Οι πραγματικές καταναλώσεις των ηλεκτρικών

50.885 Επισκέψεις στο άρθρο (14/7/2021)

Τελικά τι αυτονομία έχουν τα ηλεκτρικά σε ένα ταξίδι; Μπορείς να πας από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη χωρίς να χρειαστείς φόρτιση; Πότε ταξιδεύεις άνετα και πότε με την ψυχή στο στόμα; Μετρήσαμε τις πραγματικές καταναλώσεις σε ταχύτητες ταξιδιού και έχουμε τις απαντήσεις.

Μεγάλος είναι ο ντόρος γύρω από τα ηλεκτρικά τον τελευταίο καιρό. Αρκετοί είναι όσοι αμφισβητούν την πρακτικότητά τους εστιάζοντας στο κομμάτι της αυτονομίας. Βέβαια, για τις νορμάλ καθημερινές διαδρομές μέσα στην πόλη, μια πλήρης φόρτιση τη βδομάδα αρκεί, όμως τι συμβαίνει όταν βγαίνουν στον ανοικτό δρόμο;

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Aλλα λένε, άλλα καίνε
Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι τα νούμερα των κατασκευαστών σχετικά με την κατανάλωση δεν συμφωνούν με την πραγματικότητα. Βέβαια, πάνω κάτω, είχαμε μάθει τόσα χρόνια στο νούμερο που ανακοινώνεται να υπολογίζουμε ένα 20% παραπάνω. Όμως για τα ηλεκτρικά η πραγματικότητα είναι αρκετά διαφορετική, λόγω της φύσης τους και μάλιστα δεν υπάρχει κάποιος μπούσουλας.

Τα εργοστασιακά νούμερα αυτονομίας για ένα οικογενειακό μοντέλο, με μπαταρία 54 kWh είναι γύρω στα 400 χλμ.. Όμως, στην πράξη βλέπουμε ότι αν κινείσαι μέσα στην πόλη μπορείς να ξεπεράσεις ακόμα και τα 500, καθώς η μπαταρία γεμίζει κάθε φορά που φρενάρεις ή αφήνεις το γκάζι, ενώ όταν βγαίνεις στη εθνική βλέπεις να κατεβαίνουν δέκα-δέκα τα χιλιόμετρα που έχεις μέχρι να αδειάσει. Όσο πιο πολύ πατάς, τόσο πιο γρήγορα πέφτουν. Γι΄ αυτό λοιπόν αποφασίσαμε να μετρήσουμε σε πραγματικές συνθήκες τι ισχύει.

Με 60 χλμ./ώρα πας Θεσσαλονίκη
Με 90 μέχρι τον Βόλο.
Με 120 μέχρι Λαμία.
Με 160 μέχρι Χαλκίδα.

Συνέχεια του άρθρου >>>
POIA VREDESTEIN AGORAZO
4green