Τα μοντέλα της Ford φημίζονται για το οδηγικό ταμπεραμέντο τους. Έτσι και το νέο Focus υπόσχεται να επαναπροσδιορίσει τα δεδομένα της κατηγορίας. Αρχικά να πούμε πως θα διατίθεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, όπως και το Fiesta. ¶ρα Vignale για περισσότερη πολυτέλεια, ST-Line για σπορ απόλαυση (εδώ η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 10 χλστ.) και Active για crossover χαρακτηριστικά (+30 χλστ. αυξημένη απόσταση από το έδαφος). Πέραν όμως των τριών αυτών διαφορετικών εκδόσεων, το Focus διαθέτει και 3 διαφορετικά οδηγικά modes (Normal, Sport, Eco), όπου αλλάζουν ρυθμίσεις κινητήρα, τιμονιού και ανάρτησης. Εδώ να σημειώσουμε πως οι ισχυρές εκδόσεις θα έρχονται με πολλαπλούς συνδέσμους, ενώ οι απλές με ημιάκαμπτο άξονα ο οποίος έχει εξελιχθεί έτσι ώστε να προσφέρει τον χαρακτήρα και τη δυναμική συμπεριφορά που περιμένει κάποιος από ένα Focus, σύμφωνα και με τους ανθρώπους της Ford.
@ "Εδώ να σημειώσουμε πως οι ισχυρές εκδόσεις θα έρχονται με πολλαπλούς συνδέσμους, ενώ οι απλές με ημιάκαμπτο άξονα ο οποίος έχει εξελιχθεί έτσι ώστε να ππροσφέρει τον χαρακτήρα και τη δυναμική συμπεριφορά που περιμένει κάποιος από ένα Focus, σύμφωναα και με τους ανθρώπους της Ford"
......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Προσωπικά θα κοιτάξω από Χιουντάι μεριά, που και στις οικονομικές εκδόσεις ..προσφέρει πολλαπλούς πίσω ..και δεν έχει "βελτιωμένους" ημιάκαμπτους
Αμάξι με τα όλα του,θα είναι βασιλιάς οδηγικά υποθέτω,απλα στη εξωτερική σχεδιαση λιγο η ford το έχασε,το πίσω μέρος ίδιο με το fiat tipo είναι,ειδικα τα φανάρια.
..για μένα είναι οπισθοδρόμηση να αντικαταστήσουν την πισω ανάρτηση με ημιάκαμπτους..σε ότι δηλαδή ξεχώριζε το Φόκους... Το Χιουντάι i30 δυστυχώς έχει λιγάκι τσιμπημένη την τιμή του..
Κάτοχος παλιού Focus και θέλω να αγοράσω το Μκ4.
Με ημιάκαμπτο πίσω μας στέλνουν στον 1.5.
Αν ακολουθηθεί η τωρινή πολιτική τιμών για τον 1.5 ... αντίο Focus.
@ "Εδώ να σημειώσουμε πως οι ισχυρές εκδόσεις θα έρχονται με πολλαπλούς συνδέσμους, ενώ οι απλές με ημιάκαμπτο άξονα ο οποίος έχει εξελιχθεί έτσι ώστε να ππροσφέρει τον χαρακτήρα και τη δυναμική συμπεριφορά που περιμένει κάποιος από ένα Focus, σύμφωναα και με τους ανθρώπους της Ford" ......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Προσωπικά θα κοιτάξω από Χιουντάι μεριά, που και στις οικονομικές εκδόσεις ..προσφέρει πολλαπλούς πίσω ..και δεν έχει "βελτιωμένους" ημιάκαμπτους
Ο 1.5 βενζίνης δυστυχώς τρικύλινδρος... και με την απενεργοποίηση του ενός κυλύνδρου θα δουλεύει με δύο .... μηχανάκι είναι?
Αμάξι με τα όλα του,θα είναι βασιλιάς οδηγικά υποθέτω,απλα στη εξωτερική σχεδιαση λιγο η ford το έχασε,το πίσω μέρος ίδιο με το fiat tipo είναι,ειδικα τα φανάρια.
..για μένα είναι οπισθοδρόμηση να αντικαταστήσουν την πισω ανάρτηση με ημιάκαμπτους..σε ότι δηλαδή ξεχώριζε το Φόκους... Το Χιουντάι i30 δυστυχώς έχει λιγάκι τσιμπημένη την τιμή του..
Κάτοχος παλιού Focus και θέλω να αγοράσω το Μκ4. Με ημιάκαμπτο πίσω μας στέλνουν στον 1.5. Αν ακολουθηθεί η τωρινή πολιτική τιμών για τον 1.5 ... αντίο Focus.
Μοιάζει με i30 πράγματι, περιμένουμε τιμές και εξοπλισμό για να δούμε αν συμφέρει.