Σε ένα τόσο θελκτικό αμάξωμα όσο αυτό της Giulietta, λίγες είναι οι αλλαγές που μπορεί κανείς να κάνει στην ανανεωμένη της γενιά και έτσι, η Alfa Romeo τις έχει περιορίσει παρεμβαίνοντας ελαφρώς σε συ
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σε ένα τόσο θελκτικό αμάξωμα όσο αυτό της Giulietta, λίγες είναι οι αλλαγές που μπορεί κανείς να κάνει στην ανανεωμένη της γενιά και έτσι, η Alfa Romeo τις έχει περιορίσει παρεμβαίνοντας ελαφρώς σε συγκεκριμένα τμήματα της εξωτερικής της εμφάνισης.

Οδηγούμε: Ανανεωμένη Alfa Romeo Giulietta

12.166 Επισκέψεις στο άρθρο (23/10/2013)

Με βελτιώσεις σε σημεία, όπως η εργονομία και η πρακτικότητα, η ανανεωμένη Alfa Romeo Giulietta αποκτά ακόμη περισσότερα θέλγητρα για να γοητεύσει το κοινό της μικρομεσαίας κατηγορίας.

Έχοντας συμπληρώσει 3 χρόνια παρουσίας στην αγορά, η Alfa Romeo Giulietta ανανεώνεται στα σημεία, ώστε να συνεχίσει την καλή της εμπορική παρουσία (πάνω από 217.000 πωλήσεις). Σε αυτή της την ανανέωση, η μικρομεσαία ιταλίδα αποκτά ένα φρεσκάρισμα σε συγκεκριμένα σημεία του αμαξώματός της, ενισχύει τη γκάμα των κινητήρων της, ενώ παράλληλα έρχεται για να προβάλλει ακόμη περισσότερο την εσωτερική της ποιότητα.
Μικρές αισθητικές παρεμβάσειςΣε ένα τόσο θελκτικό αμάξωμα όσο αυτό της Giulietta, λίγες είναι οι αλλαγές που μπορεί κανείς να κάνει στην ανανεωμένη της γενιά και έτσι, η Alfa Romeo τις έχει περιορίσει παρεμβαίνοντας ελαφρώς σε συγκεκριμένα τμήματα της εξωτερικής της εμφάνισης. Έτσι, στο εμπρόσθιο τμήμα οι προβολείς ομίχλης αποκτούν χρωμιωμένους δακτύλιους, ενώ ο θυρεός της Giulietta... λειαίνει τη σχεδίασή του. 
Για τους τροχούς, η Alfa Romeo ετοίμασε 3 νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου (διαστάσεων 16, 17 και 18 ιντσών), ενώ η παλέτα των εξωτερικών χρωματισμών διευρύνεται με την προσθήκη 3 νέων χρωμάτων (Moonlight Pearl, Anodizzato Blue και Χάλκινο). Στα αξιοπρόσεχτα χαρακτηριστικά της Giulietta παραμένουν τα εμπρόσθια φωτιστικά με LED φώτα ημέρας, αλλά και τα μοναδικής αισθητικής πίσω φωτιστικά, επίσης με LED.Εσωτερικό-Χώροι: Βελτιωμένη εργονομία και αίσθηση ποιότηταςΣτο εσωτερικό της ανανεωμένης Giulietta, οι αλλαγές είναι περισσότερο αισθητές από ό,τι αυτές του αμαξώματός της, με κύριο στόχο, τόσο την ενίσχυση της εργονομίας, όσο και της αίσθησης ποιότητας. Στο πρώτο κομμάτι, η Alfa Romeo βάζει στο κέντρο της κονσόλας μια νέα οθόνη αφής για το χειρισμό του νέου συστήματος πολυμέσων Uconnect, σε μέγεθος 5 ή 6,5 ιντσών. Με τον τρόπο αυτό, διευκολύνεται η χρήση του ηχοσυστήματος και του συστήματος πλοήγησης, ενώ παράλληλα διευρύνεται και η συνδεσιμότητα εξωτερικών πηγών ήχου και video, μέσω νέων υποδοχών για media player, iPod, iPhone, smartphones κ.λπ. 
Από την άλλη ωστόσο σχεδιαστικά, απουσιάζουν από την ανανεωμένη γενιά οι διακόπτες αεροπορικού τύπου, που βρίσκονταν κάτω από το ηχοσύστημα του προ-ανανέωσης μοντέλου και οι οποίοι προσέθεταν το... κάτι παραπάνω στην αισθητική της κονσόλας (έχουν μεταφερθεί δίπλα από το διακόπτη του συστήματος Alfa D.N.A.). Αλλαγμένο πάντως στην ανανεωμένη Giulietta είναι και το τιμόνι, με σχεδίαση στο κέντρο του, που παραπέμπει σε αυτή της μπροστινής γρίλιας. Νέα είναι η σχεδίαση και των καθισμάτων, ενώ αλλαγμένες έρχονται και οι εσωτερικές επενδύσεις των θυρών. 
Ποιοτικά, η Alfa Romeo υπόσχεται νέα υλικά και επενδύσεις για το σαλόνι, που ενισχύουν την αίσθηση ποιότητας, την οποία λαμβάνουν οι επιβάτες, ενώ υπό αυτό το πρίσμα, έχει βελτιωθεί περαιτέρω και η εσωτερική ηχομόνωση. Στο κομμάτι των χώρων, η ανανεωμένη Giulietta συνεχίζει να προσφέρει καλά επίπεδα για επιβάτες και αποσκευές (350 λτ. πορτ-μπαγκάζ).Κινητήρες: Turbo μοτέρ με χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπουςΗ γκάμα των μηχανικών συνόλων της ανανεωμένης Giulietta διατηρεί τους κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης του προ-ανανέωσης μοντέλου, με ελαφρώς βελτιωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων, ενώ παράλληλα εντάσσει και ένα νέο 2λιτρο diesel. To μηχανικό αυτό σύνολο φέρει σύστημα άμεσου ψεκασμού common rail 3ης γενιάς με νέα διαχείριση της έκχυσης καυσίμου, ενώ παράλληλα διαθέτει και μια νέα τουρμπίνα μικρών διαστάσεων. Η ισχύς του φθάνει στους 150 ίππους στις 3.750 σ.α.λ., ενώ η ροπή του ανέρχεται στο εντυπωσιακό νούμερο των 380 Nm, διαθέσιμων από τις 1.750 σ.α.λ. Η κατανάλωσή του μειώνεται στα 4,2 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων στα 110 γρ./χλμ., ωστόσο ο κινητήρας αυτός δεν θα διατεθεί προς το παρόν στην Ελλάδα. 
Στις υπόλοιπες επιλογές που θα έχουμε στην Ελλάδα, οι 3 κινητήρες βενζίνης 1,4 TP 105 PS, 120 PS και 170 PS έρχονται με μικρή πτώση στις εκπομπές ρύπων (από 1 έως 3 γρ./χλμ.), ενώ η έκδοση των 170 ίππων μειώνει την κατανάλωση στα 5,7 λτ./100 χλμ. (από 5,8 λτ./100 χλμ.). Διαθέσιμη είναι και η κορυφαία έκδοση 1,75 TP 235 PS, αλλά και οι diesel 1,6 λτ. 105 PS και 2,0 λτ. 170 PS, με τον πρώτο να έχει μέση κατανάλωσή 4,0 λτ./100 χλμ.(-0,4 λτ./100 χλμ.) και εκπομπές ρύπων 104 γρ./χλμ. (-10 γρ./χλμ.).Στο δρόμο: Διατηρεί το σπορτίφ της χαρακτήραΗ ανανεωμένη Giulietta παραμένει ένα από τα πλέον σπορτίφ μοντέλα της κατηγορίας, προσφέροντας πολύ καλή οδηγική αίσθηση, ουδετερότητα και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Ο οδηγός, έχει και πάλι στη διάθεσή του το Σύστημα Alfa D.N.A., το οποίο του δίνει τη δυνατότητα να επιλέξει 3 set-up οδήγησης (Natural-το γνωστό μας «Normal» πριν την ανανέωση, Dynamic, All Weather). 
Στην επιλογή Dynamic, η αμεσότερη απόκριση του κινητήρα στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, το τιμόνι που βαραίνει, αλλά και η εμπλοκή του ηλεκτρονικού διαφορικού e-Q2, μαζί με το σύστημα προφόρτισης (Pre-fill) των φρένων, έρχονται για να τονίσουν την οδηγική απόλαυση του μοντέλου. Στο κομμάτι της άνεσης από την άλλη, η ανανεωμένη Giulietta βελτιώνει ελαφρώς τα επίπεδα που προσφέρει, χωρίς πάντως και πάλι αυτό να είναι το συγκριτικό της πλεονέκτημα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda