6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
H συμπεριφορά του HR-V εκτός δρόμου είναι και πάλι ενδιαφέρουσα και αυτό οφείλεται στην ικανή διαδρομή της ανάρτηση, το αυξημένο ύψος του αμαξώματος από το έδαφος και το «60άρι» προφίλ των ελαστικών.
Honda HR-V: Το HR-V που «αγαπήθηκε»
457.630 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2020)
Το HR-V διατηρεί τα κύρια χαρακτηριστικά του ονόματός του και στη δεύτερη γενιά του, με ένα σαφώς πιο σύγχρονο προφίλ σε όλα τα επίπεδα.
Το Honda HR-V είναι ένα από τα πρώτα οχήματα ελεύθερου χρόνου (σ.σ. παρουσιάστηκε το 1998), το οποίο μετά από μια «παύση» μερικών ετών επέστρεψε στην κατηγορία. Η δεύτερη και ανανεωμένη του γενιά διακρίνεται για τις κόμπακτ διαστάσεις και το πιο εξευγενισμένο του προφίλ αισθητικά, ποιοτικά και οδηγικά. Στις ασφάλτινες διαδρομές του γύρου που πραγματοποιήσαμε μαζί του, εκτιμήσαμε για άλλη μια φορά τη σταθερότητα και την προβλέψιμη συμπεριφορά του, με την ανάρτηση να διακρίνεται για την άνεσή της παρά τη σφιχτή της ρύθμιση. Το κιβώτιο CVT που διαθέτει το αυτοκίνητο της δοκιμής, έχει αγαστή συνεργασία με τον 1,5 λίτρου κινητήρα των 130 ίππων του και επιδεικνύει πολιτισμένα χαρακτηριστικά, στοιχεία που σε συνδυασμό με την καλή οδηγική αίσθηση, συμπληρώνουν τον ευχάριστο χαρακτήρα του.
Ευχάριστο και ικανό και εκτός δρόμου
Το HR-V της Ηonda αν και προβάλλει ένα σαφώς πιο ασφάτινο οδηγικό προφίλ σε σχέση με τον προκάτοχό του, είναι και πάλι από τα πιο ικανά μοντέλα της κατηγορίας σε εκτός δρόμου διαδρομές. Εκεί, αν και δικίνητο δεν μας προβλημάτισε, αφού η απόσταση των 185 χλστ. του από το έδαφος και τα μεγάλα σε προφίλ ελαστικά του, αποτέλεσαν τα βασικά στοιχεία για την εύκολη προσπέλαση των εμποδίων, σε ρυθμούς μάλιστα πιο σβέλτους από πολλά από τα υπόλοιπα μοντέλα του γύρου. Η συμπεριφορά του και σε αυτές τις συνθήκες ήταν ευχάριστη με την ανάρτηση να απορροφά αποτελεσματικά τα περισσότερα κακοτράχαλα σημεία, ενώ ο οδηγός έχει και πάλι στη διάθεσή του ένα «ζωντανό» σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης που του υπενθυμίζει πως διαθέτει δυναμικό χαρακτήρα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το Honda HR-V είναι ένα από τα πρώτα οχήματα ελεύθερου χρόνου (σ.σ. παρουσιάστηκε το 1998), το οποίο μετά από μια «παύση» μερικών ετών επέστρεψε στην κατηγορία. Η δεύτερη και ανανεωμένη του γενιά διακρίνεται για τις κόμπακτ διαστάσεις και το πιο εξευγενισμένο του προφίλ αισθητικά, ποιοτικά και οδηγικά. Στις ασφάλτινες διαδρομές του γύρου που πραγματοποιήσαμε μαζί του, εκτιμήσαμε για άλλη μια φορά τη σταθερότητα και την προβλέψιμη συμπεριφορά του, με την ανάρτηση να διακρίνεται για την άνεσή της παρά τη σφιχτή της ρύθμιση. Το κιβώτιο CVT που διαθέτει το αυτοκίνητο της δοκιμής, έχει αγαστή συνεργασία με τον 1,5 λίτρου κινητήρα των 130 ίππων του και επιδεικνύει πολιτισμένα χαρακτηριστικά, στοιχεία που σε συνδυασμό με την καλή οδηγική αίσθηση, συμπληρώνουν τον ευχάριστο χαρακτήρα του.
Ευχάριστο και ικανό και εκτός δρόμου
Το HR-V της Ηonda αν και προβάλλει ένα σαφώς πιο ασφάτινο οδηγικό προφίλ σε σχέση με τον προκάτοχό του, είναι και πάλι από τα πιο ικανά μοντέλα της κατηγορίας σε εκτός δρόμου διαδρομές. Εκεί, αν και δικίνητο δεν μας προβλημάτισε, αφού η απόσταση των 185 χλστ. του από το έδαφος και τα μεγάλα σε προφίλ ελαστικά του, αποτέλεσαν τα βασικά στοιχεία για την εύκολη προσπέλαση των εμποδίων, σε ρυθμούς μάλιστα πιο σβέλτους από πολλά από τα υπόλοιπα μοντέλα του γύρου. Η συμπεριφορά του και σε αυτές τις συνθήκες ήταν ευχάριστη με την ανάρτηση να απορροφά αποτελεσματικά τα περισσότερα κακοτράχαλα σημεία, ενώ ο οδηγός έχει και πάλι στη διάθεσή του ένα «ζωντανό» σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης που του υπενθυμίζει πως διαθέτει δυναμικό χαρακτήρα.
Ένα πράγμα που παρατήρησα στο 60-100 των μοντέλων..βενζίνη 9 δευτερόλεπτα, πετρέλαιο 7, υβριδικό 5.. πόση ροπή έχει το υβριδικό αν κάνει τέτοιους χρόνους;;
Απάντηση: Τα υβριδικά μοντέλα έχουν κατά βάση αυτόματο κιβώτιο, που βοηθάει πολύ στις ρεπρίζ, αφού κάνει kickdown και επιλέγεται η βέλτιστη σχέση για μάξιμουμ απόδοση. Γι΄ αυτό και πετυχαίνουν καλύτερες επιδόσεις.
Το υβριδικό έχει αυτόματο κιβώτιο και κάνει kickdown στο πάτημα του γκαζιου
Πολυ ωραιο και χρησιμο αρθρο (ιδιαιτερα για εμας που αναζητουμε το επομενο μας ιχ), εγγυηση παντοτε το autotriti, αλλα κατα την προσωπικη ταπεινη μου γνωμη επρεπε να συμπεριλαβεται και το seat ateca... το οποιο ειναι πολυ πολυ καλυτερο απο αρκετα suv που απλα λογω διαφημισης ή marketing θεωρουνται επιτυχημενα
Απάντηση: Το SEAT Ateca δεν ήταν διαθέσιμο για τη δοκιμή από την ελληνική αντιπροσωπεία. Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια.
Η Χ1 άραγε δεν χόραγε να μπει στο τεστ των 17 αμαξιών; Είναι δυνατόν; Το να μην βρίσκετε διαθέσιμο το θεωρώ αδύνατο.
Τελικά την μικρότερη πραγματική κατανάλωση την είχε το ατμοσφαιρικό honda και τα Diesel με κινητήρα renault.
Μόνον εγώ διαπιστώνω ότι οι αναφορές σας σε μοντέλα της bmw αποφεύγονται Τεχνηέντως. Η απουσία της x1 ή της x2 από τη δοκιμή μου κάνει εντύπωση Οι παρουσιάσεις καινούριων μοντέλων που σε άλλα sites είναι από τα πρώτα θέματα, σε εσάς είναι πάντα κάτω κάτω στη λίστα. Αντίθετα ψηλά στη λιστα θεμάτων σας και με φωτογραφίες που παραμένουν Μέρες θα είναι μόνο οι λαμπαδιασμένες Μην παρεξηγηθώ οτι δουλεύω ή είμαι εντεταλμένος της bmw απλά ως κάτοχος & fun των αυτοκινήτων θα ήθελα να δω αν εχετε κάτι να απαντήσετε