Το Toyota Hilux είναι σαν επιβατικό στην άσφαλτο, 
και ταυτόχρονα σκληροτράχηλο επιβατικό στο δρόμο.

Το Toyota Hilux είναι σαν επιβατικό στην άσφαλτο, και ταυτόχρονα σκληροτράχηλο επιβατικό στο δρόμο.

Στο δρόμο: Στιβαρό και ουδέτερο ακόμη και στο όριο

(10/11/2016)

Η αύξηση της δομικής ακαμψίας του αμαξώματος κατά 20% και το πιο ανθεκτικό πλαίσιο (τύπου σκάλας), έχουν επιφέρει σημαντικά οφέλη στο νέο Hilux, όπως π.χ. την αύξηση της ελκτικής του ικανότητας. Πέραν όμως αυτού, εξαιρετική είναι η βελτίωση στην οδική συμπεριφορά τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα. Η νέα δομή της πίσω ανάρτησης με τα μακρύτερα (κατά 100 χλστ.) φύλλα σούστας, την αλλαγή της θέσης έδρασης τους (αλλά και των αμορτισέρ) στο πλαίσιο καθώς και η πιο παχιά εμπρός αντιστρεπτική δοκός, έχουν επιφέρει καλύτερη ευστάθεια στις στροφές ακόμη και κατά την κίνηση με πλήρες φορτίο. Βελτιώσεις υπάρχουν και στο ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης που προσφέρει πλέον καλύτερη «πληροφόρηση» στις υψηλές ταχύτητες ενώ, βελτιωμένο είναι και το σύστημα 4κίνησης. Συγκεκριμένα έχει μειωθεί το βάρος του πίσω διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης ενώ, η εμπλοκή του συστήματος 4x4 μπορεί να γίνει και εν κινήσει σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα. Συνοψίζοντας, το Toyota Hilux τα καταφέρνει σαν… επιβατικό στην άσφαλτο, αλλά και γνήσιο επαγγελματικό στο χώμα.


Το Toyota Hilux είναι σαν επιβατικό στην άσφαλτο, 
και ταυτόχρονα σκληροτράχηλο επιβατικό στο δρόμο.

Το Toyota Hilux είναι σαν επιβατικό στην άσφαλτο, και ταυτόχρονα σκληροτράχηλο επιβατικό στο δρόμο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
OPEL