Πήρες μεταχειρισμένο κελεπούρι & τελικά τράβαγες τα μαλλιά σου!

Πήρες μεταχειρισμένο κελεπούρι & τελικά τράβαγες τα μαλλιά σου!

3.039 Επισκέψεις στο άρθρο (7/1/2022)

Το πήρες για κελεπούρι όμως σου έβγαλε «φουντούκι» και βρέθηκες να το πληρώσεις χρυσό. Τι ήταν και πόσο πήγε το «μαλλί»;

Τι ζημιά σου έβγαλε που σου βγήκε ο κούκος αηδόνι;

Μπορεί το μεταχειρισμένο να είναι φθηνότερο από το καινούργιο, όμως ότι δεν πληρώνεις σε τιμή, το πληρώνεις σε ρίσκο. Και μερικές φορές, πληρώνεις και το αποτέλεσμα του ρίσκου αυτού. Εσένα τι σου «έβγαλε»;
 
Ο τεχνικός έλεγχος κατά την αγορά μεταχειρισμένου είναι απαραίτητος. Μπορεί να κοιτάξεις για χτυπήματα, για γρατζουνιές, μπορεί να κοιτάξεις το σαλόνι για λεκέδες, φθορές και σκισίματα. Μπορεί να δεις τα πλαστικά, τα δέρματα, τη συναρμογή. Και μπορείς να δεις τα λάστιχα, ίσως και τις αναρτήσεις. Και μπορεί όλα αυτά να τα βρεις ικανοποιητικά. Όμως αυτά δεν είναι αρκετά για να αποφασίσεις αν θα αγοράσεις ένα αυτοκίνητο.
 
Το πρόβλημα φυσικά είναι ότι με τη χρήση το αυτοκίνητο θέλει και συντήρηση. Ακόμη και με σωστή συντήρηση όμως, κάποια αυτοκίνητα μπορεί να έχουν βγάλει ζημιές. Κάποιες φαίνονται, κάποιες όχι. Μπορεί να φαίνεται αν χάνει λάδι, ή αν βγάζει άσπρο «καπνό» από την εξάτμιση. Και αυτές οι ζημιές είναι ακριβές. Όμως είναι και άλλες, κρυφές, και ακριβότερες.
 
Πιθανώς αν το αυτοκίνητο έχει συνδεθεί με τον υπολογιστή, να εμφανίσει σφάλματα που προδίδουν κάποιο πρόβλημα. Που σημαίνει πως αν στον τεχνικό έλεγχο που έκανες δεν το «πρίζωσες» να δεις τι «βγάζει» μπορεί να βρεθείς προ εκπλήξεως. Από έναν προθερμαντήρα (ντίζελ) που θέλει αλλαγή, και τέλος πάντων δεν «τσούζει», μέχρι μια αντλία ουρίας που πρέπει να αλλαχτεί και κοστίζει ο κούκος αηδόνι.
 
Μπορεί απλά το αυτοκίνητο να μην είχε πρόβλημα, αλλά να ήθελε κάποια συντήρηση που δεν ήξερες ότι θέλει στα χιλιόμετρα που το αγόρασες. Ένας ιμάντας χρονισμού, αντλία νερού και όλα τα συναφή μπορεί να φτάσουν πάνω από 500 ευρώ. Δεν είναι μικρό «καπέλο», και αν δεν ξέρεις από πριν τι θέλει το αυτοκίνητο που κοιτάς, μπορεί να βρεθείς να τα πληρώνεις εσύ.
 
Και φυσικά είναι και τα απρόοπτα. Συνήθως τα «γνωστά» απρόοπτα, που τα ξέρουν βασικά οι τεχνικοί της μάρκας. Πως για παράδειγμα το συγκεκριμένο μοντέλο «μένει» από κρεμαγιέρα μετά από 100.000χλμ. Και εσύ το πήρες με 95.000 και τώρα πληρώνεις τα σπασμένα.
 
Εσύ τι δεν «βρήκες» όταν το έψαχνες και βρέθηκες να πληρώνεις μετά; Τι σου έβγαλε; και πόσο το πλήρωσες; Και τελικά τι θα μπορούσες να κάνεις για να το αποφύγεις;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Hyundai
OPEL