2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Nέα Μercedes-AMG C 63: Plug-in υβριδική με έως 650 άλογα;

2.577 Επισκέψεις στο άρθρο (1/10/2021)

H επόμενη Mercedes-AMG C 63 φαίνεται πως θα αφήσει στην άκρη το V8 μοτέρ και θα γίνει Plug-in υβριδική, τετρακίνητη και με ισχύ έως 650 άλογα.

Η Mercedes-ΑΜG φαίνεται πως έχει αποφασίσει να μην δώσει τον V8 κινητήρα της στην AMG C 63 της επόμενης γενιάς λόγω των περιορισμών που έχουν τεθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση στις εκπομπές ρύπων που επιτρέπεται να παράγει ένα αυτοκίνητο. Αν και το μοτέρ θα παραμείνει στην γκάμα τουλάχιστον μέχρι τις αρχές της επόμενης δεκαετίας, όσοι επιθυμούν να το έχουν κάτω από το καπό του αυτοκινήτου τους, θα πρέπει να κοιτάξουν προς ένα μεγαλύτερο και ακριβότερο μοντέλο της γκάμας του «αστεριού».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Plug in με 2λιτρο τετρακύλινδρο μοτέρ βενζίνης; 
Τι γίνεται όμως με την AMG C 63; Το μοντέλο θα δανειστεί τον 2λιτρο turbo κινητήρα από την AMG A 45 S, αλλά θα χρειαστεί η Mercedes να κάνει κάποιες μικρές αλλαγές. Κατ αρχάς, το μοτέρ θα είναι τοποθετημένο στον διαμήκη άξονα ενώ, επίσης, ο κινητήρας θα είναι εξοπλισμένος με ένα ηλεκτρικό turbo, ίδιο με αυτό που θα έχει το hypercar ΑΜG One. Ο θερμικός κινητήρας θα αποδίδει 448 άλογα μόνος του, ωστόσο η συνολική ισχύς θα είναι σίγουρα μεγαλύτερη λόγω του ηλεκτρικού μοτέρ που είναι τοποθετημένο στον πίσω άξονα και θα προσφέρει ακόμα 204 άλογα και 320 Nm. Επίσης, το παρών θα δίνει μια γεννήτρια που θα προσφέρει 15 άλογα επιπλέον και θα χρησιμοποιείται για να ξεκινήσει τον θερμικό κινητήρα.
Το βάρος φυσικά θα είναι αυξημένο λόγω της παρουσίας μιας μπαταρία ιόντων λιθίου 6,1 kWh και του κιβωτίου για το ηλεκτρικό μοτέρ.

Mε έως 650 άλογα ισχύ
Η Plug-in υβριδική AMG C 63 λέγεται πως θα «είναι ταχύτερη από ανταγωνιστικά μοντέλα με V8 μοτέρ χωρίς υβριδικό κινητήριο σύνολο». Κάνοντας τα μαθηματικά, το Plug-in υβριδικό σύνολο θα προσφέρει συνολικά γύρω στα 650 άλογα για περιορισμένο χρονικό διάστημα και ο οδηγός θα έχει στην διάθεσή του κάθε στιγμή 500 ίππους. Το 0-100 χλμ./ώρα λέγεται πως γίνεται σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα.

Τετρακίνητο και με EV mode 
Η νέα Mercedes-AMG C 63 θα υιοθετήσει σύστημα τετρακίνησης και θα εξοπλίζεται και με EV mode οδήγησης για να μπορεί ο οδηγός να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά.
 
Άφησε τον V8 και γίνεται Plug-in Hybrid!
- Με τον 2λιτρο της AMG A 45 S
- Τετρακίνητη και με EV οδηγικό mode
- Το 0-100 σε 3,5 δευτερόλεπτα
Από V8 μοτέρ 4,0 λίτρων «πέφτει» σε 2λιτρο τετρακύλινδρο μοτέρ με μπαταρία. Κάνει καλά η Mercedes; Τελικά μετράει ο ήχος του μοτέρ ή φτάνει που η ισχύς της θα είναι τώρα μεγαλύτερη; Συνέχεια του άρθρου >>>
AUTOFIT PASXA
NISSAN