• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο Opel Insignia GSi εξοπλίζεται με 2λιτρο turbo σύνολο βενζίνης, το οποίο έχει ισχύ 260 ίππων και ροπή 400 Nm. Το τετρακύλινδρο μοτέρ συνεργάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων.

Το νέο Opel Insignia GSi είναι ελαφρύτερο κατά 160 κιλά από το OPC, χάρη στο νέο πλαίσιο. Διαθέτει πιο κοντά ελατήρια φτιαγμένα ειδικά για αυτό, ενεργά αμορτισέρ και μεγαλύτερα φρένα της Brembo.

Η Opel δεν παρέλειψε να τονίσει πως αν και το GSi είναι λιγότερο ισχυρό από το προηγούμενο Insignia OPC με τον V6 των 2,8 λτ. και των 325 ίππων, εντούτοις έκανε καλύτερο χρόνο στο Nurburgring.

Η Opel δεν έχει ανακοινώσει ακόμα νούμερα επιδόσεων, ενώ οι άνθρωποί της λένε πως δουλεύουν και σε μία έκδοση diesel.

Opel Insignia GSi 260 PS

Διαβάστηκε από 5615 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/7/2017
 

Η Opel παρουσίασε το νέο Insignia GSi με τον 2λιτρο turbo κινητήρα των 260 ίππων. Αν η απόδοση του 4κύλινδρου συνόλου σας ακούγεται λίγη σε σχέση με τους 325 ίππους από τον V6 του προηγούμενου Insignia OPC, η εταιρεία υπόσχεται πως το GSi είναι πιο γρήγορο στο δρόμο…

Η Opel παρουσίασε νωρίτερα από το ντεμπούτο της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβρη, το νέο Insignia GSi, την πιο σπορ δηλαδή εκδοχή του νέου μεσαίου γερμανικού μοντέλου.
 
Κάτω από το καπό συναντάμε το 2λιτρο turbo σύνολο βενζίνης, το οποίο έχει ισχύ 260 ίππων και ροπή 400 Nm. Το τετρακύλινδρο μοτέρ συνεργάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων, το οποίο διαθέτει και σειριακή λειτουργία με paddles στο τιμόνι.
 
Η Opel δεν παρέλειψε να τονίσει πως αν και το νέο μοντέλο είναι λιγότερο ισχυρό από το προηγούμενο Insignia OPC με τον V6 των 2,8 λτ. και των 325 ίππων, εντούτοις έκανε καλύτερο χρόνο στο Nurburgring. Ένας από τους λόγους είναι πως το νέο μοντέλο είναι ελαφρύτερο κατά 160 κιλά από το OPC, χάρη στο νέο πλαίσιο. Επιπλέον, πιο κοντά ελατήρια φτιαγμένα ειδικά για αυτό, ενεργά αμορτισέρ και μεγαλύτερα φρένα της Brembo. Οι προαιρετικοί τροχοί των 20 ιντσών φοράνε ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 S.
   
Ένας ακόμα λόγος είναι το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης, το οποίο περιλαμβάνει στον πίσω άξονα σύστημα torque vectoring, με την Opel να υπόσχεται πως η υποστροφή σχεδόν εξαφανίστηκε. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στις λειτουργίες Standard, Tour και Sport, αλλά και στην αποκλειστικά στο GSi, την Competition. Το σύστημα προσαρμόζει τα αμορτισέρ, το τιμόνι, το κιβώτιο και το γκάζι, ανάλογα. Το κέντρο βάρους είναι συνολικά χαμηλότερα από ότι στο παρελθόν.
 
Στο εσωτερικό, η μεγαλύτερη διαφορά είναι τα νέα σπορ καθίσματα που έφτιαξε η Opel, τα οποία έχουν και πιστοποίηση AGR. Έχει τοποθετηθεί flat-bottom δερμάτινο τιμόνι, αλουμινένια πεντάλ και μαύρος ουρανός, ώστε να τονιστεί ο σπορ χαρακτήρας του νέου Insignia GSi. Η Opel δεν έχει ανακοινώσει ακόμα νούμερα επιδόσεων, ενώ οι άνθρωποί της λένε πως δουλεύουν και σε μία έκδοση diesel.