" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Tο Fiat 500L Living έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει στη καμπίνα του, έως και 7 άτομα.

Σε σχέση με το 5θέσιο 500L, η έκδοση Living είναι κατά 20 εκ. μεγαλύτερη, λόγω της ύπαρξης τρίτης σειράς καθισμάτων.

Οδηγούμε: Fiat 500L Living & 500L Trekking

Διαβάστηκε από 8359 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/7/2013

Ένα νέο εκλεκτό μέλος προστίθεται στην οικογένεια του «500». Η ονομασία αυτού, Fiat 500L Living κι έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει στη καμπίνα του, έως και 7 άτομα.

 
Έπειτα από έξι χρόνια από την αναβίωση ενός ιστορικού μοντέλου για την ιταλική φίρμα, του Fiat 500, η Fiat δημιουργεί την επταθέσια έκδοση του πρακτικού Fiat 500L. Η Fiat έχει χαρακτηρίσει το νέο της μοντέλο ως «Magic Purpose Wagon», μιας και κατορθώνει να συνδυάζει την ευελιξία ενός συμβατικού μοντέλου πόλης, με τις αυξημένες μεταφορικές δυνατότητες, ενός station wagon. 

Κι όλα αυτά με το στιλ στο σχεδιασμό του αυτοκινήτου να παίζει πρωταρχικό ρόλο. Αυτές ακριβώς τις προδιαγραφές πληροί το Fiat 500L Living. Όπως ανακοίνωσε η Fiat, η παραγωγή του 500L Living θα παράγεται στο εργοστάσιο του Kragujevac στην Σερβία, οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν τον Ιούλιο, αρχικά από την Ιταλία και στην συνέχεια θα επεκταθούν και στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Εμφάνιση: 20 εκ. μεγαλύτερο συγκριτικά με τη συμβατική έκδοση
Η επταθέσια version του 500L διαθέτει αυξημένο μήκος, το οποίο ανέρχεται στα 4,35 μέτρα, με τη διαφορά μήκους να αγγίζει τα 20 εκατοστά. Αυτοί οι επιπλέον πόντοι επέτρεψαν στους Ιταλούς σχεδιαστές να προσθέσουν μια τρίτη σειρά καθισμάτων (είναι κρυμμένη στο δάπεδο του χώρου αποσκευών), εκτοξεύοντας έτσι την πρακτικότητα στα ύψη. 

Περαιτέρω αλλαγές δεν εντοπίζονται στην εξωτερική εμφάνιση του 500L Living, συγκριτικά με το 500L, ενώ η γκάμα του μοντέλου θα περιλαμβάνει δύο επίπεδα εξοπλισμού (Pop Star, Lounge), και τα δύο με πέντε ή επτά θέσεις. 


Εσωτερικό: Δεν υπάρχουν αλλαγές στον εσωτερικό διάκοσμο
Η γενικότερη εικόνα του εσωτερικού, δεν φέρει περαιτέρω αλλαγές συγκριτικά με τη 5θεσια έκδοση του μοντέλου. Έτσι λοιπόν η trendy καμπίνα εξασφαλίζει μια ευχάριστη διαμονή στο εσωτερικό του 500L Living. Τα υψηλά τοποθετημένα καθίσματα, οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, η διχρωμία των υλικών και οι στιλιστικές λεπτομέρειες, δημιουργούν μια πολύ όμορφη ατμόσφαιρα. Παράλληλα, το εσωτερικό με τα σκληρά στην αφή πλαστικά, δείχνει προσεγμένο, με συναρμογή και φινίρισμα που θα αντέξουν στο χρόνο.


Χώροι: Πληθωρικοί
Οι πληθωρικές εξωτερικές διαστάσεις έχουν κι αυτές με τη σειρά τους συμβάλλει στη δημιουργία μιας ευρύχωρης καμπίνας. Οι σχεδιαστές δούλεψαν αρκετά με τους όγκους, με μεγάλα ανοίγματα στις πόρτες κι έτσι η είσοδος είναι απρόσκοπτη. Από εκεί και πέρα, τα πίσω καθίσματα, έχουν την δυνατότητα να αναδιπλωθούν πλήρως απλά με το τράβηγμα ενός μοχλού, μεγαλώνοντας το χώρο αποσκευών, όταν χρειαστεί. 

Ο συνολικός χώρος αποσκευών, στην 5θέσια διάταξη ανέρχεται από τα 560 λίτρα (η πίσω σειρά καθισμάτων να είναι τραβηγμένη πλήρως πίσω) έως και τα 638 λίτρα (με τα καθίσματα εντελώς μπροστά). Οι έξτρα δυο θέσεις, θα μπορούν να φιλοξενήσουν δυο επιπλέον επιβάτες, βέβαια με τις αναγκαίες παραχωρήσεις. 

Για την ακρίβεια ενήλικες επιβάτες φυσιολογικού αναστήματος θα δυσκολευτούν πάρα πολύ, μιας και ο χώρος για τα γόνατα και το κεφάλι είναι αισθητά περιορισμένος. Βέβαια οι πίσω έξτρα θέσεις, μπορούν με άνεση να φιλοξενήσουν τα παιδιά σας ή τα παιδιά φίλων σας. 


Κινητήρας: Πλήρης η γκάμα
Σε ότι αφορά στα μηχανικά σύνολα τώρα, το 500L Living, θα εξοπλίζεται με τα μηχανικά σύνολα τα οποία έχουν προσαρτηθεί και στο «απλό» 500L. Έτσι λοιπόν θα υπάρχουν δύο βενζινοκινητήρες 1,4 λτ. απόδοσης 95 ίππων και 0,9 λτ. TwinAir με απόδοση 105 ίππων, ενώ οι πετρελαιοκινητήρες εκπροσωπούνται από έναν 1,3 λτ. MultiJet απόδοσης 85 ίππων, καθώς κι από έναν 1,6 λτ. MultiJet με απόδοση 105 ίππων. Επιπρόσθετα από αυτό το φθινόπωρο η Fiat θα προσθέσει στην γκάμα κινητήρων του 500L Living κι έναν 0,9 TwinAir με CNG, η απόδοση του οποίου θα ανέρχεται στους 80 ίππους και η ροπή του στα 140 Nm. 


Οδική συμπεριφορά: Με άνεση και ασφάλεια
Χωρίς να έχει αλλάξει η εικόνα του αυτοκινήτου, που έχει ως κύριο άξονά της την παροχή πολύ καλών επιπέδων άνεσης και ευχάριστης οδικής συμπεριφοράς, το  πετρελαιοκίνητο Fiat 500L σε προκαλεί να οδηγείς σβέλτα απολαμβάνοντας ικανοποιητική αίσθηση από το τιμόνι, λογικές κλίσεις στις στροφές και κατανάλωση που μπορεί να μένει σε χαμηλά επίπεδα. 

Σε γενικά πλαίσια, η αύξηση του μήκους δεν θα σας προβληματίσει (απαρατήρητη θα περάσει για την ακρίβεια) σε ότι έχει να κάνει με την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, επιτρέποντας σας να κινηθείτε σβέλτα όταν απαιτηθεί. Ακόμα όμως κι αν πέσουν οι ρυθμοί και σε στενούς αστικούς δρόμους, η άπλετη ορατότητα βοηθάει πολύ για να πραγματοποιήσετε ελιγμούς όταν χρειαστεί. 

Στο παρκάρισμα μόνο ίσως να δυσκολευτείτε στην εύρεση θέσεως, λόγω του αυξημένου μήκους, αλλά η κάμερα οπισθοπορείας σώνει την κατάσταση κατά τη φάση των ελιγμών παρκαρίσματος. 


Fiat 500L Trekking
Μια ακόμα όμως προσθήκη υπάρχει στην οικογένεια του 500, μιας και πλέον υπάρχει και το Fiat 500L Trekking, η πιο… περιπετειώδης εκδοχή του 500L. 

Ο ελαφρώς περιπετειώδης χαρακτήρας του νέου Fiat 500L Trekking φαίνεται με την πρώτη ματιά, χάρη στους ειδικά σχεδιασμένους προφυλακτήρες, τις εμπρός και πίσω προστατευτικές ποδιές, αλλά και από το αυξημένο ύψος από το έδαφος (+ 13 χιλιοστά συγκριτικά με το 500L) για να προσπερνάει τα δύσκολα εδάφη με ευκολία.

Οι εκτός ασφάλτου δυνατότητές του ενισχύονται ακόμα περισσότερο από τα στάνταρ ελαστικά «εκτός δρόμου» (M+S) και το σύστημα ελέγχου ελκτικής πρόσφυσης Traction+, το οποίο χάρη στο ειδικό λογισμικό, εξομοιώνει τη λειτουργία ενός μπλοκέ διαφορικού. 

Το Fiat 500L Trekking θα κινείται από έναν κινητήρα βενζίνης, 0.9 λτ. TwinAir με απόδοση 105 ίππων, αλλά και από δύο turbodiesel: 1.6 MultiJet II με 105 ίππους και 1.3 MultiJet II με 85 ίππους. Ο τελευταίος συνδυάζεται επίσης με το κιβώτιο Dualogic.

Tags: FIAT 500L
 

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Η κίνηση στους δρόμους

Video: Νέο Volvo XC40 Recharge

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

Ο δρόμος προς το νέο VW Golf!

To νέο Peugeot 208 GTi;

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Θα αγόραζες «διπλοκάμπινο» αντί SUV;

Τα 5 φθηνότερα μικρά SUV

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »