• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα ελαστικά DriveGuard της Bridgestone διαθέτουν ενισχυμένα πλαϊνά, με αποτέλεσμα να μπορείς να συνεχίσεις την πορεία σου με ταχύτητα έως 80 χλμ./ώρα για 80 χιλιόμετρα.

Γυαλιά… καρφιά ή ο,τιδήποτε άλλο δεν θα σταματήσει την πορεία των ελαστικών DriveGuard της Bridgestone.

Γυαλιά… καρφιά ή ο,τιδήποτε άλλο δεν θα σταματήσει την πορεία των ελαστικών DriveGuard της Bridgestone.

Η διαφορά ενός συμβατικού ελαστικού με τα ελαστικά DriveGuard της Bridestone είναι φανερή και στην φωτογραφία.

Νέα ελαστικά Bridgestone που δεν κλατάρουν

Διαβάστηκε από 7631 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/7/2017

Μια νέα τεχνολογία ελαστικών παρουσίασε η Bridgestone στην Ελλάδα, η οποία επιτρέπει την οδήγηση με σκασμένο λάστιχο χωρίς να αλλάζει την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

 
Η Bridgestone παρουσίασε τη νέα σειρά ελαστικών με την τεχνολογία DriveGuard, η οποία επιτρέπει στους οδηγούς σε περίπτωση που το λάστιχο τρυπήσει, ή χάσει αέρα να διατηρήσουν τον έλεγχο, συνεχίζοντας την οδήγηση για 80 χιλιόμετρα με ταχύτητα έως και 80 χλμ/ώρα. Η Bridgestone για να πετύχει το παραπάνω χρησιμοποιεί έναν πατενταρισμένο σχεδιασμό υψηλής τεχνολογίας με πτερύγια ψύξης, καθώς και υποστηρικτικά και ισχυρά, ενισχυμένα πλαϊνά.

Αυτό που επιτυγχάνεται με τη συγκεκριμένη τεχνολογία, σύμφωνα με τη Bridgestone, είναι πως δεν αλλοιώνεται η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο και έτσι στην ουσία επιτυγχάνεται να συνδυαστούν τα οφέλη των run-flat ελαστικών, με την άνεση που παρέχουν στο δρόμο τα συμβατικά ελαστικά, ενώ παράλληλα έχουν και το πλεονέκτημα πως δε χρειάζεται να κουβαλάτε μαζί σας ρεζέρβα, εξοικονομώντας σας έτσι χώρο από το πορτ-μπαγκάζ.

Το απρόοπτο παύει να είναι δυσάρεστο

Καρφιά, βίδες γυαλιά και γενικότερα οποιαδήποτε αιχμηρά αντικείμενα «παραμονεύουν» για να «πληγώσουν» το ελαστικό σας. Δυστυχώς σας έχει συμβεί. Και μάλιστα τη χειρότερη στιγμή. Σύμφωνα με έρευνες, όταν παθαίνεις λάστιχο, το 23% των περιπτώσεων το παθαίνεις νύχτα, πάνω από 50% συμβαίνει σε άβολες τοποθεσίες, και κατά ποσοστό 74% αισθάνεσαι πολύ άβολα εκείνη τη στιγμή. 
Εξάλλου μη ξεχνάμε πως πολλοί από εμάς δεν ξέρουν πώς να αλλάξουν ένα ελαστικό, είτε γιατί είναι άπειροι, είτε γιατί δε χρειάστηκε ποτέ να το κάνουν. Συνεπώς από το να περιμένετε οδική βοήθεια ή να ξαπλώσετε στο δρόμο, θα ήταν προτιμότερο να συνεχίσετε το δρόμο σας και να επισκευάσετε ή αλλάξετε το λάστιχο σε κάποιο βουλκανιζατέρ το επόμενο πρωί. Αφήστε δε που εκείνη τη στιγμή, μπορεί να μην έχετε και το χρόνο για να αλλάξετε το λάστιχο αφού οι υποχρεώσεις τρέχουν όλη την ώρα.


Η εμπειρία μας σε πραγματικές συνθήκες    
Εμείς είχαμε την ευκαιρία να τα δοκιμάσουμε σε μία ειδική εκδήλωση και έχουμε να επιβεβαιώσουμε πως ο συγκεκριμένος τύπος ελαστικών συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός run flat ελαστικού και ενός συμβατικού. Για παράδειγμα, μπορεί να επισκευαστεί, είναι πιο «μαλακό» από τα κλασσικά run flat ελαστικά, το οποίο σημαίνει πως δεν θα φθείρει την ανάρτηση του αυτοκινήτου σας  και ανταποκρίνεται σε όλα σχεδόν τα είδη ζημιάς -συμπεριλαμβανομένων των πλαϊνών και του πέλματος, που διαφέρουν από λοιπές λύσεις σχετικά με την επισκευή των ελαστικών (π.χ. μπάλωμα).
 
Απαραίτητο το Σύστημα Παρακολούθησης Πίεσης Ελαστικών


Βασική προϋπόθεση για να εκμεταλλευτείτε πλήρως τα οφέλη των ελαστικών Bridgestone DriveGuard είναι να διαθέτει το όχημά σας Σύστημα Παρακολούθησης Πίεσης Ελαστικών (TPMS), ώστε να ειδοποιηθείτε σε περίπτωση απώλειας αέρα από τα ελαστικά σας.
Τέλος, σημειώστε πως το νέο ελαστικό της Bridgestone αυτή τη στιγμή μπορεί να εφαρμοστεί σε όλα τα επιβατικά οχήματα με διαστάσεις ζάντας από 15 έως 18 ίντσες και καλύπτουν τους δείχτες ταχύτητας: H, V, W, Y. Ωστόσο, η σειρά Bridgestone DriveGuard αναμένεται να επεκταθεί στο μέλλον.
 

 
  • Alexadros

    Μου έχει τύχει (ελάχιστες φορές) να πατήσω αιχμηρό αντικείμενο και μάλιστα την τελευταία φορά , ήταν αρκετά μεγάλο και ο λαστιχάς το τράβηξε για να το βγάλει , από το το έξω μέρος του ελαστικού. Εχω πάντα στο πορτ παγκάζ , μία διπλή τρόμπα ποδιού με μανόμετρο , με την οποία φούσκωσα το τρυπημένο λάστιχο , έκανα ~200 Km , xωρίς πρόβλημα , από περιέργεια , λίγο πριν το πάω για επισκευή , μέτρησα την πίεση και ήταν μέσα στα όρια. Υπάρχουν και ηλεκτρικά κομπρεσέρ που παίρνουν ρεύμα από την μπαταρία , αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει. (Φυσικά αν το λάστιχο είναι σχισμένο , δεν επισκευάζεται και θέλει αντικατάσταση, έχω δει και τέτοια περίπτωση , χρειάζεται αντικατάσταση με την ρεζέρβα)Όταν θελήσεις να αντικαταστήσεις , το σκασμένο λάστιχο , με τη ρεζέρβα , είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα έχει χάσει αέρα και αυτή, δεν θα έχει την προβλεπόμενη πίεση , με ότι αυτό συνεπάγεται και χρειάζεται συμπλήρωμα. Μία τρόμπα νομίζω ότι θα πρέπει να υπάρχει σε κάθε αυτοκίνητο.

      5