" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

H νέα μεσαία Mercedes-Benz (κωδικός W205) είναι καθόλα έτοιμη να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στην κατηγορία της.

Βασισμένη στο νέο πάτωμα της Mercedes (κωδική ονομασία MRA) είναι πιο ελαφριά από πριν, χωρίς θυσίες στην ακαμψία.

Η τιμή για την βενζινοκίνητη C180 ξεκινά από τα 31.470 ευρώ με απόσυρση, μία τιμή η οποία είναι χαμηλότερη από το μοντέλο που αντικαθιστά!

Το 50% του αμαξώματος στη νέα C-Class είναι από αλουμίνιο, κάτι που οδήγησε σε σημαντική μείωση του βάρους.

Το εσωτερικό της νέας Mercedes C-Class προβάλει περισσότερο από ποτέ το δυναμισμό του αυτοκινήτου. Πολυτέλεια, ποιότητα και τεχνολογία συνδυάζονται αριστοτεχνικά.

Στο πίσω κάθισμα, η αύξηση του μεταξονίου τόνισε ιδιαίτερα την εσωτερική άνεση.

Οδηγούμε τη νέα Mercedes-Benz C-Class

Διαβάστηκε από 15858 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/3/2014

Οδηγούμε στη Μασσαλία της Γαλλίας τη νέα Mercedes-Benz C-Class και βγάζουμε το καπέλο στους ανθρώπους, που την εξέλιξαν, κάνοντας χρήση της πολυτελούς αύρας και των high-tech συστημάτων άνεσης και ασφάλειας της S-Class.

 
Συνήθως οι άνθρωποι που μιλούν στις συνεντεύξεις τύπου -απαραίτητου μέρους του παζλ μιας δημοσιογραφικής παρουσίασης αυτοκινήτου –λένε πολλά και πολλές φορές όχι πάντα πράγματα με ουσία. Στην περίπτωση της νέας C-Class, τα πράγματα ήταν εντελώς διαφορετικά. Λίγα λόγια, στοχευμένα στην ουσία, που δεν είναι άλλη από το ότι η νέα μεσαία Mercedes-Benz (κωδικός W205) είναι καθόλα έτοιμη να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στην κατηγορία της συνδυάζοντας αριστοτεχνικά, τόσο την πολυτέλεια και την υψηλή τεχνολογία, όσο και την δυνατότητα προσέλκυσης νέων στην καρδιά και το σώμα αγοραστών. Kαι με πάνω από 8,5 εκατ. πωλήσεις από το 1982, όταν και παρουσιάστηκε η μεσαία 190 και μετά οι 3 γενιές της C-Class, καταλαβαίνει κανείς πόσο σημασία δίνει η γερμανική φίρμα στη μεσαία σειρά μοντέλων της.

Κομψή, ελαφριά και… αεροδυναμική
Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, η νέα 4ης γενιάς C-Class βασίζεται σε νέα πλατφόρμα, φέρει νέους οικονομικότερους και αποδοτικότερους κινητήρες, είναι πιο ελαφριά σε βάρος και ελαφρώς μεγαλύτερη σε διαστάσεις.
H εξωτερική εμφάνιση παραπέμπει άμεσα σε αυτή της S-Class, τονίζοντας τον εκλεπτυσμένο χαρακτήρα της. Δυναμισμός και κομψότητα δένουν αρμονικά, ενώ ανάλογα με την έκδοση η νέα τρισδιάστατη μάσκα μπορεί να τονίζει το πολυτελή ή τον σπορ χαρακτήρα (με το όρθιο σήμα στο καπό και πολλές λεπτές γρίλιες ή μεγάλο αστέρι στη μάσκα και λίγες γρίλιες στη μάσκα αντίστοιχα).

Από πλευράς διαστάσεων, η νέα C-Class έχει μεγαλώσει και έρχεται με μήκος στα 4.686 χλστ. (+95 χλστ.), μεγαλύτερο μεταξόνιο (2.840 χλστ., +80 χλστ.), αλλά και αντίστοιχα αυξημένο πλάτος (1.810 χλστ., +40 χλστ.). Επίσης, στο κομμάτι της αεροδυναμικής, οι άνθρωποι της Mercedes έχουν δουλέψει πολύ ώστε να προσδώσουν στο αμάξωμα έναν κορυφαίο για την κατηγορία αεροδυναμικό συντελεστή 0,24, ωφελώντας έτσι μια σειρά από τομείς όπως η κατανάλωση ή οι επιδόσεις.

Κινητήρες: Απόδοση και οικονομία από 1,6 λτ.
Όσον αφορά την γκάμα των κινητήρων, η τέταρτη γενιά της C-Class θα ξεκινάει και πάλι από τα 1.600 κυβικά και τους 156 ίππους, ωστόσο όλοι οι κινητήρες είναι σε σχέση με την προηγούμενη γενιά πιο οικονομικοί σε κατανάλωση και φιλικοί προς το περιβάλλον. Πιο συγκεκριμένα, με το εμπορικό ξεκίνημα του μοντέλου θα διατίθενται δύο turbo μοτέρ βενζίνης 1,6 και 2,0 λίτρων (C 180 και C 200 αντίστοιχα), αλλά και ένα 2,2 λίτρων turbodiesel (C 220 BlueTEC). Η απόδοσή τους είναι 156, 184 και 170 ίπποι αντίστοιχα, ενώ αυτό που ξεχωρίζει είναι η ροπή (250, 300 και 400 Nm αντίστοιχα) η οποία και στις τρεις περιπτώσεις έρχεται από πολύ χαμηλά (από τις 1.200 σ.α.λ. στους βενζινοκινητήρες). Η μέση κατανάλωση των βενζινοκινητήρων είναι 5,0 και 5,3 λτ./100 χλμ. για τη C 180 και τη C 200, έναντι 5,8 και 6,6 λτ./100 χλμ. στην προηγούμενη γενιά. Αργότερα θα έχουμε και άλλες εκδόσεις, όπως η C250 βενζίνης με 211 ίππους (2 λτ. Κινητήρας), εκδόσεις πετρελαίου στα 1,6 λτ. με εκπομπές CO2 κάτω από 100 γρ./χλμ. , αλλά και υβριδική diesel (C300 BlueTEC HYBRID) 231 ίππων με 94 γρ./χλμ. CO2 και 3,6 λτ./100 χλμ.κατανάλωση!

Εσωτερικό-Χώροι: Mοντέρνο και πολυτελές με άνετους χώρους
Στο εσωτερικό της νέας C-Class η σχεδίαση συνδυάζει την πολυτέλεια με το δυναμισμό. Ξεχωρίζει η τονισμένη κεντρική κονσόλα με τα μίνιμαλ χαρακτηριστικά, τη στιγμή που hi-tech υπόβαθρο της νέας C-Class τονίζεται από την παρουσία της λεπτής ψηφιακής οθόνης στο πάνω τμήμα του ταμπλό, η οποία θυμίζει οθόνη tablet, αλλά και παράλληλα, από το νέο διακόπτη του συστήματος πολυμέσων COMMAND, ο οποίος για πρώτη φορά περιλαμβάνει και touchpad. Στο κομμάτι της ποιότητας, η αρτιότητα είναι συγκλονιστική, τόσο σε ότι αφορά τα υλικά, όσο την συναρμογή, το φινίρισμα και την προσοχή στη λεπτομέρεια.

Η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων της νέας Mercedes
C-Class και κυρίως, το μεγαλύτερο μεταξόνιο, βελτίωσαν τους χώρους στο πίσω κάθισμα, όπου ακόμη και 3μεγαλώσωμοι κάθονται με άνεση και μπόλικο αέρα για τα γόνατα και τα κεφάλια τους. Στο πορτ-μπαγκάζ, υπάρχει ελαφριά αύξηση 5 λίτρων σε σχέση με πριν, με την τελική χωρητικότητα να φθάνει τα καλά 480 λτ.

Στο δρόμο – Με την αύρα της S-Class
H πρώτη μας επαφή με την νέα Mercedes-Benz C-Class έγινε πίσω από το τιμόνι μιας βενζινοκίνητης C250 με 2λιτρο κινητήρα 211 ίππων και 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Η πρώτη οπτική εντύπωση είναι πως η νέα C-Class είναι συγκλονιστικά πιο όμορφη από όσο δείχνει στις φωτογραφίες. Οι αναλογίες της σε συνδυασμό με τα στυλιστικά στοιχεία από την S-Class και το «νεύρο» στο πλάι έχουν δέσει αρμονικά με αποτέλεσμα, η νέα μεσαία Mercedes-Benz να κερδίζει και μάλιστα με θαυμασμό το βλέμμα ακόμα και νεαρών σε ηλικία παρατηρητών.

Από εκεί και πέρα, ο κινητήρας φορολογικά μπορεί να μην είναι ότι καλύτερο για την Ελλάδα, αλλά κινεί με άνεση το αυτοκίνητο. Μάλιστα χάρη στο
σύστημα Agility ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει βασικές παραμέτρους του αυτοκινήτου (απόκριση κινητήρα, αναρτήσεις, τιμόνι) σε προεπιλεγμένες προτάσεις (Sport+, Sport, Comfort, Eco) ή να ρυθμίσει κάθε μία ξεχωριστά. Οι διαφορές είναι αισθητές και «δουλεύουν». Η ποιοτική καμπίνα, παρά την παρουσία πολλών συστημάτων άνεσης και ασφάλειας δεν δείχνει «φορτωμένη». Αντίθετα έχει μια εξαιρετική μίνιμαλ αισθητική και δεν είχαμε πρόβλημα να βρούμε τις ρυθμίσεις που θέλαμε. Πάντως για να πούμε την αλήθεια δεν καταλάβαμε το λόγο ύπαρξης και touchpad (απλά κορυφαίο στη λειτουργία) και πιεζοπεριστροφικού διακόπτη για τη χρήση του συστήματος infotainment.
Όπως και να έχει πάντως, η νέα C –Class δίνει τα ρέστα της στην οδήγηση. Όχι τόσο στην κορυφαία άνεση και ποιότητα κύλισης, που λίγο πολύ ήταν αναμενόμενα, αλλά στην τόνωση των δυναμικών της χαρακτηριστικών. Βασισμένη στο νέο πάτωμα της Mercedes (κωδική ονομασία MRA) είναι πιο ελαφριά από πριν, χωρίς θυσίες στην ακαμψία. Η χρήση αλουμινίου είναι ευρεία , ενώ ακόμη και το ρεζερβουάρ καυσίμου έπεσε στα 48 από τα 60 λίτρα, με το συνολικό όφελος όλων των επεμβάσεων να φθάνει μέχρι και στα 100 κιλά.

Στο κομμάτι της τεχνολογίας, η
νέα C-Class έρχεται με πολλά συστήματα ασφάλειας και άνεσης από τη νέα Mercedes S-Class (που φυσικά δεν υπήρχαν στην προηγούμενη γενιά), όντας το πρώτο μεσαίο μοντέλο με αερανάρτηση ρυθμιζόμενης απόσβεσης, ενώ παράλληλα διαθέτει και «έξυπνο» κλιματισμό που μπαίνει στην «ανακύκλωση», όταν το GPS διαβάσει πως κινείται μέσα σε σήραγγα.

Χάρη στη νέα ανάρτηση με διπλά ψαλίδια μπροστά, το ηλεκτρικό τιμόνι είναι «ζωντανό» και ακριβές, ενώ στην επιλογή
Comfort, η ποιότητα κύλισης σε συνδυασμό με τους ελάχιστους αεροδυναμικούς θορύβους κερδίζει Όσκαρ. Στην πιο σπορ εκδοχή Sport+ τα κέρδη σε αμεσότητα , όπως όμως και μια τάση της ανάρτησης να δυσανασχετεί στις ανωμαλίες. Σε κάθε περίπτωση η νέα C-Class, δείχνει στην πράξη ότι έχει ελαφρώσει, πως έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους και πως έχει σπουδαία αεροδυναμική. Γέρνει ελάχιστα, κρατάει σαν τραίνο και προσφέρει ένα μοναδικό αίσθημα ασφάλειας, χάρη και στο Intelligent Drive, ένα πακέτο τελευταίας γενιάς συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας και άνεσης που προέρχεται από τις ακριβότερες E-Class και S-Class. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά, τα φρένα εντυπωσιακά, η άνεση για ταξίδια σαγηνευτική. Η νέα Mercedes-Benz C-Class είναι το πολυτελές μεσαίο μοντέλο που και χαίρεσαι και που απολαμβάνεις να οδηγείς.

Φθηνότερη από την προηγούμενη!
Η τέταρτη γενιά της Mercedes C-Class είναι ήδη διαθέσιμη στην ελληνική αγορά. Η τιμή για την βενζινοκίνητη C180 ξεκινά από τα 31.470 ευρώ με απόσυρση, μία τιμή η οποία είναι χαμηλότερη από το μοντέλο που αντικαθιστά! Φυσικά, η ποιότητα κατασκευής είναι κορυφαία, ενώ ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας πλήρης. Βέβαια, πολύ μακρύς είναι και ο κατάλογος με τον προαιρετικό της εξοπλισμό. Το τι πάντως θα επιλέξει κανείς εξαρτάται από τις προσωπικές του ανάγκες και βαλάντιο. Τέλος, σημειώστε πως η C200 ξεκινά από τα 36.100 ευρώ, ενώ η πετρελαιοκίνητη C220 BlueTEC κοστίζει 43.100 ευρώ.

 

6 έξυπνα tips στην αγορά ελαστικών (+vid)

Προστατεύει ο συναγερμός το αυτοκίνητο;

Στο κλέβουν με ένα laptop!(vid)

Τι προσέχεις στα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά

Η κίνηση στους δρόμους

Πού να πας το μεγαλύτερο σ/κ του χρόνου!

Πιστός με αιτία;

Η μάχη της βασικής: Polo vs i20

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Αποκλειστικό: Η νέα Skoda Octavia

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

«Ηλέκτρισε» το Α6 η Audi

Ξέρεις τι είναι η ισχύς;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »