Mercedes Vs Porsche: Νίκη στο «εκτός έδρας» για το «αστέρι»

3.872 Επισκέψεις στο άρθρο (12/6/2021)

Η Mercedes-Benz νικά κατά κράτος την Porsche σε ένα γήπεδο που μέχρι πρότινος η Porsche έδειχνε να έχει το πάνω χέρι, αλλά πως το καταφέρνει αυτό και τι δείχνει αυτό για το «αστέρι»;

Η Mercedes ετοιμάζει την ηλεκτρική της ναυαρχίδα, την EQS, ένα μοντέλο στα χνάρια της S-Class, και αμέσως θέτει το ερώτημα: Ένα αυτοκίνητο σαν την S-Class, μήπως θα ήταν καλύτερο ως ηλεκτρικό; Η Mercedes θα αφήσει το δίλημμα για τους αγοραστές της κατηγορίας αυτής, αφού η EQS θα συνυπάρξει με την S-Class στις εκθέσεις της μάρκας, οι διαφορές όμως, θα είναι σημαντικές.

Σχεδιαστικά η EQS έχει φυσικά τις απολύτως βασικές γραμμές, όμως η ηλεκτρική της πλατφόρμα την έχει μεταμορφώσει στο σχήμα του μέλλοντος: τεράστιο μεταξόνιο 3.2 μέτρα, πολύ κοντοί πρόβολοι εμπρός και πίσω. Χωρίς τα τεράστια μοτέρ κάτω από το καπό, η EQS έχει τη μεγαλύτερη καμπίνα που μπορεί να χωρέσει σε αυτές τις διαστάσεις. Και στην κατηγορία αυτή, η καμπίνα είναι το μόνο που μετράει.

Και στην καμπίνα η Mercedes έχει ξεπεράσει κάθε όριο πολυτέλειας, ποιότητας και τεχνολογίας. Ένα μόνο δείγμα της τεχνολογίας είναι πως η κάθε θέση αποτελεί ξεχωριστό σημείο χειρισμού του αυτοκινήτου, όπου ακόμη και οι φωνητικές εντολές αναγνωρίζονται ότι προέρχονται από τον επιβάτη της θέσης αυτής, και οι απαντήσεις ή ρυθμίσεις γίνονται μόνο για αυτή τη θέση. Και η λίστα δεν τελειώνει.

Βλέπεις για ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, η καμπίνα είναι το σημαντικότερο. Κάτι που δίνει στη Mercedes ένα προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού, και κυρίως της Porsche. Γιατί όταν το ενδιαφέρον βρίσκεται στην καμπίνα, την άνεση, την πολυτέλεια και την τεχνολογία που προσφέρει, το πως κινείται το αυτοκίνητο, ελάχιστα απασχολεί.

Εκεί που η Porsche ακόμη και στη μεγάλη της Panamera, πρέπει να αποδεικνύει ότι πρόκειται για ένα μεγάλο σπορ αυτοκίνητο, η Mercedes δεν χρειάζεται να αποδείξει τίποτε. Έτσι βγάλε από την Panamera τον V8, τον ήχο της εξάτμισης και της εισαγωγής, και η εμπειρία της οδήγησης μιας Porsche μειώνεται. Για μια S-Class όμως, που ο στόχος του μεγάλου V12 ήταν πάντα να έχει μηδενικούς κραδασμούς και ελάχιστο θόρυβο, η αντικατάστασή του με έναν ηλεκτροκινητήρα πετυχαίνει και τους δύο στόχους, και μάλιστα καλύτερα από κάθε V12.

Έτσι ένας αγοραστής S-Class, στη EQS θα βρει αυτό που ψάχνει, ακόμη καλύτερο. Ενώ ο αγοραστής μιας Panamera, διαλέγοντας μια ηλεκτρική έκδοση, ή ακόμη και την Taycan, θα δυσκολευτεί να αφήσει τον ήχο του V8 και την εμπειρία της οδήγησής του, για χάρη της ηλεκτροκίνησης.

Η Mercedes με την EQS φέρνει στους αγοραστές της το ιδανικό αυτοκίνητο, ενώ η Porsche με την ηλεκτρική της γκάμα, θα πρέπει να φέρει καινούργιους οδηγούς στις εκθέσεις της, αφού οι περισσότεροι αγοραστές της ήταν στη μάρκα (και) για την εμπειρία των μοτέρ της.

Τι λέτε λοιπόν; Είναι η EQS η S-Class στα καλύτερά της; Και τελικά μπορεί σε αυτή την κατηγορία να την «χτυπήσει» κανείς;

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το >>
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook >>

VW LEASEPRO
test center