ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Nissan LEAF: Ηλεκτρική επανεκκίνηση με SUV στιλ και τεχνολογική αναβάθμιση

1.255 Επισκέψεις στο άρθρο (5/5/2025)
Nissan LEAF: Ηλεκτρική επανεκκίνηση με SUV στιλ και τεχνολογική αναβάθμιση
3 Φωτογραφίες »

Το νέο LEAF γίνεται SUV για να αυξήσει τις πωλήσεις.
Δανείζεται στοιχεία από το Juke αλλά μοιάζει με C-HR.
Με διπλή οθόνη και νέο σύστημα infotainment της Google.
Το μοντέλο θα έχει την πλατφόρμα που χρησιμοποιεί το Nissan Ariya.

autotriti team

Το νέο LEAF γίνεται SUV για να αυξήσει τις πωλήσεις

Φέτος σηματοδοτείται η κυκλοφορία του ολοκαίνουργιου Nissan LEAF, το οποίο για πρώτη φορά παίρνει τη μορφή ενός crossover SUV με αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Παρουσιάστηκε ως concept τον Μάρτιο, ενώ η πλήρης αποκάλυψη του μοντέλου παραγωγής αναμένεται για το δεύτερο μισό του 2025. Το νέο αυτοκίνητο αποτελεί την τρίτη γενιά με το όνομα LEAF (που βγαίνει από τις λέξεις Leading Environmentally-friendly Affordable Family car), αντικαθιστώντας τη δεύτερη γενιά που κυκλοφορεί από το 2018. Το νέο μοντέλο τρίτης γενιάς είναι απίθανο να έχει τον ίδιο αντίκτυπο σε επίπεδο καινοτομίας, ωστόσο η Nissan ελπίζει ότι θα καταφέρει να αποσπάσει μεγαλύτερο μερίδιο στη εξελισσόμενη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Στις δύο πρώτες γενιές του, το LEAF έχει πουλήσει πάνω από μισό εκατομμύριο μονάδες, όμως η αυτονομία, οι δυνατότητές του και οι πωλήσεις του έχουν ξεπεραστεί εδώ και καιρό από άλλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, οπότε ήρθε η ώρα για ανανέωση.

Δανείζεται στοιχεία από το Juke αλλά μοιάζει με C-HR

Το νέο LEAF είναι σαφώς διαφοροποιημένο από τα προηγούμενα μοντέλα. Η σχεδίασή του είναι εμπνευσμένη από το πρωτότυπο Nissan Chill-Out του 2021, με αρκετά βασικά στοιχεία να διατηρούνται, όπως η μοναδική εκδοχή των φωτιστικών σωμάτων σε σχήμα "μπούμερανγκ" καθώς και ο ξεχωριστός σχεδιασμός των ζαντών, αν και ελαφρώς μικρότερος σε μέγεθος από του πρωτοτύπου. Άλλα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν μια αιχμηρή εμπρός μάσκα με φωτεινή λωρίδα σε όλο το πλάτος και φωτιζόμενο λογότυπο Nissan. Οι χειρολαβές των εμπρός θυρών είναι ενσωματωμένες στο αμάξωμα, ενώ οι πίσω χειρολαβές είναι κρυμμένες ψηλά στη κολόνα όπως στο Nissan Juke, προσδίδοντας μία coupe αισθητική στα πρότυπα του Toyota C-HR. Η θύρα φόρτισης βρίσκεται στο αριστερό εμπρός φτερό. Το νέο LEAF έχει σαφώς μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα, αλλά η αεροδυναμική παραμένει προτεραιότητα. Το κομψό αμάξωμα και η κεκλιμένη γραμμή οροφής βοηθούν σε αυτό, ενώ παράλληλα κάνουν το αυτοκίνητο πιο εντυπωσιακό. Παρά τη coupe αισθητική, η Nissan υπόσχεται ότι το νέο LEAF θα είναι ένα ευρύχωρο, οικογενειακό crossover.

Με διπλή οθόνη και νέο σύστημα infotainment της Google

Μέχρι στιγμής δεν έχουν δημοσιευτεί φωτογραφίες του εσωτερικού για να διαπιστωθεί η ευρυχωρία, αλλά αναμένεται ότι θα υιοθετεί τον σχεδιασμό καμπίνας νέας γενιάς της Nissan, με κοινά στοιχεία από το μεγαλύτερο Ariya. Το εσωτερικό πιθανόν να περιλαμβάνει διπλή οθόνη και έξυπνη ενσωμάτωση φυσικών χειριστηρίων στα υλικά και τα διακοσμητικά, όπως στο Ariya με το πάνελ αφής με εμφάνιση ξύλου. Το νέο LEAF θα εξοπλίζεται επίσης με το νέο σύστημα infotainment της Google, το οποίο υπάρχει ήδη στο πολύ επιτυχημένο Nissan Qashqai.

Το μοντέλο θα έχει την πλατφόρμα που χρησιμοποιεί το Nissan Ariya

Οι επίσημες φωτογραφίες και τεχνικές λεπτομέρειες είναι ακόμη περιορισμένες, όμως η Nissan έχει επιβεβαιώσει ότι το νέο LEAF θα διαθέτει τη νέα «τρία σε ένα» ηλεκτρική μονάδα κίνησης. Το μοντέλο θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV, την ίδια που χρησιμοποιούν τα Nissan Ariya, Renault Megane E-Tech και Scenic E-Tech, καθώς και το μικρότερο Nissan Micra που βασίζεται στο Renault 5. Φημολογείται ότι είναι πιθανό το Leaf να προσφέρεται με τις ίδιες μπαταρίες 63kWh και 87kWh όπως το Ariya. Σε αυτή την περίπτωση, περιμένουμε ότι τα βασικά μοντέλα θα έχουν αυτονομία περίπου 450 με 480 χιλιόμετρα, ενώ οι εκδόσεις με τη μεγαλύτερη μπαταρία θα ξεπερνούν τα 560 με μία μόνο φόρτιση. Περισσότερες πληροφορίες θα ανακοινωθούν κατά την επίσημη παρουσίαση αργότερα μέσα στη χρονιά. Τα Ariya και Megane υποστηρίζουν μέγιστη ταχύτητα φόρτισης 130kW, και αναμένεται ότι το νέο LEAF θα έχει την ίδια δυνατότητα. Η τιμή δεν είναι η κορυφαία της αγοράς, αλλά επαρκεί για να φορτίσει την μπαταρία από 20% έως 80% σε περίπου 30 λεπτά.

Omoda
Moto