Νέες λεπτομέρειες ενόψει της επίσημης παρουσίασης της G-Class στο Διεθνές Auto Show της Βόρειας Αμερικής, έδωσε η Mercedes.

Tο αυτοκίνητο θα φέρει ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC.

Η G-Class θα μοιράζει το 40% της ροπής στον εμπρόσθιο άξονα και το υπόλοιπο 60% στον πίσω.

Νέα στοιχεία για την επερχόμενη G-Class

2.138 Επισκέψεις στο άρθρο (4/1/2018)

Νέες λεπτομέρειες ενόψει της επίσημης παρουσίασης της G-Class στο Διεθνές Auto Show της Βόρειας Αμερικής, έδωσε η Mercedes .

Το μοντέλο το οποίο έχει υποβληθεί σε ένα εκτεταμένο πρόγραμμα εξέλιξης που περιλαμβάνει τη δοκιμή του στο Schöckl, ένα βουνό μήκους 1.445 μέτρων κοντά στην αυστριακή πόλη Graz όπου κατασκευάζεται το SUV, θέλει να παρουσιαστεί ακόμα πιο αποτελεσματικό στις εκτός δρόμου διαδρομές σε σχέση με το εξερχόμενο μοντέλο.
 
Προκειμένου λοιπόν να πετύχει κάτι τέτοιο η G-Class συνεχίζει να χρησιμοποιεί ένα πλαίσιο τύπου σκάλας και έχει εξοπλιστεί με τρία διαφορικά, τα οποία «κλειδώνουν» έως 100%, αλλά και κοντές σχέσεις. Από κει και πέρα μια ακόμα διαφορά θα υπάρχει στη ανεξάρτητη εμπρός ανάρτηση και στην πειραγμένη γεωμετρία της πίσω, ενώ θα τοποθετηθεί και ηλεκτροϋδραυλική κρεμαγιέρα. Όλα αυτά σε συνδυασμό με το μειωμένο βάρος κάνουν τους ανθρώπους της φίρμας αισιόδοξους πως θα καταφέρουν να πετύχουν τον σκοπό τους.
Από κει και πέρα πολλά από τα χαρακτηριστικά η Mercedes  τα κρατάει κρυφά, ωστόσο γνωστοποίησε πως το αυτοκίνητο θα φέρει ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 9G-Tronic με μετατροπέα ροπής που έχει σχεδιαστεί ειδικά για το μοντέλο και υπόσχεται να κάνει το πολυτελές off-road όχημα πιο ήσυχο, πιο άνετο και πιο αποδοτικό από πλευράς οικονομίας καυσίμου.
 
Επιπλέον η G-Class θα μοιράζει το 40% της ροπής στον εμπρόσθιο άξονα και το υπόλοιπο 60% στον πίσω, ενώ οι κοντές σχέσεις θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν με ταχύτητες έως 40 χλμ./ώρα.
 
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως στο εσωτερικό του μοντέλου θα υπάρχει και μια ειδικά σχεδιασμένη οθόνη που θα δείχνει στον οδηγό τον τις γωνίες που σχηματίζει το SUV σε σχέση με το έδαφος (προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας) καθώς επίσης και το ποια διαφορικά είναι κομπλαρισμένα εκείνη τη στιγμή. 

Toyota
test center