
Αναλυτική παρουσίαση -Οι 12 εκδόσεις κινητήρα εξοπλισμού του Ford Puma | autotri.gr
Βγαίνει σε mild hybrid (125 & 155 PS), σε έκδοση ST 170 ίππων & ως αμιγώς ηλεκτρικό (Gen-E).
Το Puma ST είναι το τελευταίο ST της μάρκας & το τελευταίο hot μικρό SUV με κινητήρα βενζίνης & σπορ «στήσιμο».
Το Puma Gen-E είναι το πιο ευχάριστο στο δρόμο ηλεκτρικό της αγοράς, έχει την Νο.1 κατανάλωση στην πόλη από κάθε άλλο ηλεκτρικό.
Πλούσιος o εξοπλισμός από τη «βασική», οι ST-Line εκδόσεις έχουν πιο χαμηλή ανάρτηση για πιο ευχάριστη οδική συμπεριφορά.
autotriti team
Σε mild hybrid (125 & 115 PS), σε έκδοση ST 170 ίππων & ως αμιγώς ηλεκτρικό (Gen-E)
Μετά την έλευση και της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης Gen-E το best-seller μοντέλο της Ford και ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα αυτοκίνητα της αγοράς, το Ford Puma, ολοκλήρωσε την γκάμα του. Πλέον βλέπουμε συνολικά 12 διαφορετικές εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού στο πιο fun-to-drive μικρό SUV του ανταγωνισμού. Καθεμιά έχει τα δικά της χαρακτηριστικά γνωρίσματα, όμως ανεξαρτήτως τεχνολογίας κινητήρα σε όλες προβάλλεται ένα βασικό πλεονέκτημα: Ξέρουν να «στρίβουν», όπως είδαμε και στο Elk Test/Moose Test, τη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου που πραγματοποιεί το AutoΤρίτη Test Center.
Το ήπια υβριδικό Ford Puma (125 PS), το βενζινοκίνητο Ford Puma ST (170 PS) αλλά και το αμιγώς ηλεκτρικό Ford Puma Gen-E (168 PS) αποφεύγουν τον κίνδυνο στα 77 χλμ./ώρα με ευκολία και με την αίσθηση απόλυτου ελέγχου, έχουν κορυφαίο στήσιμο που επιτρέπει στην ουρά να γλιστρήσει και το καλύτερο τιμόνι στη διαδικασία.
Πάμε να δούμε, τα βασικά στοιχεία που έχει κάθε έκδοση του Ford Puma, που εκτός όλων των άλλων ξεχωρίζει και για το κορυφαίο πορτ-μπαγκάζ της κατηγορίας (έως 536 λτ ελέω MegaBox).
Είναι το πιο οικονομικό mild hybrid μικρό SUV στο ταξίδι/Εθνική
Στη βάση της γκάμας του Ford Puma βρίσκουμε την mild hybrid επιλογή των 125 ίππων, η οποία συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο (χωρίς τέλη κυκλοφορίας) ή 7άρι αυτόματο κιβώτιο. Η πιο ισχυρή επιλογή με τα 155 άλογα προσφέρεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο Powershift.
Κάτω από το καπό κάθε έκδοσης βρίσκουμε τον 1000άρη EcoBoost ο οποίος συνδυάζεται με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 16 ίππων και 50 Nm ροπής, ο οποίος μπαίνει αντί για το δυναμό. Στην πράξη το mild hybrid κύκλωμα τεχνολογίας 48V δίνει απαλό boost από τις χαμηλές στροφές για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, συμβάλλοντας αφενός στον τομέα της κατανάλωσης, αφετέρου και στις καλύτερες επιδόσεις. Στην περίπτωση του χειροκίνητου Ford Puma των 125 PS, μάλιστα, έχουμε το πιο οικονομικό mild hybrid SUV σε κατανάλωση στην Εθνική (4,2 λτ./100 χλμ.), με αυτονομία 1.000 χλμ. στο ταξίδι.
Πλούσιος εξοπλισμός από τη βασική Titanium, οι ST-Line έχουν πιο χαμηλή ανάρτηση
Η εισαγωγική έκδοση Titanium του ήπια υβριδικού Puma των 125 ίππων ξεκινά από τα 23.647 ευρώ και βάσει παροχών μόνο «βασική» δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. Πιο συγκεκριμένα, το Puma σε αυτό το εξοπλιστικό επίπεδο εξοπλίζεται με δύο μεγάλες οθόνες (ψηφιακό πίνακα 12,8 ιντσών και οθόνη αφής 12 ιντσών) και πολλά ακόμη στοιχεία (π.χ. αυτόματο 1-ζωνικό κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας με πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, εσωτερικό ατμοσφαιρικό φωτισμό LED και σύστημα πλοήγησης.
Το επόμενο βήμα είναι η έκδοση ST-Line (από 25.861 ευρώ), η οποία απευθύνεται σε οδηγούς που θέλουν ένα Puma με μια σπορ νότα σε εμφάνιση αλλά και οδική συμπεριφορά, εμπνευσμένη από τα μοντέλα της Ford Performance. Η ST-Line περιλαμβάνει επιπλέον της Titanium νέες σχεδιαστικά ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών και άλλες «πινελιές» εντός και εκτός αμαξώματος. Κυρίως όμως έχει σπορ χαμηλωμένη ανάρτηση για ακόμη πιο ευχάριστη οδηγική αίσθηση, κάτι που αποτυπώνεται και σε μετρήσεις (οι εκδόσεις Titanium έχει επίδοση 75 χλμ./ώρα στο Elk Test).
Το τρίτο εξοπλιστικό επίπεδο ST-Line X κοστίζει 29.360 ευρώ και είναι το μοναδικό διαθέσιμο για την αυτόματη έκδοση των 155 ίππων (33.138 ευρώ). Σε όλα τα παραπάνω εξοπλιστικά στοιχεία προστίθενται, μεταξύ άλλων, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, τεχνολογία εισόδου χωρίς κλειδί, 18άρες ζάντες αλουμινίου, ηχοσύστημα Bang&Olufsen με 10 ηχεία και ασύρματη φόρτιση φορητών συσκευών.
Σελίδα 2 | Το Puma ST είναι το τελευταίο ST της μάρκας & το τελευταίο hot μικρό SUV με κινητήρα βενζίνης & σπορ «στήσιμο» |
Σελίδα 3 | Το Puma Gen-E είναι το πιο ευχάριστο στο δρόμο ηλεκτρικό της αγοράς, έχει την Νο.1 κατανάλωση στην πόλη από κάθε άλλο ηλεκτρικό |
Σελίδα 4 | Τι εξοπλισμό έχει η κορυφαία έκδοση Sound Edition; |