• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes CLA Shooting Brake στην έκδοση με τον 1.600άρη turbo των 122 αλόγων.

Αν υπήρχαν σχετικά καλλιστεία η CLA Shooting Brake θα κέρδιζε με ευκολία τον τίτλο «Miss Wagon».

Μοντέρνα σχεδίαση και γεροδεμένη κατασκευή για την καμπίνα της CLA Shooting Brake.

Υστερεί σε άνεση, αλλά στρίβει με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και γερό κράτημα.

Η πίσω πόρτα ανοίγει και ηλεκτρικά, αλλά το άνοιγμα είναι στενό.

Τραβάει από χαμηλά και κινεί σβέλτα το βαρύ αμάξωμα ο 1,6 λτ. turbo κινητήρας, που έχει 200 Nm ροπής από τις 1.250-4.000 σ.α.λ.

Test: Mercedes-Benz CLA 180 Shooting Brake 7G-DCT

20.591 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/4/2015

Συνδυάζοντας τη γοητεία της CLA με την πρακτικότητα ενός station wagon, η νέα έκδοση Shooting Brake απευθύνεται σε ένα ειδικό κοινό της Mercedes-Benz, που πάνω από όλα θα λατρέψει την ξεχωριστή της εμφάνιση. Εσάς πώς σας φαίνεται;

 
Στα γρήγορα:
• Έχει 29.620 ευρώ
• Είναι 1,6 λτ. turbo με 122 άλογα
• Καίει 5,3 λτ./100 χλμ.
• Πληρώνει 136,4 ευρώ τέλη


+ Εμφάνιση, χώροι επιβατών, κινητήρας-επιδόσεις, κιβώτιο, χαμηλό επίπεδο αεροδυναμικού θορύβου, λειτουργία κιβωτίου 7G-DCT, ενεργητική ασφάλεια
- Aνοιγμα χώρου φόρτωσης, ορατότητα προς τα πίσω, απόσβεση ανωμαλίων από την ανάρτηση

Γιατί Shooting Brake και όχι στέισον βάγκον; Brake (ή Break στη Γαλλία) στα τέλη του 19ου αιώνα ονομαζόταν ένα όχημα που έσερναν άλογα και το οποίο μεταξύ άλλων χρησιμοποιήθηκε για τη μεταφορά ευγενών στην καταγωγή (αλλά όχι στην πράξη) κυνηγών μαζί με τα όπλα και τα θηράματά τους. Έτσι η ονομασία «Shooting Brake» καθιερώθηκε από αρκετούς κατασκευαστές για τα πολυτελή στέισον οχήματά τους αντί του πιο… ταπεινού Station Wagon.

Στο θέμα μας τώρα. Με βάση την γοητευτική CLA, η Mercedes-Benz προχώρησε στην παραγωγή της στέισον έκδοσή της και αν υπήρχαν σχετικά καλλιστεία η CLA Shooting Brake θα κέρδιζε με ευκολία τον σχετικό τίτλο. Μέχρι τη μεσαία κολόνα δε διαφέρει από την CLA, διατηρώντας τα κάλλη και μέρος της εξαιρετικής της αεροδυναμικής (0,27 στην έκδοση της δοκιμής). Στο πίσω μέρος η κλασική φιγούρα ενός στέισον συνδυάζεται με μια οροφή, η γραμμή της οποία πέφτει απότομα έχοντας κουπέ στοιχεία. Το αποτέλεσμα είναι γοητευτικό σε βαθμό, που από όπου και αν περάσεις γίνεσαι μαγνήτης για τα βλέμματα. Στις εντυπώσεις η CLA Shooting Brake παίρνει άριστα. Τι γίνεται όμως με τη ουσία;

Γοητεία με 29.620 ευρώ
H έκδοση CLA 180 είναι στη βάση της γκάμας των βενζινοκινητήρων της σειράς Shooting Brake. Η τιμή με απόσυρση είναι 29.620 ευρώ, ήτοι 750 ευρώ ακριβότερη από την αντίστοιχη έκδοση της CLA. Αυτή είναι η πιο προσιτή CLA Shooting Brake, όσο προσιτό μπορεί να θεωρηθεί ένα μικρομεσαίο στέισον με αυτή την τιμή. Στη βασική έκδοση το ηχοσύστημα δεν έχει CD player. Για το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7G-DCT με το οποίο ήταν εφοδιασμένο το μοντέλο της δοκιμής μας θα πρέπει να υπολογίσετε ακόμη 2.532 ευρώ.