
Το πρωτότυπο Defender D7X-R πραγματοποιεί τις πρώτες δοκιμές με στόχο το Dakar Rally του 2026.
Στο τιμόνι θα βρίσκονται οι Stéphane Peterhansel και Rokas Baciuška.
Η Σαχάρα το πεδίο δοκιμών για το πιο σκληροτράχηλο ράλι του πλανήτη.
Η συμμετοχή θα γίνει στην κατηγορία Stock.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Το πρωτότυπο Defender D7X-R πραγματοποιεί τις πρώτες δοκιμές με στόχο το Dakar Rally του 2026
Λίγα αυτοκίνητα είναι τόσο συνδεδεμένα με την εκτός δρόμου κίνηση όσο το Land Rover Defender, το οποίο τώρα ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει την πρόκληση του Dakar Rally και του World Rally Raid Championship. Η ομάδα Defender έχει ξεκινήσει την εξέλιξη με σκοπό τη συμμετοχή ήδη από το 2026, με το πρωτότυπο D7X-R να κάνει τα πρώτα του χιλιόμετρα.
Στο τιμόνι θα βρίσκονται οι Stéphane Peterhansel και Rokas Baciuška
Τρεις οδηγούς θα έχει η ομάδα και δεν έχει κάνει εκπτώσεις στην επιλογή του πρώτου. Ο Γάλλος Stéphane Peterhansel, ο Mr. Dakar, η «αλεπού της ερήμου» και ο πιο επιτυχημένος οδηγός στην ιστορία του Dakar θα βρίσκεται πίσω από το τιμόνι του Defender, φέρνοντας μαζί του τεράστιες και πολύτιμες εμπειρίες από τις 14 νίκες και τις 35 συμμετοχές του σε 2 και 4 τροχούς. Δεύτερος οδηγός θα είναι ο νεαρός Λιθουανός Rokas Baciuška, πρώην πρωταθλητής Rally Raid στην κατηγορία T4, ενώ ο κάτοχος του τρίτου μπάκετ αναμένεται να ανακοινωθεί στο εγγύς μέλλον.

Ο Stéphane Peterhansel, ο πιο επιτυχημένος οδηγός στην ιστορία του Dakar με το παρατσούκλι «Mr. Dakar» ή «αλεπού της ερήμου» θα βρίσκεται πίσω από το τιμόνι του Defender.
Η Σαχάρα το πεδίο δοκιμών για το πιο σκληροτράχηλο ράλι του πλανήτη
Μπορεί το Dakar Rally να διεξάγεται εδώ και πολλά χρόνια στην έρημο της Σαουδικής Αραβίας, αλλά λίγα πράγματα συγκρίνονται με τη Σαχάρα και εκεί είναι που δοκιμάστηκε το Defender D7X-R. Έχοντας μόνο οκτώ μήνες προετοιμασίας, η ομάδα έχει πολλά χιλιόμετρα δοκιμών μπροστά της και ο Peterhansel κάλυψε τα πρώτα από αυτά στους αμμόλοφους του Μαρόκου, παλιό σπίτι του Dakar και σίγουρα από τα πιο αντιπροσωπευτικά πεδία δοκιμών για αυτό που περιμένει το Defender στο W2RC.
Η συμμετοχή θα γίνει στην κατηγορία Stock
Το Defender D7X-R θα συμμετέχει στην κατηγορία Stock, οπότε εμφανισιακά και μηχανολογικά θυμίζει τον «καθημερινό» αδερφό του, που προσφέρεται σε τρία αμαξώματα με κωδικούς 90, 110 και 130, προφανώς με τις απαραίτητες ενισχύσεις για τις απαιτητικές συνθήκες του Dakar και του W2RC. Κάτω από το καπό θα βρίσκεται ένας twin-turbo V8 4,4 λίτρων, πιθανότατα μια εκδοχή του mild hybrid συνόλου των 635 ίππων. Το αμάξωμα από κράμα αλουμινίου έρχεται απευθείας από το D7x παραγωγής, όπως επίσης και το σύστημα μετάδοσης, με την ομάδα να θέλει να προβάλλει όσο περισσότερο γίνεται τις αντοχές και αρετές του βασικού μοντέλου μέσω αυτής της συμμετοχής.