Αποκάλυψη στο πλαίσιο το 24ωρου αγώνα του Le Mans.
Το νέο αγωνιστικό αποτελεί συνέχεια του GR H2.
Υβριδικό σύστημα με κινητήρα υδρογόνου.
Πολλές οι δημιουργίες της Toyota με βάση το υδρογόνο.
Δεν είναι μυστικό πως η Toyota βασίζει πολλά στο υδρογόνο, πάνω στο οποίο εργάζεται δημιουργώντας πολλά νέα αυτοκίνητα αλλά με συστήματα κίνησης. Η ιαπωνική μάρκα το απέδειξε για μία ακόμα φορά μέσω του αγωνιστικού πρωτότυπου GR LH2 Racing, που κινείται μέσω ενός υβριδικού συστήματος κίνησης με βάση το υγρό υδρογόνο (LH2).
Το νέο αγωνιστικό αποτελεί συνέχεια του GR H2
Το πρωτότυπο GR LH2 Racing έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο Circuit de la Sarthe στο Le Mans και επί της ουσίας αποτελεί συνέχεια του περσινού πρωτότυπου GR H2. Διατηρεί ορισμένα βασικά στοιχεία αλλά διαθέτει διαφορετικό αμάξωμα και νέα χρώματα. Το νέο πρωτότυπο έχει μήκος 5.100 χιλιοστά και πλάτος 2.050 χιλιοστά, ίδια δηλαδή με τον προκάτοχό του και ελαφρώς μεγαλύτερα σε σύγκριση με το αγωνιστικό αυτοκίνητο GR010 Hybrid, στο οποίο βασίζεται.
Η Toyota δεν έχει γνωστοποιήσει τις προδιαγραφές του συστήματος κίνησης, αλλά επιβεβαίωσε ότι το GR LH2 χρησιμοποιεί έναν κινητήρα υδρογόνου σε συνδυασμό με ένα υβριδικό σύστημα.
Πολλές οι δημιουργίες της Toyota με βάση το υδρογόνο