• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Opel: Συνεχής ενημέρωση μέσω “myDigitalService”

Διαβάστηκε από 1139 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/9/2019
 

Χάρη στη δωρεάν υπηρεσία “myDigitalService” της Opel, οι κάτοχοι των αυτοκινήτων μπορούν τώρα να παρακολουθούν πώς εξελίσσονται οι εργασίες κατά την επίσκεψη του αυτοκινήτου τους στο συνεργείο της Opel.

Οι τεχνικές εργασίες των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της Opel είναι πάντα διάφανες και κατανοητές στον πελάτη. Ειδοποιήσεις συνοδεύουν το κάθε στάδιο παραμονής του αυτοκινήτου στο συνεργείο - "Αφιξη", "Οπτικός Έλεγχος Ολοκληρώθηκε", "Σέρβις σε Εξέλιξη" και "Έτοιμο για Παραλαβή" - ώστε ο πελάτης να έχει πλήρη εικόνα ανά πάσα στιγμή και όποτε το επιθυμεί. Μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου ή της επισκευής, ο ιδιοκτήτης ενημερώνεται πότε το αυτοκίνητο είναι έτοιμο για παραλαβή.

Οι μηχανικοί μπορούν να τεκμηριώνουν απρόβλεπτα ζητήματα που προκύπτουν με ένα βίντεο ή μία φωτογραφία, όπως απαιτούμενη αντικατάσταση ελαστικών ή τακακιων. Οι ιδιοκτήτες λαμβάνουν έναν εξατομικευμένο σύνδεσμο όπου μπορούν να δουν τη φωτογραφία ή το βίντεο καθώς και τη σχετική εκτίμηση κόστους, ώστε να αποφασίσουν για την εκτέλεση ή μη των εργασιών. Οι επισκευές μπορούν να παραγγέλνονται ή να απορρίπτονται online, ενώ ο πελάτης έχει πλήρη  έλεγχο των δαπανών σε όλη τη διάρκεια παραμονής του οχήματος στο συνεργείο. Επιπλέον, όλα τα αποδεικτικά στοιχεία είναι διαθέσιμα σε ψηφιακή μορφή.

«Η υπηρεσία μας myDigitalService λειτουργεί όπως η παρακολούθηση αποστολών μετά από μία an online παραγγελία» εξηγεί ο Tobias Theile, Manager Customer Journey στην Opel. «Οι πελάτες ενημερώνονται για το τι συμβαίνει στο όχημά τους και μπορούν να λάβουν τις κατάλληλες αποφάσεις.» Αυτό διασφαλίζει μέγιστη διαφάνεια και άνεση και εξοικονομεί χρόνο. «Πάνω από όλα, ο πελάτης παραμένει ευέλικτος και μπορεί να αποφασίζει όπου κι αν βρίσκεται – οι απαραίτητες πληροφορίες είναι πάντα διαθέσιμες.» Χιλιάδες πελάτες έχουν ήδη χρησιμοποιήσει την υπηρεσία και την έχουν αξιολογήσει με θετικό πρόσημο.

Η υπηρεσία Opel myDigitalService προσφέρεται αυτή τη στιγμή σε περίπου 20 χώρες σε όλη την Ευρώπη, μεταξύ των οποίων η Γερμανία, η Ιταλία και η Ισπανία. Στην Ελλάδα παρέχεται σε επιλεγμένα σημεία του δικτύου. «Η ψηφιοποίηση των διαδικασιών  σέρβις έχει φτάσει σε νέο επίπεδο στην Opel» σχολιάζει ο Andrea Neri, Aftersales Marketing Manager στην Opel. «Μπορούμε να κάνουμε τις εργασίες μας πιο αποδοτικές και να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή εμπειρία σέρβις.»

Tags: OPEL

Η μάχη της βασικής: Polo vs i20

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Αποκλειστικό: Η νέα Skoda Octavia

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Η κίνηση στους δρόμους

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Video: Νέο Volvo XC40 Recharge

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

Ο δρόμος προς το νέο VW Golf!

To νέο Peugeot 208 GTi;

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »