ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέα BMW iX3: Είναι το σπουδαιότερο μοντέλο της μάρκας & γιατί;

1.062 Επισκέψεις στο άρθρο (22/9/2025)
Νέα BMW iX3: Είναι το σπουδαιότερο μοντέλο της μάρκας & γιατί;

Η νέα σχεδιαστική γλώσσα θέλει να... επαναφέρει την BMW μετά από 20 χρόνια πειραματισμών.
Αυτή είναι η νέα ταυτότητα των Βαυαρών σε μια εποχή που η οδήγηση δεν απασχολεί και τόσο.
Μεγάλη αυτονομία και γρήγορη φόρτιση φαίνεται να είναι τα νέα σημεία ενδιαφέροντος.
Λεπτή οθόνη κατά μήκος του παρμπρίζ η νέα «ιδέα» για το εσωτερικό.

autotriti team

Η νέα σχεδιαστική γλώσσα θέλει να... επαναφέρει την BMW μετά από 20 χρόνια πειραματισμών

Πήρε σχεδόν 20 χρόνια στην BMW να επανέλθει «στην τάξη» σχεδιαστικά, αφού από την εποχή του Chris Bangle και του πρώτου δημιουργήματός του, της E90 Σειρά 3, η μάρκα βρέθηκε σε φάση πειραματισμών. Και αρκετοί εξ αυτών δεν πήγαν και πολύ καλά, καθώς δίχασαν το κοινό. Στα 20 αυτά χρόνια, μοντέλα της μάρκας που άφησαν ιστορία, κατακρίθηκαν ως περίεργα, αλλόκοτα, ως και άσχημα. Η γρίλια μεγάλωσε, μετά μεγάλωσε πάλι, και με λίγες καλές εξαιρέσεις μοντέλων, η γκρίνια των καταναλωτών ήταν μεγάλη. Η νέα iX3 εισάγει για δεύτερη φορά τη Neue Klasse, και επαναφέρει τη μάρκα σε μία σχεδίαση κομψή, ξεκάθαρη, διαχρονική. Η μόνη γκρίνια τώρα μπορεί να είναι πως μέχρι να αλλάξουν όλα τα μοντέλα, τα υπάρχοντα θα δείχνουν παράταιρα. Όμως, πάντα έτσι γίνεται στις μεγάλες αλλαγές.

Αυτή είναι η νέα ταυτότητα των Βαυαρών σε μια εποχή που η οδήγηση δεν απασχολεί και τόσο

Άλλωστε, το πιο σημαντικό για την BMW δεν ήταν η σχεδίαση, αλλά η οδήγηση! Η βαυαρική μάρκα κατάφερε να μην χάσει πωλήσεις λόγω ντιζάιν, αν και αναπόφευκτα υπήρξαν απώλειες αφού με την ηλεκτροκίνηση στο προσκήνιο, χάθηκε η σημασία της απέναντι στον ανταγωνισμό. Πώς μπορεί να παραμείνει επίκαιρο το σλόγκαν «απόλυτο μηχάνημα οδήγησης» όταν πλέον η αξία των αυτοκινήτων μετριέται με τις ίντσες της οθόνης, και με το αν έχουν καραόκε στον στάνταρ εξοπλισμό; Η BMW είχε την πολυτέλεια ως δεύτερο στέλεχος του χαρακτήρα της. Η οδήγηση, η σπορ εμπειρία και όχι μόνο οι απόλυτες επιδόσεις ήταν το δυνατό της χαρτί. Επιδόσεις έχουν όμως όλοι με τα ηλεκτρικά, και μάλιστα είναι τέτοιες που «θαμπώνουν» τους (νέους) οδηγούς και κρύβουν την σημασία του στησίματος, της πισωκίνησης, του απόλυτου ελέγχου και της οδηγικής εμπειρίας.

Μεγάλη αυτονομία και γρήγορη φόρτιση τα νέα σημεία ενδιαφέροντος

Με την νέα iX3η BMW δείχνει να ξεχωρίζει τις νέες τις προτεραιότητες στη εποχή της ηλεκτροκίνησης. Ξεκινάει με μια τεράστια μπαταρία, δίνει 800 χλμ. αυτονομία και 400 kW φόρτιση. Αφαιρεί δηλαδή μια και καλή το άγχος φόρτισης και βάζει το όνομα της μάρκας μπροστά, ως μια εταιρεία που αφήνει τον οδηγό ελεύθερο να οδηγήσει όπου θέλει, όπως θέλει. Δεν είναι τέχνασμα, είναι ουσία, και ακόμη και η επόμενη μικρότερη έκδοση μπαταρίας θα πετυχαίνει την ίδια αυτονομία. Είναι πλέον το χαρακτηριστικό που η BMW θέλει να αναγνωρίζουν οι επίδοξοι αγοραστές της. To «απόλυτο μηχάνημα αυτονομίας».

Λεπτή οθόνη κατά μήκος του παρμπρίζ η νέα «ιδέα» για το εσωτερικό

Η απάντηση της μάρκας στη γκρίνια για την ποιότητα του εσωτερικού ήρθε όχι μόνο με νέα υλικά, αλλά κυρίως νέα σχεδίαση. Η BMW είχε «ξεσηκώσει» λίγο από την «απλότητα» των υλικών της θυγατρικής MINI, όμως οι απαιτήσεις των αγοραστών της δεν της επέτρεψαν τέτοιες οικονομίες. Με δεδομένη την στροφή στην αισθητική που έχει γίνει στην καμπίνα από τότε που η Tesla «κότσαρε» ένα τάμπλετ (και τίποτα άλλο) στο ταμπλό, η κάθε μάρκα ψάχνει να βρει τη δική της ταυτότητα, αντί απλά να είναι στο «μία από τα ίδια». Η νέα οθόνη με αντικατοπρισμό απ΄ άκρη σ΄ ακρη ξεχωρίζει, αν και ακόμη η BMW δεν είναι σίγουρη τι θα την κάνει. Πάντως επιτέλους διαφέρει, και ας παραμένει το ρομβοειδές τάμπλετ στο κέντρο. Τουλάχιστον έχει έρθει κοντά στα δάχτυλα του οδηγού για να ισορροπήσει την απουσία φυσικών κουμπιών.
 
Εσύ όμως τι λες; Σου αρέσει η νέα iX3; Είναι η σχεδίαση αυτό που περίμενες για να επιστρέψεις ως φίλος της μάρκας; Και τελικά ποιό μοντέλο θα περιμένεις με αυτή τη σχεδίαση για να πειστείς;