Μεταχειρισμένα Tesla εισαγωγής: Tα νέα Cayenne της Ελλάδας;

Μεταχειρισμένα Tesla εισαγωγής: Tα νέα Cayenne της Ελλάδας;

6.143 Επισκέψεις στο άρθρο (13/5/2022)

Όποιος θυμάται τι γινόταν με τα μεταχειρισμένα Cayenne που είχαν γεμίσει τους ελληνικούς δρόμους, μήπως βλέπει την ομοιότητα τώρα με τα Tesla που έρχονται τώρα απ'έξω;

Ποιος δίνει 40 χιλιάρικα για αμάξι με 200.000 χλμ;

Ποιός αγοράζει ένα αυτοκίνητο με 200.000 χιλιόμετρα για 40.000 ευρώ; Και όμως τα μεταχειρισμένα Tesla εισαγωγής έχουν γεμίσει τις μάντρες, και φαίνεται να είναι πλέον τα νέα status symbol. Είναι όμως έτσι;
 
Η αγορά των ηλεκτρικών θα μεγαλώνει μέρα με τη μέρα, μήνα με το μήνα. Όμως ακόμη και έτσι, η ανάγκη της ελληνικής αγοράς για ηλεκτρικά μοντέλα σίγουρα ακόμη καλύπτεται από αυτά που προσφέρουν οι αντιπροσωπείες. Το δίκτυο φόρτισης είναι ακόμη μικρό, οι τιμές υψηλές και η τεχνολογία καινούργια. Και έτσι οι πωλήσεις είναι ακόμη λίγες.
 
Εκτός και αν μιλάμε για την Tesla. Η αμερικανική μάρκα ξεπούλησε το (μικρό) αριθμό αυτοκινήτων για την ελληνική αγορά. Φαίνεται πως η ζήτηση είναι μεγαλύτερη της προσφοράς, και έτσι η εισαγωγή εκτός αντιπροσωπείας έχει φουντώσει.
 
Και έτσι αυτοκίνητα μέχρι και 10 ετών, από την πρώτη χρονιά παραγωγής του Model S φτάνουν στην Ελλάδα με εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, και πωλούνται από 40.000 ευρώ και πάνω.
 
Γιατί υπάρχει ζήτηση. Ποιός όμως αγοράζει ένα ηλεκτρικό 10ετίας με τόσα χιλιόμετρα και σε τέτοια τιμή; Υπάρχουν σήμερα καινούργια ηλεκτρικά, με εγγύηση, κάτι που στα ηλεκτρικά μετράει περισσότερο από ποτέ, και χαμηλότερη τιμή. Δεν είναι όμως Tesla.
 
Και φαίνεται πως αυτό που πουλάει, για ακόμη μία φορά, δεν είναι η ουσία, αλλά η μάρκα. Δεν είναι το ηλεκτρικό που ποθούν οι αγοραστές αυτών των αυτοκινήτων, αλλά το σηματάκι. Η Tesla σήμερα είναι για την ελληνική αγορά ότι ήταν η Porsche Cayenne πριν από 10 χρόνια.
 
Και έτσι ότι Tesla έχει κλείσει τον κύκλο του ως προιόν σε άλλες αγορές, έρχεται στην Ελλάδα να συνταξιοδοτηθεί. Γιατί ένα Model S του 2013, έχει κάνει ίσως και τρεις κύκλους λήζινγκ πριν πουληθεί τουλάχιστον μία φορά ως μεταχειρισμένο, δηλαδή τέσσερις ιδιοκτήτες, και εκτός πλέον κάθε πιθανής εγγύησης μπαταρίας αλλά και πρόσβασης στις ανανεώσεις λογισμικού, έρχεται στην Ελλάδα για να κάνει «μόστρα». Παρά τα χρόνια του, παρά την κατάστασή του.
 
Πόση ενέργεια να κρατάνε αυτές οι μπαταρίες μετά από τόσα χρόνια και τόσα χιλιόμετρα; Ποιός ρισκάρει να δώσει πάνω από 40.000 ευρώ για να βρεθεί με τον πανάκριβο λογαριασμό μιας μπαταρίας που θέλει επισκευή ή αλλαγή; Και ποιός ακουμπάει τόσα λεφτά σε ένα αυτοκίνητο που ειδικά στα πρώτα χρόνια παραγωγής του είχε σημαντικά προβλήματα ποιότητας.
 
Εσύ θα τα έδινες; Εσύ θα αγόραζες Tesla 10ετίας με 40.000 ευρώ για να δείχνεις cool; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Hyundai
vw