Ο γνωστός, εξάκις βραβευμένος, κινητήρας 1,0 λτ. Ecoboost της Ford πρωταγωνιστεί και σε αυτή τη γενιά του μοντέλου.
Κινητήρες: Ο γνωστός 1.000άρης & ο νέος 1.500άρης
21.798 Επισκέψεις στο άρθρο
(23/4/2018)
Κάτω από το μυώδες καπό του νέου Focus βρίσκεται ο πολυβραβευμένος 1.000άρης στην τελευταία του εκδοχή (με 85, 100 και 125 ίππους), και ο νέος 1.500άρης που είδαμε και στο Fiesta ST. Αυτός αποδίδει 150 και 182 ίππους και διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης του ενός κυλίνδρου. Στους diesel, τώρα, θα υπάρχει ο 1,5 EcoBlue με 95 και 120 ίππους, καθώς και ο 2,0 EcoBlue με 150 ίππους. Στοιχεία επιδόσεων και κατανάλωσης δεν υπάρχουν ακόμα, αλλά σύμφωνα με την Ford όλοι οι κινητήρες πληρούν τις τελευταίες και αυστηρότερες νόρμες Euro 6 και τα στοιχεία τους έχουν υπολογιστεί μέσω του κύκλου δοκιμών WLTΡ.
Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
St
@ "Εδώ να σημειώσουμε πως οι ισχυρές εκδόσεις θα έρχονται με πολλαπλούς συνδέσμους, ενώ οι απλές με ημιάκαμπτο άξονα ο οποίος έχει εξελιχθεί έτσι ώστε να ππροσφέρει τον χαρακτήρα και τη δυναμική συμπεριφορά που περιμένει κάποιος από ένα Focus, σύμφωναα και με τους ανθρώπους της Ford"
......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Προσωπικά θα κοιτάξω από Χιουντάι μεριά, που και στις οικονομικές εκδόσεις ..προσφέρει πολλαπλούς πίσω ..και δεν έχει "βελτιωμένους" ημιάκαμπτους
Αμάξι με τα όλα του,θα είναι βασιλιάς οδηγικά υποθέτω,απλα στη εξωτερική σχεδιαση λιγο η ford το έχασε,το πίσω μέρος ίδιο με το fiat tipo είναι,ειδικα τα φανάρια.
..για μένα είναι οπισθοδρόμηση να αντικαταστήσουν την πισω ανάρτηση με ημιάκαμπτους..σε ότι δηλαδή ξεχώριζε το Φόκους... Το Χιουντάι i30 δυστυχώς έχει λιγάκι τσιμπημένη την τιμή του..
Κάτοχος παλιού Focus και θέλω να αγοράσω το Μκ4.
Με ημιάκαμπτο πίσω μας στέλνουν στον 1.5.
Αν ακολουθηθεί η τωρινή πολιτική τιμών για τον 1.5 ... αντίο Focus.
@ "Εδώ να σημειώσουμε πως οι ισχυρές εκδόσεις θα έρχονται με πολλαπλούς συνδέσμους, ενώ οι απλές με ημιάκαμπτο άξονα ο οποίος έχει εξελιχθεί έτσι ώστε να ππροσφέρει τον χαρακτήρα και τη δυναμική συμπεριφορά που περιμένει κάποιος από ένα Focus, σύμφωναα και με τους ανθρώπους της Ford" ......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Προσωπικά θα κοιτάξω από Χιουντάι μεριά, που και στις οικονομικές εκδόσεις ..προσφέρει πολλαπλούς πίσω ..και δεν έχει "βελτιωμένους" ημιάκαμπτους
Ο 1.5 βενζίνης δυστυχώς τρικύλινδρος... και με την απενεργοποίηση του ενός κυλύνδρου θα δουλεύει με δύο .... μηχανάκι είναι?
Αμάξι με τα όλα του,θα είναι βασιλιάς οδηγικά υποθέτω,απλα στη εξωτερική σχεδιαση λιγο η ford το έχασε,το πίσω μέρος ίδιο με το fiat tipo είναι,ειδικα τα φανάρια.
..για μένα είναι οπισθοδρόμηση να αντικαταστήσουν την πισω ανάρτηση με ημιάκαμπτους..σε ότι δηλαδή ξεχώριζε το Φόκους... Το Χιουντάι i30 δυστυχώς έχει λιγάκι τσιμπημένη την τιμή του..
Κάτοχος παλιού Focus και θέλω να αγοράσω το Μκ4. Με ημιάκαμπτο πίσω μας στέλνουν στον 1.5. Αν ακολουθηθεί η τωρινή πολιτική τιμών για τον 1.5 ... αντίο Focus.
Μοιάζει με i30 πράγματι, περιμένουμε τιμές και εξοπλισμό για να δούμε αν συμφέρει.