• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πιο επιθετικό το ύφος της νέας GLC 43 AMG με επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και αρκετές λεπτομέρειες με διχρωμίες.

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα δυο διπλά τελικά της εξάτμισης και το χαρακτηριστικό σήμα της AMG στο αριστερό μέρος του πόρτμπαγκάζ.

Οι ελαφριές ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών με διχρωμία και τα θηριώδη δισκόφρενα με τις τετραπίστονες δαγκάνες, τραβούν τα βλέμματα.

Ο κινητήρας των 3.0 λίτρων με διπλή υπερτροφοδότηση είναι υπεύθυνος για να μετακινήσει το ογκώδες σύνολο.

Τιμόνι της AMG και οθόνη 5,5 ιντσών με ενδείξεις ειδικών οργάνων, με την γρήγορη οδήγηση να μοιάζει... παιχνιδάκι.

Τα bucket καθίσματα, οι δερμάτινες και ανθακονημάτινες λεπτομέρειες, όπως και οι κόκκινες ζώνες κάνουν πιο έντονη την σπορ διάθεση του μοντέλου για τους επιβάτες.

Νέα Mercedes GLC 43 AMG

6.375 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/3/2016

Λίγο πριν την επίσημη παρουσίαση του στο σαλόνι αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, επίσημες πληροφορίες έρχονται στην δημοσιότητα, για το GLC 43 AMG.

 
Η Mercedes-Benz δεν μπορεί να περιμένει μέχρι το άνοιγμα των θυρών της έκθεσης αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, που θα γίνει και η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου. Η γερμανική εταιρεία, παράλληλα με τις φήμες που έχει διαδώσει για το λανσάρισμα αρκετών μοντέλων, έβαλε στην λίστα της το βελτιωμένο από την AMG μοντέλο της GLCΑποτελεί το πρώτο SUV μεσαίου μεγέθους που βελτιώνεται από την AMG και όπως είναι λογικό να συμβεί, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να το κάνει πιο γρήγορο και με πιο έντονο σπορ χαρακτήρα.


Η «καρδιά» που δίνει έντονη ζωή στην GLC, είναι ένας V6 3.0 λίτρων με διπλή υπερτροφοδότηση κινητήρα, που αποδίδει 362 άλογα και 520 Nm ροπής, με την πίεση υπερπλήρωσης να βρίσκεται στο 1 bar. Τα χιτώνια του μπλοκ της μηχανής είναι επενδεδυμένα με επίστρωση Nanoslide, που προέρχεται από την Formula 1, με αποτέλεσμα την μειωμένη τριβή εντός του θαλάμου καύσης.

Υπεύθυνο για την αλλαγή σχέσεων, είναι το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9G-Tronic, ενώ το γνωστό σύστημα τετρακίνησης της Mercedes, 4Matic, είναι υπεύθυνο για την κατανομή της ροπής σε ποσοστά 69 τοις εκατό στον πίσω άξονα και 31 τοις εκατό στον μπροστά άξονα.