Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου
Ντεμπούτο για τη νέα BMW X1 – Πρώτη φορά και ηλεκτρική
12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ντεμπούτο για τη νέα BMW X1 – Πρώτη φορά και ηλεκτρική

21.521 Επισκέψεις στο άρθρο (1/6/2022)

Πρεμιέρα έκανε η τρίτη γενιά της BMW X1 ερχόμενη με νέα σχεδίαση, περισσότερες τεχνολογίες και για πρώτη φορά, ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο με την ονομασία iX1.

Μεγαλύτερη σε διαστάσεις, στιβαρή σε εμφάνιση

Η BMW X1, το εισαγωγικό μοντέλο της σειράς «Χ», αλλάζει σελίδα με την παρουσίαση της νέας τρίτης γενιάς του μοντέλου. Μετά από 8 χρόνια επιτυχημένης εμπορικής πορείας στην Ελλάδα και την Ευρώπη, η οποία ωστόσο επισκιάστηκε από κάποια περιστατικά πυκραγιάς diesel μοντέλων σε Γερμανία και εντός συνόρων, ήρθε η ώρα για την ολοκαίνουργια X1.

Όσον αφορά στις διαστάσεις, η νέα X1 έχει μεγαλώσει προς όλες τις κατευθύνσεις. Αρχικά, το μήκος της νέας X1 ορίζεται στα 4,5 μέτρα, ούσα 53 χλστ. μακρύτερη από τον προκάτοχό της. Το πλάτος είναι σχεδόν 1,85 μ. (1.845 χλστ.), ήτοι 24 χλστ. φαρδύτερο, ενώ και το ύψος αυξήθηκε συνολικά κατά 44 χιλιοστά και πλέον μετράται στα 1,64 μέτρα (1.642 χλστ.). Κλείνοντας με αυτό το κομμάτι, το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά 22 χιλιοστά φτάνοντας στα 2.692 χλστ., με τους Βαυαρούς να υπόσχονται μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες και πιο άνετη από/επιβίβαση. Το διαμέρισμα του χώρου αποσκευών έχει όγκο 540 λίτρων, ενώ στις τετρακίνητες εκδόσεις μειώνεται στα 500 λίτρα, δηλαδή 10 λίτρα παραπάνω από τις Plug-in υβριδικές εκδόσεις και την ηλεκτρική iX1 που χωρούν 490 λτ.

Συνεχίζοντας με το εξωτερικό, η νέα Χ1 ενισχύει τη δυναμική παρουσία της, με τους λεπτούς προβολείς LED, τη μεγάλη, σχεδόν τετράγωνη μάσκα νεφρών, όπως και τα σχεδόν τετράγωνα τόξα των θόλων των τροχών. Στο πίσω μέρος, το στενότερο πίσω παράθυρο δίνει στην X1 μια πιο στιβαρή εμφάνιση, που σε συνδυασμό με τους θόλους των τροχών δημιουργούν ένα ελαφρώς φαρδύτερο οπτικό αποτέλεσμα. Όλες οι εκδόσεις του μοντέλου διατίθενται στάνταρ με ζάντες 17 ιντσών, ενώ υπάρχουν διαθέσιμες επιλογές με 18, 19 και 20 ίντσες. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο απλά και δέκα μεταλλικά χρώματα για το εξωτερικό φινίρισμα, μεταξύ των οποίων μία επιλογή Frozen από την BMW Individual για πρώτη φορά.


Η νέα BMW X1 θα είναι διαθέσιμη στη Γερμανία από τον Οκτώβρη του 2022 και έναν μήνα αργότερα θα ακολουθήσει και η ηλεκτρική iΧ1 με τις τιμές της να ξεκινούν στη βενζίνη από 41.400 ευρώ και στο diesel από 43.950 ευρώ.

Η νέα BMW X1 θα είναι διαθέσιμη στη Γερμανία από τον Οκτώβρη του 2022 και έναν μήνα αργότερα θα ακολουθήσει και η ηλεκτρική iΧ1 με τις τιμές της να ξεκινούν στη βενζίνη από 41.400 ευρώ και στο diesel από 43.950 ευρώ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αναβαθμισμένη σε τεχνολογίες καμπίνα

Η καμπίνα εξακολουθεί να προσφέρει άνετους χώρο για πέντε επιβάτες, αλλά η BMW λέει πως υπάρχει μεγαλύτερη ευρυχωρία. Η μεγαλύτερη είδηση για την καμπίνα είναι η αναβάθμιση του λογισμικού στο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης iDrive 8 της BMW, το οποίο συνοδεύεται από ένα ζευγάρι οθονών και συγκεκριμένα έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και μία οθόνη για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης 10,7 ιντσών. Από εκεί και πέρα ο πολυτελής χαρακτήρας του βαυαρικού SUV μπορεί να αναβαθμιστεί με προαιρετικά χαρακτηριστικά, όπως το πακέτο καθρεπτών, ο εσωτερικός ατμοσφαιρικός φωτισμός, η πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή και το ηχοσύστημα Harman Kardon Sound System.

Πρώτη φορά ως ηλεκτρική – Διαθέσιμη και ως Plug-in και ήπια υβριδική

Όπως προαναφέραμε για πρώτη φορά η Χ1 έρχεται και ως ηλεκτρική χάρη στην iX1. Η BMW iX1 xDrive30 συνδυάζει δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα για συνολική ισχύ 313 ίππων και 494 Nm ροπή. Όπως υποστηρίζει η μάρκα ολοκληρώνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα, ενώ η αυτονομία κυμαίνεται στα 413 – 438 χιλιόμετρα.
 
Πέραν του ηλεκτρικού μοντέλου, υπάρχουν και οι Plug-in υβριδικές εκδόσεις X1 xDrive25e με  245 ίππους και X1 xDrive30e με 326 ίππους. Επιπλέον η νέα BMW X1 θα λανσαριστεί με δυνατότητα επιλογής συμβατικών κινητήρων εσωτερικής καύσης με μία γκάμα που περιλαμβάνει δύο βενζινοκινητήρες και δύο μονάδες diesel, με τις ισχυρότερες να συνδυάζονται με ήπια υβριδικό σύστημα 48 βολτ. Στη βάση η X1 sDrive18i εξοπλίζεται από τον 3κύλινδρο τούρμπο κινητήρα 1,5 λίτρων με ισχύ 156 άλογα και 230 Nm ροπής. Την ίδια στιγμή η BMW X1 xDrive23i  διαθέτει 218 ίππους με 320 Nm ροπής που προέρχονται από τον ήπια υβριδικό κινητήρα 4 κυλίνδρων και 2,0 λίτρων. Τέλος, στο diesel βρίσκουμε τις xDrive18d και xDrive23d, με τον ίδιο 2λιτρο κινητήρα. Στην πρώτη αποδίδει 150 ίππους και 360 Nm, ενώ στη δεύτερη έρχεται ως ήπια υβριδικός προσφέροντας 197 ίππους και 400 Nm ροπής.   

Ας δούμε τι καίει κάθε τύπος αυτοκινήτου: