέχρι να τις ρυθμίσεις και φυσικά δεν έχεις στουκαρει τον μπροστινό σου ,έχεις φτάσει στον προορισμό σου.
Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ οσο και να μην αρεσει στα περιοδικα ειναι απο την Ανατολη και μονο εκτος της TOYOTA με την αργη και ακριβη COROLLA και τη NISSAN που δεν εχει εκπροσωπο . 1. HONDA CIVIC ασχημο ακριβο αλλα δυνατο και αξιοπιστο . 2. ΚΙΑ CEED το ισορροπημενο . 3. HYUNDAI I30 το ασχημο αδερφακι του ΚΙΑ . VW GOLF μια απο τα ιδια τοσα χρονια καμια αλλαγη , αξιοπιστια 0% . OPEL ASTRA ενα γερασμενο τρικυλινδρο Γερμανικο καροτσι . MAZDA 3 θα μπορουσε με καλυτερο κινητηρα και ποιο οικονομικο με τη πολυ καλη αξιοπιστια που χαρακτηριζει τη MAZDA Να εκθρονιζε το HONDA . FORD FOCUS τρικυλινδρο καροτσι με απιστευτα φρενα και κρατημα . ALFA ROMEO GIULIETTA ενα ακριβο Ιταλικο που περα απο φινετσα δεν προσφερει ΤΙΠΟΤΑ αλλο .
Οι φωτογραφίες πλην του mazda έχουν αναντιστοιχία.
Megane rs χωρις κουβέντα