mono-sto-autotriti
Διαθέσιμο στην Ελλάδα το Nissan Qashqai e-Power
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Διαθέσιμο στην Ελλάδα το Nissan Qashqai e-Power

11.843 Επισκέψεις στο άρθρο (8/7/2022)

Τις τιμές του νέου υβριδικού Qashqai e-Power ανακοίνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία, με το κορυφαίο C-SUV να ξεκινάει από 41.690 ευρώ!

Διαθέσιμο στην Ελλάδα το Nissan Qashqai e-Power

Πριν από τέσσερις μήνες η Nissan πραγματοποιούσε τα επίσημα αποκαλυπτήρια του νέου Qashqai e-Power, το οποίο έγινε επίσημα το πρώτο e-Power μοντέλο στην Ευρώπη! Σήμερα, η ελληνική αντιπροσωπεία ξεκίνησε το εμπορικό λανσάρισμα του best seller οικογενειακού SUV στη χώρα μας, ανοίγοντας το βιβλίο των παραγγελιών.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σε πέντε εκδόσεις από 41.690 ευρώ

Το Nissan Qashqai e-Power προσφέρεται στην Ελλάδα σε πέντε εξοπλιστικές εκδόσεις και συγκεκριμένα στις: Premium από 41.690 ευρώ, N-Connecta από 43.690 ευρώ, N-Connecta Feel από 45.690 ευρώ, Techna από 47.590 ευρώ και Techna Plus από 49.590 ευρώ. Στην πρώτη έκδοση του Qashqai e-Power (Premium) ο εξοπλισμός μεταξύ άλλων περιλαμβάνει Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, σύστημα A-IVI 8" με κάμερα οπισθοπορίας, δερμάτινο τιμόνι και δερμάτινος λεβιέ ταχυτήτων, αυτόματο κλιματισμό και πίσω υποβραχιόνιο με ποτηροθήκες. Από κει και πέρα στην επόμενη έκδοση N-Connecta προστίθεται ανάμεσα από άλλα ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, στην έκδοση N-Connecta Feel η γυάλινη οροφή, το θερμαινόμενο τιμόνι και τα θερμαινόμενα καθίσματα, στην έκδοση Techna βρίσκουμε το Head Up Display, ενώ στην κορυφαία έκδοση Techna Plus υπάρχουν ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, ηχοσύστημα BOSE με 10 ηχεία και λειτουργία μασάζ καθίσματος οδηγού και συνοδηγού.

190 άλογα και κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ

Όπως προαναφέραμε το Qashqai e-Power είναι το πρώτο μοντέλο της Nissan που εγκαινιάζει το νέο ηλεκτροκίνητο σύστημα στην Ευρώπη. Στην ουσία είναι ένα υβριδικό που δεν μοιάζει με κανένα άλλο στην αγορά. Το μοντέλο διαθέτει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης 1,5 λίτρων (156 ίππων) με μεταβλητή σχέση συμπίεσης που λειτουργεί ως γεννήτρια, παρέχοντας ενέργεια η οποία αποθηκεύεται σε μια μπαταρία υψηλής απόδοσης. Βασικός υπεύθυνος για την κίνηση του Qashqai e-Power είναι ένας ηλεκτροκινητήρας, ενώ η συνολική ισχύς του μοντέλου ορίζεται στους 190 ίππους και τα 330 Nm ροπής. Σύμφωνα με τη μάρκα το Nissan Qashqai e-Power εκπέμπει 119 γρ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα, ενώ η κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται σε 5,3 λτ./100 χλμ.

Έχει όλα τα χαρίσματα των ηλεκτρικών μοντέλων

Ο ηλεκτροκινητήρας είναι παρόμοιου μεγέθους και ισχύος με τους ηλεκτρικούς κινητήρες που χρησιμοποιούνται στα σημερινά ηλεκτρικά οχήματα της Nissan. Η ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από τον 1.500άρη κινητήρα μπορεί να μεταδοθεί μέσω ενός μετατροπέα στην μπαταρία, στον ηλεκτροκινητήρα ή και στα δύο, εξηγεί η Nissan. Θεωρητικά, αυτή η ρύθμιση θα πρέπει να επιτρέπει στον κινητήρα εσωτερικής καύσης να λειτουργεί στο βέλτιστο εύρος στροφών και στην καλύτερη αναλογία συμπίεσης, καθώς έχει συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση συμπίεσης, οδηγώντας σε αυξημένη απόδοση και χαμηλότερες εκπομπές CO2. Επιπλέον το γεγονός πως το αυτοκίνητο κινείται μόνο από το ηλεκτρικό μοτέρ του δίνει τη δυνατότητα να έχει άμεση και γραμμική απόκριση κατά την επιτάχυνση, όπως ακριβώς ισχύει στα αμιγώς ηλεκτρικά.

Σημαντική η συμβολή του Linear Tune

Αξίζει να σημειωθεί πως η Nissan έχει αναπτύξει ένα ειδικό σύστημα που ονομάζεται Linear Tune. Αυτή η δυνατότητα παρακολουθεί τον βενζινοκινητήρα και αυξάνει σταδιακά την ταχύτητα περιστροφής για να καλύψει τις ενεργειακές απαιτήσεις του ηλεκτροκινητήρα. Με το Linear Tune, η αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να εξαλείψει την αίσθηση «αποσύνδεσης» που συνήθως σχετίζεται με τα υβριδικά ή με CVT αυτοκίνητα, όπου η ξαφνική άνοδος των στροφών του κινητήρα δεν συνοδεύεται πάντα από ανάλογη αύξηση της ταχύτητας.

Οδηγείται και με ένα πεντάλ!

Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως όπως το ηλεκτρικό LEAF, έτσι και το Qashqai e-Power θα έχει τη δυνατότητα να οδηγείται με ένα πεντάλ, αφού θα εφοδιάζεται με το γνωστό πλέον σύστημα e-Pedal Step που επιτρέπει την επιτάχυνση και επιβράδυνση του αυτοκινήτου μόνο με το πεντάλ του γκαζιού. Tο σύστημα πρέπει πρώτα να ενεργοποιηθεί από τον διακόπτη στην κεντρική κονσόλα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
TEST THERINON FALKEN &
MOPAR WINTER CHECK UP