Πλήρως ανανεωμένη είναι η καμπίνα της νέας τέταρτης γενιάς του Ford Focus, αντλώντας ωστόσο στοιχεία από το μικρότερο Fiesta.
Εσωτερικό: Έμφαση σε ποιότητα & τεχνολογία
22.655 Επισκέψεις στο άρθρο (23/4/2018)
Το ότι το Focus είναι το πιο προηγμένο τεχνολογικά μοντέλο της Ford αποτυπώνεται και στο εσωτερικό του. Εκεί την παράσταση κλέβει η μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, ωστόσο δεν πρέπει να παραλείψουμε επιπλέον στοιχεία όπως το Head Up Display (το πρώτο ευρωπαϊκό μοντέλο της Ford με HUD), η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης του κινητού, η δυνατότητα δημιουργίας Wi-Fi hot spot στο οποίο μπορούν να συνδεθούν έως 10 (!) συσκευές και η εφαρμογή FordPass Connect, μέσω της οποίας, ο χρήστης μπορεί να μάθει πληροφορίες για το πού βρίσκεται το όχημά του, να κάνει ένα τεχνικό έλεγχο της κατάστασής του, ή ακόμα και να το βάλει σε λειτουργία από μακριά (στις αυτόματες εκδόσεις μόνο).
Μεγάλη θήκη και δυνατότητα ασύρματης φόρτισης για το κινητό.
@ "Εδώ να σημειώσουμε πως οι ισχυρές εκδόσεις θα έρχονται με πολλαπλούς συνδέσμους, ενώ οι απλές με ημιάκαμπτο άξονα ο οποίος έχει εξελιχθεί έτσι ώστε να ππροσφέρει τον χαρακτήρα και τη δυναμική συμπεριφορά που περιμένει κάποιος από ένα Focus, σύμφωναα και με τους ανθρώπους της Ford"
......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Προσωπικά θα κοιτάξω από Χιουντάι μεριά, που και στις οικονομικές εκδόσεις ..προσφέρει πολλαπλούς πίσω ..και δεν έχει "βελτιωμένους" ημιάκαμπτους
Αμάξι με τα όλα του,θα είναι βασιλιάς οδηγικά υποθέτω,απλα στη εξωτερική σχεδιαση λιγο η ford το έχασε,το πίσω μέρος ίδιο με το fiat tipo είναι,ειδικα τα φανάρια.
..για μένα είναι οπισθοδρόμηση να αντικαταστήσουν την πισω ανάρτηση με ημιάκαμπτους..σε ότι δηλαδή ξεχώριζε το Φόκους... Το Χιουντάι i30 δυστυχώς έχει λιγάκι τσιμπημένη την τιμή του..
Κάτοχος παλιού Focus και θέλω να αγοράσω το Μκ4.
Με ημιάκαμπτο πίσω μας στέλνουν στον 1.5.
Αν ακολουθηθεί η τωρινή πολιτική τιμών για τον 1.5 ... αντίο Focus.
@ "Εδώ να σημειώσουμε πως οι ισχυρές εκδόσεις θα έρχονται με πολλαπλούς συνδέσμους, ενώ οι απλές με ημιάκαμπτο άξονα ο οποίος έχει εξελιχθεί έτσι ώστε να ππροσφέρει τον χαρακτήρα και τη δυναμική συμπεριφορά που περιμένει κάποιος από ένα Focus, σύμφωναα και με τους ανθρώπους της Ford" ......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Προσωπικά θα κοιτάξω από Χιουντάι μεριά, που και στις οικονομικές εκδόσεις ..προσφέρει πολλαπλούς πίσω ..και δεν έχει "βελτιωμένους" ημιάκαμπτους
Ο 1.5 βενζίνης δυστυχώς τρικύλινδρος... και με την απενεργοποίηση του ενός κυλύνδρου θα δουλεύει με δύο .... μηχανάκι είναι?
Αμάξι με τα όλα του,θα είναι βασιλιάς οδηγικά υποθέτω,απλα στη εξωτερική σχεδιαση λιγο η ford το έχασε,το πίσω μέρος ίδιο με το fiat tipo είναι,ειδικα τα φανάρια.
..για μένα είναι οπισθοδρόμηση να αντικαταστήσουν την πισω ανάρτηση με ημιάκαμπτους..σε ότι δηλαδή ξεχώριζε το Φόκους... Το Χιουντάι i30 δυστυχώς έχει λιγάκι τσιμπημένη την τιμή του..
Κάτοχος παλιού Focus και θέλω να αγοράσω το Μκ4. Με ημιάκαμπτο πίσω μας στέλνουν στον 1.5. Αν ακολουθηθεί η τωρινή πολιτική τιμών για τον 1.5 ... αντίο Focus.
Μοιάζει με i30 πράγματι, περιμένουμε τιμές και εξοπλισμό για να δούμε αν συμφέρει.