ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Mercedes: Εγκαίνια για το νέο κέντρο δοκιμών φωτισμού

(8/10/2025)
Mercedes: Εγκαίνια για το νέο κέντρο δοκιμών φωτισμού
19 Φωτογραφίες »

Εδρεύει στο κέντρο δοκιμών της μάρκας στο Immendingen.
Επιτρέπει δοκιμές φωτισμού με ρεαλιστική αναπαράσταση επαρχιακού δρόμου.
Ο κυκλικός δρόμος «Heide» χωρίς οδηγό είναι ο... στίβος μάχης των Mercedes.
Στα 10,5 εκατ. ευρώ η επένδυση της Mercedes.

autotriti team

Εδρεύει στο κέντρο δοκιμών της μάρκας στο Immendingen

Η Mercedes-Benz εγκαινίασε το νέο της κέντρο δοκιμών φωτισμού, το οποίο και υποστηρίζει πως πρόκειται για το πιο προηγμένο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Σύμφωνα με όσα αναφέρει η γερμανική φίρμα, το νέο Κέντρο Δοκιμών Φωτισμού είναι σχεδιασμένο για διαφόρων ειδών χρήσεις και μέσω αυτού, διευρύνει ακόμη περισσότερο τις δυνατότητες δοκιμών του Παγκόσμιου Κέντρου Δοκιμών της που εδρεύει στο Immendingen.

Επιτρέπει δοκιμές φωτισμού με ρεαλιστική αναπαράσταση επαρχιακού δρόμου

Με μήκος 135 μέτρα και ύψος οκτώ μέτρα, το νέο Κέντρο Δοκιμών Φωτισμού είναι ένα από τα μεγαλύτερα του είδους του στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η Mercedes ανακοινώνει πως επιτρέπει λεπτομερείς δοκιμές συστημάτων προβολέων υπό σταθερές, επαναλαμβανόμενες συνθήκες ανεξάρτητα από την ώρα, τα καιρικά φαινόμενα ή τις περιβαλλοντικές επιδράσεις.
 
Μέρος της νέας εγκατάστασης είναι και ένας πλήρης επαρχιακός δρόμος που έχει αναπτυχθεί σε μήκος 135 μέτρων. Το μείγμα ασφάλτου έχει κατασκευαστεί ειδικά, ώστε να προσομοιώνει με ακρίβεια τις ιδιότητες ενός παλαιού δρόμου, τη στιγμή πως έως και πέντε οχήματα μπορούν να δοκιμάζονται ταυτόχρονα, συμπεριλαμβανομένης της προσομοίωσης διερχόμενων ή προπορευόμενων οχημάτων. Οι ανακλαστήρες τοποθετούνται κατά μήκος του οδοστρώματος ανά 20 μέτρα, ενώ μπορούν να ενσωματωθούν και ανδρείκελα πεζών.

Ο κυκλικός δρόμος «Heide» χωρίς οδηγό είναι ο... στίβος μάχης των Mercedes

Στη νέα εγκατάσταση περιλαμβάνεται και ο πλήρως αυτοματοποιημένος κυκλικός δρόμος αντοχής, που η Mercedes ονομάζει «Heide». Σε αυτόν ρομπότ οδηγούν τα οχήματα δοκιμών αυτόνομα σε μια πραγματικά κακοτράχαλη διαδρομή με λακκούβες, σαμαράκια και λιθόστρωτα κομμάτια, τα οποία αποτελούν ιδιαίτερη πρόκληση για την ανάρτηση και το αμάξωμα.

Η αυτοματοποίηση αυτής της διαδικασίας αυξάνει την ακρίβεια των ελιγμών, μειώνει τη σωματική καταπόνηση των δοκιμαστών, επιτρέπει την 24ωρη καθημερινή λειτουργία και επιταχύνει σημαντικά τις δοκιμές, διατηρώντας σταθερή την καταπόνηση που υφίστανται τα οχήματα. Ανάλογα με τον τύπο του οχήματος, οι δοκιμές μπορεί να φτάνουν έως και τα 6.000 χιλιόμετρα σε αυτή τη διαδρομή, που αντιστοιχούν σε 300.000 χιλιόμετρα πραγματικής χρήσης. Δηλαδή, ένα χιλιόμετρο στο Heide ισοδυναμεί με 150 χιλιόμετρα σε έναν ιδιαίτερα κακό δρόμο γεμάτο λακκούβες.
 
Αξίζει να σημειωθεί πως, ο κύκλος αντοχής Heide διαθέτει και το «ψηφιακό δίδυμό» του. Το πεδίο δοκιμών έχει χαρτογραφηθεί ψηφιακά με ακρίβεια υποχιλιοστού, ενώ τα οχήματα και τα φορτία τους αναπαρίστανται ψηφιακά. Τα δεδομένα αυτά χρησιμοποιούνται για προκαταρκτικές προσομοιώσειςστις διάφορες εργαστηριακές μονάδες δοκιμών της εταιρείας και γίνεται άμεσα η ενημέρωση των τμημάτων εξέλιξης με τα αποτελέσματα.

Στα 10,5 εκατ. ευρώ η επένδυση της Mercedes

Τέλος, η Mercedes υπογραμμίζει πως η επένδυση στο Κέντρο Δοκιμών Φωτισμού ανέρχεται σε 10,5 εκατομμύρια ευρώ και η κατασκευή του διήρκησε δύο χρόνια.