Τα 60 χρόνια ζωής έκλεισε ο V8 κινητήρας της Bentley.

Σήμερα μετά από 60 χρόνια ζωής, μιλάμε για ένα twin-turbo 6.75 λίτρων V8 κινητήρα που χρειάζεται 15 ώρες για να κατασκευαστεί.

Ο V8 κινητήρας της Bentley έγινε 60 ετών

1.564 Επισκέψεις στο άρθρο (18/11/2019)

Τα 60 χρόνια ζωής έκλεισε ο V8 κινητήρας της Bentley, η οποία όπως είναι φυσικό δεν μπορούσε να μη γιορτάσει την εν λόγω επέτειο.

Έχοντας τον τίτλο του μακροβιότερου εν ενεργεία V8 κινητήρα του κόσμου, το μοτέρ της βρετανικής φίρμας κάνει την πρώτη του εμφάνιση τη δεκαετία του 1950 όταν η Bentley έψαχνε να αντικαταστήσει τον εξακύλινδρο κινητήρα που χρησιμοποιούσαν οι Mark VI, R-Type και S1. Το φορτίο αυτό έπεσε στον κορυφαίο σχεδιαστή μηχανών Jack Phillips, ο οποίος είχε πει ότι ο νέος κινητήρας έπρεπε να είναι τουλάχιστον κατά 50% ισχυρότερος, χωρίς ωστόσο να είναι μεγαλύτερος και βαρύτερος. Έτσι πήρε την απόφαση να κατασκευάσει ένα V8 μοτέρ, κάτι που έκανε μέσα σε μόλις 18 μήνες.
 
Μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής του, ο κινητήρας έκανε το ντεμπούτο του στην Bentley S2 το 1959. Με χωρητικότητα στα 6,2 λίτρα, το νέο (τότε) V8 μοτέρ ήταν κατά 13,6 κιλά ελαφρύτερο από τον προηγούμενο εξακύλινδρο κινητήρα και προσέφερε σημαντικά περισσότερη ισχύ.
 
Φυσικά με την πάροδο των ετών ενημερώθηκε, ενώ το 1965 επανασχεδιάστηκε για βελτιωμένες επιδόσεις και μικρότερες διαστάσεις που του επέτρεψαν να χωρέσει κάτω από το καπό της σειράς μοντέλων T της Bentley. Το 1971, ο κινητήρας ενημερώθηκε ξανά και η χωρητικότητα του ανέβηκε στα 6,75 λίτρα. Πρόσθετες ενημερώσεις ακολούθησαν το 1980 για την κυκλοφορία της πρώτης γενιάς Mulsanne.
 
Σήμερα μετά από 60 χρόνια ζωής, μιλάμε για ένα twin-turbo 6.75 λίτρων V8 κινητήρα που χρειάζεται 15 ώρες για να κατασκευαστεί. Το μοτέρ προσφέρει 537 ίππους και 1.112 Nm ροπής Mulsanne Speed, με το υπερπολυτελές sedan να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα, πριν φτάσει την τελική ταχύτητα των 305 χλμ./ώρα.  

Toyota
moto