• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

H πατέντα της Ferrari.

Πατέντα Ferrari για απολαυστικό σε ήχο Ε-Τurbo

Διαβάστηκε από 1975 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/7/2018
 

Στην δημοσιότητα ήρθαν τα σχέδια της Ferrari σχετικά με έναν τρόπο που ετοιμάζει για να βελτιώσει τον ήχο των κινητήρων της χρησιμοποιώντας ηλεκτρικό υπερτροφοδότη. Δείτε πως.

Ένα από τα στοιχεία που κάνουν τα μοτέρ της Ferrari να ξεχωρίζουν είναι ο ήχος τους είτε πρόκειται για κάποιο 8κύλινδρο, 10κύλινδρο ή 12κύλινδρο μηχανικό σύνολο. Oι εταιρείες όμως κατασκευής υπερ-αυτοκινήτων και supercar ψάχνουν να βρουν τρόπους να συνδυάσουν την τοποθέτηση ενός ηλεκτροκινητήρα, που θα τους προσφέρει και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου αλλά και καλύτερες επιδόσεις λόγω της άμεσης επιτάχυνσης που μπορεί να προσφέρει ένα τέτοιο μοτέρ χωρίς να χάσουν κάτι από τον μεστό και εντυπωσιακό ηχητικό αποτέλεσμα του των κινητήρων τους.

Η Ferrari λοιπόν έδωσε στην δημοσιότητα τα σχέδια μιας νέας πατέντας για ένα ηλεκτρικό turbo που θα μπορεί όχι μόνο να προσφέρει καλύτερες επιδόσεις αλλά και θα προσδώσει στα ιταλικά μοντέλα ακόμα καλύτερο ήχο. Ο σχεδιασμός του ηλεκτρικού turbo είναι αρχικά o ίδιος. Τα καυσαέρια δίνουν κίνηση στη φτερωτή της τουρμπίνας , η οποία με τη σειρά της τροφοδοτεί με ενέργεια μια ηλεκτρική γεννήτρια, ενώ η παραγόμενη ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία. Από εκεί και έπειτα η αποθηκευμένη ενέργεια χρησιμοποιείται για να δώσει κίνηση στον κομπρέσορα, που βρίσκεται εντός της πολλαπλής εισαγωγής του κινητήρα. Σημαντικό στοιχείο αποτελεί το γεγονός πως, λόγω του ότι τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος είναι ανεξάρτητα το τούρμπο μπορεί να «σπουλάρει» ούτως ώστε να παράγει ενέργεια χωρίς να στροφάρει απαραίτητα και ο κομπρέσορας ή και αντίστροφα.
 
Στην πατέντα της Ferrari, ένα μικρόφωνο στην καμπίνα θα προσφέρει μεγαλύτερη ηχητική απόλαυση τους επιβάτες και θα προσαρμόζεται αυτόματα από ένα σύστημα ελέγχου ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού και τις συνθήκες που επικρατούν, έχοντας την δυνατότητα να κάνει το ηλεκτρικό turbo λιγότερο αποδοτικό αλλά την ίδια στιγμή πιο απολαυστικό σε ήχο.

Οι Ιταλοί πιστεύουν πως το σύστημα αυτό προσφέρει μια σειρά από πλεονεκτήματα όπως για παράδειγμα ότι δεν θα χρειαστούν μεγάλες μηχανικές αλλαγές, αφού η εγκατάσταση μπορεί να γίνει εύκολα μέσω κάποιου λογισμικού ενώ ακόμα, όπως η Ferrari ισχυρίζεται, «δεν θα υπάρξει κάποιο αρνητικό αποτέλεσμα στην γενική απόδοση του κινητήριου συνόλου».

Το παρόν σχέδιο δείχνει πως θα μπορούσε να γίνει η εφαρμογή σε ένα 4κύλινδρο μοτέρ, ωστόσο η ίδια πατέντα θα μπορούσε να λειτουργήσει και σε κάποιον V8 κινητήρα.

4 σημάδια που «φωνάζουν» αλλαγή ελαστικών

Προαιρετικές μα value for money

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

«Καπνίζει» το diesel σου; (vid)

Η κίνηση στους δρόμους

8 ρομαντικοί προορισμοί για υπέροχο φθινοπωρινό 3ήμερο !

Πρώτη επαφή: Νέο Toyota Yaris (+videos)

Νέα BMW M3 προ των πυλών

VW ID.3 VS Hyundai Kona electric

Δοκιμή: Citroen C5 Aircross

Νέο Volvo XC40 Recharge

To νέο Audi RS3;

Ακάλυπτο το ΜΙΝΙ John Cooper Works GP

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »