Την παρουσίαση της τέταρτης γενιάς του Hyundai Santa Fe έκανε και επίσημα η εταιρεία.

Tο νέο μοντέλο έχει 4.770 χιλιοστά μήκος και 1.890 πλάτος.

Tο κορεατικό SUV θα έρθει στην αγορά της Ευρώπης συνοδευόμενο από δύο βενζινοκινητήρες (2.4 λίτρων GDI και MPI) και ισάριθμους πετρελαιοκινητήρες (R 2.0 και 2.2 λίτρων),

Νέο Hyundai Santa Fe

8.068 Επισκέψεις στο άρθρο (22/2/2018)

Την παρουσίαση της τέταρτης γενιάς του Hyundai Santa Fe έκανε και επίσημα η εταιρεία, το οποίο θα ξεκινήσει την παραγωγή του το δεύτερο τρίμηνο του 2018.

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, στον πρόβολο συναντούμε νέα σφηνοειδή LED φώτα ημέρας, τα οποία εδράζουν λίγο ψηλότερα από τους ανασχεδιασμένου  πενταγωνικούς προβολείς, και υπογραμμίζονται από μια νίκελ φάσα που πλαισιώνει τη νέα εξαγωνική κυψελοειδή γρίλια, η οποία με τη σειρά της φιλοξενεί στο κέντρο της το έμβλημα της μάρκας. Πέραν αυτών, δυναμικές γραμμές διατρέχουν το αμάξωμα στο πλάι, ενώ τον εκτός δρόμου χαρακτήρα του Santa Fe τονίζουν τα μαύρα πλαστικά που περιβάλουν το μοντέλο στα χαμηλότερα σημεία και τους θόλους.
 
Στο πίσω μέρος η σχεδίαση είναι λιγότερο εντυπωσιακή, έχοντας λάβει οριζόντιας σχεδίασης οπίσθια φωτιστικά σώματα τα οποία συνδέει μια νίκελ γραμμή που βρίσκεται στο πορτμπαγκάζ, ενώ ένα μέρος του νέου προφυλακτήρα είναι και  αυτό διακοσμημένο με νίκελ, όπως και οι δύο απολήξεις του συστήματος εξάτμισης.
 
Αναφορικά με τις διαστάσεις το νέο μοντέλο έχει 4.770 χιλιοστά μήκος και 1.890 πλάτος με το μεταξόνιο του να εκτείνεται στα 2.765 χιλιοστά, προσφέροντας έτσι σύμφωνα με την εταιρεία περισσότερη άνεση στους επιβάτες, τόσο της δεύτερη όσο και της τρίτης σειράς καθισμάτων, όπως και στον χώρο αποσκευών.
Στο εσωτερικό παρατηρούμε το τριάκτινο τιμόνι που έρχεται ως δάνειο από το Kona, αλλά και την οθόνη του συστήματος infotainment η οποία στο βασικό μοντέλο είναι 5 ιντσών, ενώ μπορεί προαιρετικά να μεγαλώσει σε 7 και 8 ιντσών, υποστηρίζοντας ταυτόχρονα τις εφαρμογές Apple CarPlay και Android Auto. Από κει και πέρα οι κατασκευαστές για πρώτη φορά έχουν εφοδιάσει το μοντέλο με πλήθος νέων τεχνολογικών μεταξύ των οποίων το head-up display, ενώ οι επιβάτες των μπροστά καθισμάτων μπορούν να απολαύσουν το ταξίδι τους με την υποστήριξη ηλεκτρικών μαξιλαριών καθίσματος που προσφέρουν 10 διαφορετικές θέσεις.
 
Υπαρκτά είναι και τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού: διατήρησης λωρίδας (Lane Keeping Assist), τυφλού σημείου(Blind-Spot Collision Warning), αποφυγή σύγκρουσης (Rear Cross-Traffic Collision, Forward Collision) κ.α
 
Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα το κορεατικό SUV θα έρθει στην αγορά της Ευρώπης συνοδευόμενο από δύο βενζινοκινητήρες (2.4 λίτρων GDI και MPI) και ισάριθμους πετρελαιοκινητήρες (R 2.0 και 2.2 λίτρων), οι οποίοι θα συνδυάζονται με το νέο 8αρι αυτόματο κιβώτιο της φίρμας.
 
Τέλος να σημειωθεί πως δεν έχει γίνει γνωστή η τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσει η εταιρεία.

Mercedes
test center