Κάμπριο για 2 ή για 4 τελικά; Εσείς τι προτιμάτε; Διαβάστε την αναλυτική μας δοκιμή για τα δυο «ανοιχτά» μοντέλα της γερμανικής μάρκας.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κάμπριο για 2 ή για 4 τελικά; Εσείς τι προτιμάτε; Διαβάστε την αναλυτική μας δοκιμή για τα δυο «ανοιχτά» μοντέλα της γερμανικής μάρκας.

Test: Mercedes C 180 Cabriolet & SLC 180

47.466 Επισκέψεις στο άρθρο (30/6/2017)

Κάμπριο για 2 ή για 4; Ανεξάρτητα από τον αριθμό των επιβατών, η ουσία είναι μία. Πως τα δύο αυτά κάμπριο μπορούν να σου αλλάξουν τη διάθεση. Δοκιμάζουμε την 4θέσια C-Class Cabrio στη βασική της έκδοση και επ` ευκαιρίας πάμε βόλτα με ένα από τα λίγα 2θέσια ρόουνστερ που συνεχίζουν να υπάρχουν…

What Ιs Νew 

Η εμφάνιση της C-Class Cabriolet πατάει στις γραμμές της κουπέ, όντας εκλεπτυσμένη και πολύ δυναμική.

Η εμφάνιση της C-Class Cabriolet πατάει στις γραμμές της κουπέ, όντας εκλεπτυσμένη και πολύ δυναμική.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


C-Class Cabriolet
- Μαλακή οροφή που κλείνει/ανοίγει σε 20 δλ.
- 1,6 turbo με 156 άλογα
- Καίει 8,7 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει από 48.680 ευρώ

+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό, αεροδυναμική, κινητήρας
- Ακαμψία με οροφή κατεβασμένη, χώρος αποσκευών, ηχομόνωση οροφής


SLC 
- 1,6 turbo με 156 ίππους
- Σκληρή αναδιπλούμενη οροφή
- Τιμή 48.000 ευρώ

+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, αίσθηση κάμπριο, οδική συμπεριφορά και αίσθηση, λειτουργία κιβωτίου 9G-Tronic, ανάρτηση
- Τιμή, επιδόσεις και κατανάλωση κινητήρα

 
Αρχές Γενάρη, με τα ορεινά να ξεκινούν να ντύνονται στα λευκά, τη θερμοκρασία κοντά στους 5ο Κελσίου, και εσύ να νομίζεις πως είναι καλοκαίρι, κάτι σημαίνει… Ή ότι το έχεις χάσεις λιγάκι, ή βρέθηκες πίσω από το τιμόνι ενός μοντέλου που μπορεί να σου αλλάξει τη διάθεση. Ευτυχώς δεν συμβαίνει το πρώτο (σ.σ. ελπίζουμε), αλλά το δεύτερο και με μοντέλα δοκιμής τα C 180 Cabriolet και SLC 180 στις βασικές τους εκδόσεις προσπαθούμε να ανακαλύψουμε τα συναισθήματα που σου γεννά ένα κάμπριο, είτε είναι για 4, είτε για 2, είτε έχει μαλακή, είτε υφασμάτινη οροφή, είτε είναι προσανατολισμένο στην άνεση, είτε πιο σπορ.
 
Topless σε 20 δλ.
Η οροφή της C-Class Cabriolet είναι υφασμάτινη και ανοίγει/κλείνει μέσα σε 20 δλ., ενώ η διαδικασία μπορεί να γίνει ακόμη και όταν το αυτοκίνητο κινείται μέχρι την ταχύτητα των 50 χλμ./ώρα. Διατίθεται σε μαύρη, καφέ, μπλε ή κόκκινη απόχρωση, ενώ με έξτρα χρέωση (325 ευρώ) μπορεί να λάβει επιπλέον ακουστική ενίσχυση. Εμείς θα επιλέγαμε την μαύρη, και οπωσδήποτε «παχιά». Το ίδιο περίπου χρόνο χρειάζεται και η μεταλλική οροφή Vario Roof της SLC, η οποία όμως δουλεύει με λιγότερα χιλιόμετρα (έως 40 χλμ./ώρα) και δείχνει πιο πολύπλοκη στην κατασκευή της.
 
Ξεκινούν από τα 48.000 ευρώ
Η τιμή και των δύο μοντέλων ξεκινάει από τα 48 χιλιάδες ευρώ. Σίγουρα δεν είναι μικρό το ποσό, αλλά πρόκειται για δύο ιδιαίτερα και premium αυτοκίνητα. Συγκεκριμένα, η SLC ξεκινά από τα 48.010 ευρώ, ενώ ή C Cabriolet από τα 48.680 ευρώ. Φυσικά, και στις δύο περιπτώσεις η λίστα με τον προαιρετικό εξοπλισμό είναι πολύ μεγάλη και κοστίζει ακριβά…
Σύγκριση
Μάρκα MERCEDES
Μοντέλο C CABRIO
Κινητήρας 180 9G-TRONIC
Πόρτες 2
Κυβισμός 1595
Κατηγορία ΜΕΣΑΙΑ
Κυκλοφόρησε 2016
Τιμή 55.564
Τιμή με έκπτωση 55.564

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΝΕΣΗΣ
Air Condition OXI
Κλιματισμός
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
Θερμαινόμενοι καθρέφτες
Κεντρικό κλείδωμα
Προβολείς ομίχλης
Ενδειξη εξωτ. θερμοκρασίας
Αισθητήρες παρκαρίσματος OXI
Αισθητήρας βροχής 85
Φώτα xenon OXI
Ρύθμιση τιμονιού
Cruise Control 375
Ηχοσύστημα
Διαιρούμενο πίσω κάθισμα
Δερμάτινες επενδύσεις OXI
Ζάντες ελαφρού κράματος OXI
Ηλιοροφή 1460
Navigator OXI
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ESP
Αερόσακος οδηγού 1
Αερόσακος συνοδηγού 1
Αερόσακοι πλευρικοί 2
Αερόσακοι κεφαλης 2
Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης
Isofix
Συναγερμός OXI
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.)
Μήκος 4686
Πλάτος 1810
Υψος 1409
Μεταξόνιο 2840
Μετατρόχιο εμπρός 1563
Μετρατρόχιο πίσω 1546
Χώρος αποσκευών (λτ.) 285
Χώρος αποσκευών max (λτ.) 360
Δοχείο καυσίμων (λτ.) 48
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)
Κυβικά εκατοστά 1595
Μέγιστη ισχύς (PS) 156
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) 5300
Μέγιστη ροπή (Nm) 250
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) 1250
Κύλινδροι - διάταξη 4
Βαλβίδες ανα κύλινδρο 4
Εκκεντροφόροι - θέση 2E
Τροφοδοσία ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ
Turbo Ναι
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος ΠΙΣΩ
Κιβώτιο AYTOMATO
Αριθμός σχέσεων 9
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ
Πίσω ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω Δίσκοι
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Τύπος υποβοήθηση Ηλεκτρική υποβοήθηση
Στροφές τιμονιού 2,1
Κύκλος στροφής (μ.) 11,2
ΕΛΑΣΤΙΚΑ (ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΣΤΑΝΤΑΡ)
Διάσταση εμπρός 235/35 19
Διάσταση πίσω 235/35 19
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ (ECE) (ΛΤ./100 ΧΛΜ.)
Νόρμα eu EU6
Αστικός κύκλος (λτ./100 χλμ.) 7,7
Επαρχιακό δίκτυο (λτ./100 χλμ.) 5,3
Μέση (λτ./100 χλμ.) 6,2
Co2 (γρ./χλμ.) 146
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
0-100 χ.α.ω. (δλ.) 8,9
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ AUTO ΤΡΙΤΗ
0-100 χ.α.ω. (δλ.) 9,2
0-60 χ.α.ω. (δλ.) 4,3
0-80 χ.α.ω. (δλ.) 6,5
0-120 χ.α.ω. (δλ.) 12,8
0-140 χ.α.ω. (δλ.) 17,4
0-400 μ. (δλ.) 16,7
60-100 χ.α.ω. (δλ.) 5,3
80-120 χ.α.ω. (δλ.) 6,8
Φρένα 100-0 χ.α.ω. (μ.) 37
ΘΟΡΥΒΟΣ (DB) ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ AUTO ΤΡΙΤΗ
100 χ.α.ω. με 5η 66,8
120 χ.α.ω. με 5η 68,3
Ρελαντί 44,8
Μέγιστος (με 2α) 71,8
ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΤΑΧΥΜΕΤΡΟΥ (ΜΕΤΡ. AUTO ΤΡΙΤΗ)
Στα 60 χ.α.ω. 58
Στα 80 χ.α.ω. 78
Στα 100 χ.α.ω. 98
Στα 120 χ.α.ω. 118
ΒΑΡΟΣ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΕΤΡ. AUTO ΤΡΙΤΗ
Καθαρό βάρος (κ.) 1615
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ (ΧΛΣΤ) (ΜΕΤΡ. AUTO ΤΡΙΤΗ)
Πλάτος εμπρός 1390
Πλάτος πίσω 1190
Κεφάλι εμπρός 93
Κεφάλι πίσω -18
Γόνατα πίσω 16
ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ (ΕΤΗ) - SERVICE
Μηχανικά μέρη 2
Διάτρηση από σκουριά 30
Χρώμα 2
Οδική βοήθεια 30

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
MARKES EMPORIKI EGIISI
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel