16 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το εσωτερικό του Mazda3 προβάλλει σπορ χαρακτήρα και υψηλή ποιότητα, ενώ αν και διαθέτει σύγχρονα στοιχεία δεν ξεχωρίζει γιΆαυτά.
Eσωτερικό: Μέσα….Golf
56.796 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2019)
Στο εσωτερικό των 4 μικρομεσαίων η εικόνα είναι ευχάριστη και διαμορφώνεται αρχικά από την ποιοτική επιλογή των υλικών και τη χρήση τους, αλλά και τον διάκοσμο που στο σύνολό του χαρακτηρίζεται σύγχρονος και φυσικά μέσα στο πνεύμα της εποχής. Το νεότερο μοντέλο εδώ, το Golf, ξεχωρίζει για τον πλήρως ψηφιακό του «κόσμο» ενώ αντίθετα με την εξωτερική του εμφάνιση, εδώ φέρνει ριζικές αλλαγές. Φυσικά ξεχωρίζει για τις 2 τεράστιες οθόνες του, η πρώτη στο οπτικό κέντρο του οδηγού που λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και η δεύτερη, για το σύστημα infotainment που μέσω αυτής ο χρήστης έχει πρόσβαση σε όλα τα συστήματα και που «επέφερε» τη σημαντική μείωση των διακοπτών, βελτιώνοντας την εργονομία. Ποιοτικά δεν αναμένουμε τίποτα λιγότερο από το κορυφαίο επίπεδο της εταιρείας ωστόσο οι λεπτομέρειες του προσδίδουν και έναν αισθητά πιο premium χαρακτήρα.
Το εσωτερικό του ανανεωμένου Opel Astra έχει δεχθεί και αυτό ένα φρεσκάρισμα περιλαμβάνοντας νέο πίνακα οργάνων με το κεντρικό όργανο να είναι ψηφιακό, ενώ έχει βελτιωθεί και η ευχρηστία του infotainment και της 8ιντσών οθόνης αφής του. Τις διαφορές συμπληρώνουν οι νέες επενδύσεις καθισμάτων και θυρών, με την ποιότητα κατασκευής να παραμένει στα γνωστά υψηλά επίπεδα του μοντέλου που παρουσιάζει επιπλέον αντίστοιχα καλή συναρμολόγηση.
Το εσωτερικό του Mazda3 είναι και αυτό πολύ καλό ποιοτικά και εκφράζει με τα υλικά και την κατασκευή του τον premium χαρακτήρα του, όμως ξεχωρίζει για την πιο οδηγοκεντρική του προσέγγιση ακολουθώντας το «Jinba Ittai», τη σχέση δηλαδή αναβάτη και αλόγου που έχει εμπνεύσει τη φίρμα. Εδώ ο οδηγός έχει τον πρώτο λόγο και εκφράζει έτσι πιο σπορ χαρακτήρα σε όλα τα επίπεδα. Διαθέτει φυσικά και εκείνο σύγχρονα στοιχεία όπως ψηφιακό πάνελ στον πίνακα οργάνων και οθόνη (8,8 ιντσών) για το infotainment, όμως δεν «κλέβουν» αυτά τις εντυπώσεις ενώ γενικότερα κινείται σε πιο παραδοσιακά μονοπάτια έναντι των άλλων μοντέλων με πολλούς και διασκορπισμένους διακόπτες αλλά και πιο μίνιμαλ αισθητική.
Η Toyota Corolla εκφράζει και στο εσωτερικό της το νέο high tech χαρακτήρα της, ενώ είναι αισθητή η αναβάθμισή της και όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής και φινιρίσματός της. Όπως και το Golf, εφαρμόζει όμορφα και σύγχρονα στοιχεία όπως είναι ο πλήρως ψηφιακός πίνακας και η 8 ιντσών οθόνη αφής του συστήματος infotainment στο πάνω μέρος του ταμπλό, με τον διάκοσμο ωστόσο να είναι πιο λιτός αλλά και πιο πρακτικός.
Χώροι: Προβάδισμα Astra και Golf
Σε χωροταξικό επίπεδο θα ξεκινήσουμε από τα 3 μοντέλα που ήδη γνωρίζουμε. Το Opel Astra είναι λοιπόν το μοντέλο που έχει ένα προβάδισμα στους χώρους τόσο για επιβάτες όσο και αποσκευές, παρουσιάζοντας το μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος πίσω καθίσματος, και το μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών. Η Corolla και το Mazda3 παρουσιάζουν παραπλήσια επίπεδα χώρων, με το Mazda3 ωστόσο και λόγω του αυξημένου του μεταξονίου να προσφέρει καλύτερο χώρο για τα πόδια των πίσω, ενώ ο αέρας για τα κεφάλια και ο χώρος αποσκευών είναι σε κάθε περίπτωση εντός του μέσου όρου της κατηγορίας. Το νέο Golf που διατηρεί τις ίδιες σχεδόν διαστάσεις με το προηγούμενο αλλά έχει ελαφρώς αυξημένο μεταξόνιο (+ 16 χλστ.) αναμένεται να προσφέρει και πάλι τον καλύτερο χώρο για τα κεφάλια των πίσω, επαρκή χώρο για τα πόδια και παρουσιάζει τον μεγαλύτερο χώρο για τις αποσκευές με όγκο 380 λίτρων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το εσωτερικό του ανανεωμένου Opel Astra έχει δεχθεί και αυτό ένα φρεσκάρισμα περιλαμβάνοντας νέο πίνακα οργάνων με το κεντρικό όργανο να είναι ψηφιακό, ενώ έχει βελτιωθεί και η ευχρηστία του infotainment και της 8ιντσών οθόνης αφής του. Τις διαφορές συμπληρώνουν οι νέες επενδύσεις καθισμάτων και θυρών, με την ποιότητα κατασκευής να παραμένει στα γνωστά υψηλά επίπεδα του μοντέλου που παρουσιάζει επιπλέον αντίστοιχα καλή συναρμολόγηση.
Το εσωτερικό του Mazda3 είναι και αυτό πολύ καλό ποιοτικά και εκφράζει με τα υλικά και την κατασκευή του τον premium χαρακτήρα του, όμως ξεχωρίζει για την πιο οδηγοκεντρική του προσέγγιση ακολουθώντας το «Jinba Ittai», τη σχέση δηλαδή αναβάτη και αλόγου που έχει εμπνεύσει τη φίρμα. Εδώ ο οδηγός έχει τον πρώτο λόγο και εκφράζει έτσι πιο σπορ χαρακτήρα σε όλα τα επίπεδα. Διαθέτει φυσικά και εκείνο σύγχρονα στοιχεία όπως ψηφιακό πάνελ στον πίνακα οργάνων και οθόνη (8,8 ιντσών) για το infotainment, όμως δεν «κλέβουν» αυτά τις εντυπώσεις ενώ γενικότερα κινείται σε πιο παραδοσιακά μονοπάτια έναντι των άλλων μοντέλων με πολλούς και διασκορπισμένους διακόπτες αλλά και πιο μίνιμαλ αισθητική.
Η Toyota Corolla εκφράζει και στο εσωτερικό της το νέο high tech χαρακτήρα της, ενώ είναι αισθητή η αναβάθμισή της και όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής και φινιρίσματός της. Όπως και το Golf, εφαρμόζει όμορφα και σύγχρονα στοιχεία όπως είναι ο πλήρως ψηφιακός πίνακας και η 8 ιντσών οθόνη αφής του συστήματος infotainment στο πάνω μέρος του ταμπλό, με τον διάκοσμο ωστόσο να είναι πιο λιτός αλλά και πιο πρακτικός.
Χώροι: Προβάδισμα Astra και Golf
Σε χωροταξικό επίπεδο θα ξεκινήσουμε από τα 3 μοντέλα που ήδη γνωρίζουμε. Το Opel Astra είναι λοιπόν το μοντέλο που έχει ένα προβάδισμα στους χώρους τόσο για επιβάτες όσο και αποσκευές, παρουσιάζοντας το μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος πίσω καθίσματος, και το μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών. Η Corolla και το Mazda3 παρουσιάζουν παραπλήσια επίπεδα χώρων, με το Mazda3 ωστόσο και λόγω του αυξημένου του μεταξονίου να προσφέρει καλύτερο χώρο για τα πόδια των πίσω, ενώ ο αέρας για τα κεφάλια και ο χώρος αποσκευών είναι σε κάθε περίπτωση εντός του μέσου όρου της κατηγορίας. Το νέο Golf που διατηρεί τις ίδιες σχεδόν διαστάσεις με το προηγούμενο αλλά έχει ελαφρώς αυξημένο μεταξόνιο (+ 16 χλστ.) αναμένεται να προσφέρει και πάλι τον καλύτερο χώρο για τα κεφάλια των πίσω, επαρκή χώρο για τα πόδια και παρουσιάζει τον μεγαλύτερο χώρο για τις αποσκευές με όγκο 380 λίτρων.
Focus, civic, mazda και Alfa για τον οδηγό!!! Όλα τα άλλα απλώς τσουλανε!
....To Golf δεν σου κανει κου-κου με τιποτα. Η Corolla kαλη, μονο γι' αυτους που κοιτουν την αξιοπιστια. Το Αstra εντελως αδιαφορο, ενας απροσωπος μεσος ορος. Το Mazda 3 θα μπορουσε να ηταν ενα καλο πακετο αν δεν ειχε τοσο τσιμπημενη τιμη και μικρη επιλογη κινητηρων. Λειπουν οι Ιταλοι βλεπετε(Alfa, Lancia) και οι υπολοιποι χορευουν.
Ολα καλά με τα 4, το focus 1.5/150 που τα πατάει όλα σε επιδόσεις, χώρους, αξιοπιστία και οδηγική συμπεριφορά θα το λάβουμε σοβαρά υπ'οψιν στο Ελλάδιστάν ή θα μείνετε κολλημένοι σε γκολφ και κορόλλα??Γιατί αντικειμενικά πλήν τεχνολογικής υποστήριξης τύπου ψηφιακό καντράν και εντυπωσιακή οθόνη δεν το βλέπω πουθενά χειρότερο σε τίποτα άλλο-και μαζί μου και ευρωπαίοι ειδικοί, αφού έχει μέσο όρο 9/10 σε αξιολογήσεις,Εξάλλου όλοι συμφωνούν πως έχει βελτιωθεί τρομερά και θέτει πρότυπο στην κατηγορία, στο δε fun to drive είναι από την σειρά 1 το καλύτερο(οδηγούσα το θρυλικό 1 και από το 2009 έως σήμερα το 2 facelift 1600/115) και στην τελική κύριοι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ οδηγούμε και θα αγοράσουμε ΟΧΙ COMPUTER!!!Υ.Σ. προς τους συντάκτες-καλό είναι σε συγκριτικά τεστ να υπάρχει και κάποια διαβάθμιση-αξιολόγηση-βαθμολόγηση σε αντικειμενικά πλαίσια και μετά την υπέροχη παρουσίαση.Πιστεύω ότι με το θάρρος της γνώμης και αδέκαστα θα βγούν όλοι ωφελημένοι,αναγνώστες, εκδότες και αντιπρόσωποι.Ευχαριστώ
Στην έρευνα που κάνει το auto triti για τις μάρκες που είναι για κλωτσιες, όλες οι γερμανικές μάρκες αυτοκινήτων και ειδικότερα η VOLKSWAGEN οι ιδιοκτήτες έχουν πρόβληματα.
Το Ηonda civic είναι το καλύτερο από όλα. Χώρους, στήσιμο, επιδόσεις, αξιοπιστία.
Αναντιρρητα και τα 4 πολύ καλά, πλην όμως τα 2 γερμανικά βάζουν γκολ από τα αποδυτήρια όσον αφορά στα θέματα χώρων, από εκεί και πέρα το mazda όμορφο αλλά δυστυχώς ακριβό,για το astra δεν καταλαβαίνω την ανανέωση αφού σύμφωνα με άρθρο σας πρόκειται μέσα στο 2020 να αλλάξει .
Ακόμα δεν τον είδαμε ...... "Μπράβο" για το "αντικειμενικό" άρθρο για ένα αυτοκίνητο (golf) που μόνο το έχουμε δει.....
Πολύ καλό το νέο Golf. Μακάρι να βγει πρώτο σε πωλήσεις
Μακριά από Γερμαναράδες κρύους και αγελαστους. Ναι σ αυτούς που σέβονται τα λεφτά σας.
....Y.Γ. Απ' οσους βλεπω οτι εχουν κανει σχολιο, μονο ενας γραφει καλα λογια για το Golf, κι' αυτος ειναι ιδιοκτητης συνεργειου αυτοκινητων(!!!!!!!!!). Προφανως πιστευει οτι και με το νεο Golf θα κανει ......χρυσες δοουλειες!!!!!!!!
Άλλο ένα σχεδιαστικά αδιάφορο αυτοκίνητο από τους γερμανούς, το οποίο θα είναι και ακριβό! Αλήθεια που είναι τα αντίστοιχα γαλλικά τα οποία είναι άπαιχτα (ΡΕΝΟ - ΠΕΖΟ)? Που είναι η ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ? Η ΦΟΡΝΤ? Η ΧΟΝΤΑ? Ακόμα και η ΧΙΟΥΝΤΑΙ είναι πια κορυφαία εταιρεία, με πιο όμορφα αυτοκίνητα από την VW, συν την κορυφαία αξιοπιστία που δεν έχουν οι γερμανοί. Δυστυχώς η VW δεν πείθει πια!!! .
Εννοείται πως (σχεδόν) το σύνολο των περιοδικών προωθούν τα Γερμανικά αμάξια, τρώνε την παραμυθά ότι είναι καλά αμάξια (ειδικά τα VOLKSWAGEN) και μετά τρέχουν στα συνεργεία. Στην έρευνα του auto triti για το ποια αμάξια είναι για κλωτσιές η VOLKSWAGEN έχει το μεγαλύτερο ποσοστό σε προβλήματα.
Όλα τα αυτοκίνητα πλέον είναι εξίσου αξιόλογα, από εκεί και πέρα μπαίνει το προσωπικό γούστο του καθενός, αν του επαρκούν οι χώροι και φυσικά το πορτοφόλι τους. Mονο μικροδιαφορες υπάρχουν και φυσικά το ερώτημα είναι κατά πόσο κάποιος από εμάς τους μέσους οδηγούς μπορούμε να τις αντιληφθούμε, ειδικά άμα κινούμαστε μέσα στην άναρχη κίνηση της Αττικής τον περισσότερο καιρό και αντε να κάνουμε κι ένα ταξίδι το χρόνο, επιπλέον κατά πόσο απολαμβανουμε όλα αυτά τα ηλεκτρονικά καλούδια που υπάρχουν,πολλές φορές βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου μας γίνονται μέσω της οθόνης αφής και μέχρι να τις ρυθμίσεις και φυσικά δεν έχεις στουκαρει τον μπροστινό σου ,έχεις φτάσει στον προορισμό σου.
Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ οσο και να μην αρεσει στα περιοδικα ειναι απο την Ανατολη και μονο εκτος της TOYOTA με την αργη και ακριβη COROLLA και τη NISSAN που δεν εχει εκπροσωπο . 1. HONDA CIVIC ασχημο ακριβο αλλα δυνατο και αξιοπιστο . 2. ΚΙΑ CEED το ισορροπημενο . 3. HYUNDAI I30 το ασχημο αδερφακι του ΚΙΑ . VW GOLF μια απο τα ιδια τοσα χρονια καμια αλλαγη , αξιοπιστια 0% . OPEL ASTRA ενα γερασμενο τρικυλινδρο Γερμανικο καροτσι . MAZDA 3 θα μπορουσε με καλυτερο κινητηρα και ποιο οικονομικο με τη πολυ καλη αξιοπιστια που χαρακτηριζει τη MAZDA Να εκθρονιζε το HONDA . FORD FOCUS τρικυλινδρο καροτσι με απιστευτα φρενα και κρατημα . ALFA ROMEO GIULIETTA ενα ακριβο Ιταλικο που περα απο φινετσα δεν προσφερει ΤΙΠΟΤΑ αλλο .
Οι φωτογραφίες πλην του mazda έχουν αναντιστοιχία.
Megane rs χωρις κουβέντα