• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

H πατέντα της Ferrari.

Πατέντα Ferrari για απολαυστικό σε ήχο Ε-Τurbo

Διαβάστηκε από 1819 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/7/2018
 

Στην δημοσιότητα ήρθαν τα σχέδια της Ferrari σχετικά με έναν τρόπο που ετοιμάζει για να βελτιώσει τον ήχο των κινητήρων της χρησιμοποιώντας ηλεκτρικό υπερτροφοδότη. Δείτε πως.

Ένα από τα στοιχεία που κάνουν τα μοτέρ της Ferrari να ξεχωρίζουν είναι ο ήχος τους είτε πρόκειται για κάποιο 8κύλινδρο, 10κύλινδρο ή 12κύλινδρο μηχανικό σύνολο. Oι εταιρείες όμως κατασκευής υπερ-αυτοκινήτων και supercar ψάχνουν να βρουν τρόπους να συνδυάσουν την τοποθέτηση ενός ηλεκτροκινητήρα, που θα τους προσφέρει και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου αλλά και καλύτερες επιδόσεις λόγω της άμεσης επιτάχυνσης που μπορεί να προσφέρει ένα τέτοιο μοτέρ χωρίς να χάσουν κάτι από τον μεστό και εντυπωσιακό ηχητικό αποτέλεσμα του των κινητήρων τους.

Η Ferrari λοιπόν έδωσε στην δημοσιότητα τα σχέδια μιας νέας πατέντας για ένα ηλεκτρικό turbo που θα μπορεί όχι μόνο να προσφέρει καλύτερες επιδόσεις αλλά και θα προσδώσει στα ιταλικά μοντέλα ακόμα καλύτερο ήχο. Ο σχεδιασμός του ηλεκτρικού turbo είναι αρχικά o ίδιος. Τα καυσαέρια δίνουν κίνηση στη φτερωτή της τουρμπίνας , η οποία με τη σειρά της τροφοδοτεί με ενέργεια μια ηλεκτρική γεννήτρια, ενώ η παραγόμενη ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία. Από εκεί και έπειτα η αποθηκευμένη ενέργεια χρησιμοποιείται για να δώσει κίνηση στον κομπρέσορα, που βρίσκεται εντός της πολλαπλής εισαγωγής του κινητήρα. Σημαντικό στοιχείο αποτελεί το γεγονός πως, λόγω του ότι τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος είναι ανεξάρτητα το τούρμπο μπορεί να «σπουλάρει» ούτως ώστε να παράγει ενέργεια χωρίς να στροφάρει απαραίτητα και ο κομπρέσορας ή και αντίστροφα.
 
Στην πατέντα της Ferrari, ένα μικρόφωνο στην καμπίνα θα προσφέρει μεγαλύτερη ηχητική απόλαυση τους επιβάτες και θα προσαρμόζεται αυτόματα από ένα σύστημα ελέγχου ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού και τις συνθήκες που επικρατούν, έχοντας την δυνατότητα να κάνει το ηλεκτρικό turbo λιγότερο αποδοτικό αλλά την ίδια στιγμή πιο απολαυστικό σε ήχο.

Οι Ιταλοί πιστεύουν πως το σύστημα αυτό προσφέρει μια σειρά από πλεονεκτήματα όπως για παράδειγμα ότι δεν θα χρειαστούν μεγάλες μηχανικές αλλαγές, αφού η εγκατάσταση μπορεί να γίνει εύκολα μέσω κάποιου λογισμικού ενώ ακόμα, όπως η Ferrari ισχυρίζεται, «δεν θα υπάρξει κάποιο αρνητικό αποτέλεσμα στην γενική απόδοση του κινητήριου συνόλου».

Το παρόν σχέδιο δείχνει πως θα μπορούσε να γίνει η εφαρμογή σε ένα 4κύλινδρο μοτέρ, ωστόσο η ίδια πατέντα θα μπορούσε να λειτουργήσει και σε κάποιον V8 κινητήρα.

Νέα BMW M3 προ των πυλών

Ελλάδα: Η 8η ακριβότερη βενζίνη στον κόσμο

Η Renault αποκάλυψε το e-Plein Air

Ρεκόρ πωλήσεων στην Ευρώπη για την Kia

Η κίνηση στους δρόμους

Αποφάσισαν να τρακάρουν

Ford Capri με 450 άλογα στροφάρει 9άρες

Συνεργασίας συνέχεια για Daimler & BAIC

Το επόμενο Audi R8 θα είναι «ηλεκτρισμένο»

Τα SUV «οδηγούν» σε κέρδη τη Hyundai

Είναι αυτό το Pick-Up της Tesla;

Επιβεβαιώθηκε η Jaguar J-Pace και όχι μόνο

Το Nissan Juke έχει τα «μάτια» του ανοιχτά

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »