ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ποιο ηλεκτρικό SUV; BYD Atto 3 ή Ford Explorer

7.277 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2025)
Ποιο ηλεκτρικό SUV; BYD Atto 3 ή Ford Explorer
15 Φωτογραφίες »

Μία έκδοση για το BYD Atto 3, τρεις για το Explorer, ανάλογα με την μπαταρία και την απόδοση.
Πιο φθηνό το Atto 3 (από 30.990 ευρώ), πιο premium το Explorer (από 32.700 ευρώ).
Highlights τους οι οθόνες: Στο BYD περιστρέφεται (όπως στο κινητό), στο Explorer μετακινείται και γίνεται καπάκι σε κρυφό ντουλαπάκι.
Είναι πισωκίνητο και πιο fun to drive το Explorer.

autotriti team

Μία έκδοση για το BYD Atto 3, τρεις για το Explorer, ανάλογα με την μπαταρία και την απόδοση

Το BYD Atto 3 εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 204 ίππων και μπαταρία χωρητικότητας 62 kWh (60,48 ωφέλιμη), αποτελώντας έτσι ένα αυτοκίνητο που μπορεί να μην προσφέρει αρκετές επιλογές, αλλά μία άκρως ανταγωνιστική και αρκετά ικανή τόσο σε επιδόσεις όσο και σε αυτονομία (έως 420 χλμ. στον κύκλο WLTP).

Το Ford Explorer από την άλλη προσφέρεται σε συνολικά 3 διαφορετικές εκδόσεις, με την πρώτη να αποδίδει 170 ίππους και να διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 55 kWh (σ.σ. με θεωρητική αυτονομία 378 χλμ.), ενώ η μεσαία και η πιο ενδιαφέρουσα έκδοσή του έχει 284 ίππους και μπαταρία χωρητικότητας 82 kWh χωρητικότητας (77 kWh η ωφέλιμη) που του προσφέρει αυτονομία έως 602 χλμ. (WLTP). Επιπλέον, πέραν των δικίνητων εκδόσεών του, το Explorer διατίθεται και σε τετρακίνητη έκδοση και πάλι με την μεγάλη μπαταρία, με την απόδοση εκεί να φτάνει τους 340 ίππους που του χαρίζουν βεβαίως καλύτερες τιμές επιδόσεων συγκριτικά και μέση αυτονομία στα 566 χλμ. (WLTP).

Πιο φθηνό το Atto 3 (από 30.990 ευρώ), πιο premium το Explorer (από 32.701 ευρώ)

Το BYD Atto 3 είναι το δημοφιλέστερο ηλεκτρικό οικογενειακό SUV της αγοράς, με μεγάλο μερίδιο ευθύνης για αυτή του τη διάκριση να αποτελεί η πολύ καλή σχέση τιμής-αξίας του. Πιο συγκεκριμένα, με τις εκπτώσεις της εισαγωγικής εταιρείας και την κρατική επιδότηση, το Atto 3 ξεκινά από την τιμή των 30.999 ευρώ με πλήρη εξοπλισμό, ενώ η πιο πλήρης εξοπλιστικά έκδοση Design κοστίζει μόλις 2.000 ευρώ επιπλέον (32.990) που είναι και πάλι κορυφαία σε value for money.

Καλή είναι και η τιμή του Ford Explorer στη βασική του έκδοση (από 32.701 ευρώ), με το ηλεκτρικό μοντέλο της Ford εκτός από μεγαλύτερο σε χώρους, να προβάλλει έναν πιο premium και ποιοτικό χαρακτήρα στο σύνολό του. Βέβαια, ως βασική, αυτή η έκδοση του Explorer έχει υποδεέστερες επιδόσεις σχέση με το BYD Atto 3 αλλά και μικρότερη αυτονομία, οπότε για να γίνεις δέκτης όλων των πλεονεκτημάτων του μοντέλου πρέπει να καταφύγεις στην μεγαλύτερη και ισχυρότερη έκδοση των 37.700 ευρώ, ανοίγοντας έτσι την ψαλίδα τιμή σε σχέση με το κινέζικο SUV. Σε κάθε περίπτωση σημαντική είναι η μεγάλη εγγύηση που προσφέρουν και τα δύο, με το Ford Explorer να καλύπτεται από 8 χρόνια εγγύησης, και το BYD Atto 3 από έξι έτη.


VS: BYD Atto 3 vs Ford Explorer | autotriti.gr
15 Φωτογραφίες »

VS: BYD Atto 3 vs Ford Explorer | autotriti.gr

Highlights τους οι οθόνες: Στο BYD περιστρέφεται (όπως στο κινητό), στο Explorer μετακινείται και γίνεται καπάκι σε κρυφό ντουλαπάκι

Στο εσωτερικό του Ford Explorer η εικόνα είναι ευχάριστη και καλύτερη σε ποιότητα και φινίρισμα σε σχέση με το αντίστοιχο εσωτερικό του BYD Atto 3, το οποίο χαρακτηρίζεται πιο μίνιμαλ αισθητικά αλλά και «φλύαρο» σε φινίρισμα. Σε κάθε περίπτωση και τα δύο είναι σύγχρονα με μια ψηφιακή οθόνη αφής να έχει το ρόλο του πίνακα οργάνων, ενώ στο ταμπλό συναντάμε δύο από τις πιο καινοτόμες ιδέες που υπάρχουν στα σύγχρονα αυτοκίνητα.

Αρχικά η μεν οθόνη του infotainment του BYD Atto 3 έχει διαγώνιο 12,8 ιντσών και διαθέτει ηλεκτρική λειτουργία περιστροφής, ενώ αυτή του Ford Explorer είναι μεγαλύτερη στις 14,8 ίντσες και αν και κατακόρυφα τοποθετημένη ως προς το ταμπλό, σύρεται σε γωνία 30ο, με τη βάση της να δημιουργεί ένα αρκετά πρακτικό και «κρυμμένο» αποθηκευτικό χώρο στη βάση της κεντρικής κονσόλας.

Συνολικά αν και είναι εντυπωσιακή η λειτουργία περιστροφής της οθόνης στο Atto 3 σπάνια θα την χρησιμοποιήσεις στην κατακόρυφη θέση της, το κρυφό ντουλαπάκι του Explorer θα βολέψει κατά τη καθημερινή χρήση.

Είναι πισωκίνητο και fun to drive το Explorer

Συνέχεια του άρθρου >>>