Το Toyota Hilux είναι σαν επιβατικό στην άσφαλτο,
και ταυτόχρονα σκληροτράχηλο επιβατικό στο δρόμο.
Στο δρόμο: Στιβαρό και ουδέτερο ακόμη και στο όριο
(10/11/2016)
Η αύξηση της δομικής ακαμψίας του αμαξώματος κατά 20% και το πιο ανθεκτικό πλαίσιο (τύπου σκάλας), έχουν επιφέρει σημαντικά οφέλη στο νέο Hilux, όπως π.χ. την αύξηση της ελκτικής του ικανότητας. Πέραν όμως αυτού, εξαιρετική είναι η βελτίωση στην οδική συμπεριφορά τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα. Η νέα δομή της πίσω ανάρτησης με τα μακρύτερα (κατά 100 χλστ.) φύλλα σούστας, την αλλαγή της θέσης έδρασης τους (αλλά και των αμορτισέρ) στο πλαίσιο καθώς και η πιο παχιά εμπρός αντιστρεπτική δοκός, έχουν επιφέρει καλύτερη ευστάθεια στις στροφές ακόμη και κατά την κίνηση με πλήρες φορτίο. Βελτιώσεις υπάρχουν και στο ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης που προσφέρει πλέον καλύτερη «πληροφόρηση» στις υψηλές ταχύτητες ενώ, βελτιωμένο είναι και το σύστημα 4κίνησης. Συγκεκριμένα έχει μειωθεί το βάρος του πίσω διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης ενώ, η εμπλοκή του συστήματος 4x4 μπορεί να γίνει και εν κινήσει σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα. Συνοψίζοντας, το Toyota Hilux τα καταφέρνει σαν… επιβατικό στην άσφαλτο, αλλά και γνήσιο επαγγελματικό στο χώμα.
Το Toyota Hilux είναι σαν επιβατικό στην άσφαλτο,
και ταυτόχρονα σκληροτράχηλο επιβατικό στο δρόμο.
Δικαιολογημενα αποτελει το μετρο συγκρισεις και κορυφαιο επαγγελματικο στην αγορα.
Toyota στην καλυτερη στιγμη του το hilux οπως επιβαλλεται να ειναι κατασκευη απο τον μεγαλυτερο κατασκευαστη του κοσμου,με ποιοτητα αξιοπιστια ασφαλεια τεχνολογια και δυναμη μεταφορας απιστευτη.
Εφτιαξε κατι κοντα στο απολυτο και μπραβο στην γιαπωνεζικη εταιρεια!!
Πλεόν τα οχήματα αυτά δεν είναι καθαρά επαγγελματικά από την άποψη ότι δεν τα χρησιμοποιεί ο οδηγός αποκλειστικά για την δουλειά του (αγροτικές εργασίες, ...) αλλά και για τις δουλειές-δραστηριότητες της καθημερινότητας....ίδία το διπλοκάμπινο. Υπό αυτό το πρίσμα είναι ΛΥΠΗΡΟ το γεγονός ότι στην δοκιμασία απόφυγής ταράνδου (moose test) κόντεψε να ντελαπάρει, ενώ άλλοι ανταγωνιστές στην ίδια κατηγορία τα πήγαν πολύ καλύτερα. Το δραμματικό είναι ότι η Toyota το γνώριζε ήδη από το προγενέστερο μοντέλο...και δεν έκανε τίποτα !
Δικαιολογημενα αποτελει το μετρο συγκρισεις και κορυφαιο επαγγελματικο στην αγορα. Toyota στην καλυτερη στιγμη του το hilux οπως επιβαλλεται να ειναι κατασκευη απο τον μεγαλυτερο κατασκευαστη του κοσμου,με ποιοτητα αξιοπιστια ασφαλεια τεχνολογια και δυναμη μεταφορας απιστευτη. Εφτιαξε κατι κοντα στο απολυτο και μπραβο στην γιαπωνεζικη εταιρεια!!
Πλεόν τα οχήματα αυτά δεν είναι καθαρά επαγγελματικά από την άποψη ότι δεν τα χρησιμοποιεί ο οδηγός αποκλειστικά για την δουλειά του (αγροτικές εργασίες, ...) αλλά και για τις δουλειές-δραστηριότητες της καθημερινότητας....ίδία το διπλοκάμπινο. Υπό αυτό το πρίσμα είναι ΛΥΠΗΡΟ το γεγονός ότι στην δοκιμασία απόφυγής ταράνδου (moose test) κόντεψε να ντελαπάρει, ενώ άλλοι ανταγωνιστές στην ίδια κατηγορία τα πήγαν πολύ καλύτερα. Το δραμματικό είναι ότι η Toyota το γνώριζε ήδη από το προγενέστερο μοντέλο...και δεν έκανε τίποτα !