Ο γνωστός, εξάκις βραβευμένος, κινητήρας 1,0 λτ. Ecoboost της Ford πρωταγωνιστεί και σε αυτή τη γενιά του μοντέλου.

Ο γνωστός, εξάκις βραβευμένος, κινητήρας 1,0 λτ. Ecoboost της Ford πρωταγωνιστεί και σε αυτή τη γενιά του μοντέλου.

Κινητήρες: Ο γνωστός 1.000άρης & ο νέος 1.500άρης

22.057 Επισκέψεις στο άρθρο (23/4/2018)

Κάτω από το μυώδες καπό του νέου Focus βρίσκεται ο πολυβραβευμένος 1.000άρης στην τελευταία του εκδοχή (με 85, 100 και 125 ίππους), και ο νέος 1.500άρης που είδαμε και στο Fiesta ST. Αυτός αποδίδει 150 και 182 ίππους και διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης του ενός κυλίνδρου. Στους diesel, τώρα, θα υπάρχει ο 1,5 EcoBlue με 95 και 120 ίππους, καθώς και ο 2,0 EcoBlue με 150 ίππους. Στοιχεία επιδόσεων και κατανάλωσης δεν υπάρχουν ακόμα, αλλά σύμφωνα με την Ford όλοι οι κινητήρες πληρούν τις τελευταίες και αυστηρότερες νόρμες Euro 6 και τα στοιχεία τους έχουν υπολογιστεί μέσω του κύκλου δοκιμών WLTΡ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center