Σύμφωνα με έκθεση της Brand Finance, την οποία επικαλούνται τα διεθνή μέσα ενημέρωσης, η αξία της γερμανικής φίρμας ανέρχεται στα 43,9 δισεκατομμύρια δολάρια, ποσό το οποίο είναι κατά 24% αυξημένο σε σχέση με τα προηγούμενο έτος, παίζοντας σημαντικό ρόλο στην άνοδο αυτή η αύξηση των πωλήσεων κατά 9.9%, πωλώντας 2.3 εκατομμύρια οχήματα.
Από κει και πέρα την Mercedes ακολουθεί η Toyota, η οποία εκτιμάται στα 43,7 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ μεγαλύτερη έγινε και η αξία της 3ης BMW που αυξήθηκε κατά 6% και έφτασε τα 41,8 δισεκατομμύρια δολάρια.
«Η Mercedes-Benz που εφεύρε το αυτοκίνητο, τώρα οδηγεί τη βιομηχανία με μια στρατηγική που επικεντρώνεται στην επανεφεύρεση του αυτοκινήτου», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Brand Finance, David Haigh.
Τις τρεις προαναφερθείσες μάρκες ακολουθούν η Volkswagen, η Honda, η Nissan, η Porsche, η Ford, η Audi και η Chevrolet, οι οποίες συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα, ενώ οι μάρκες που είδαν να αυξάνουν την αξία τους περισσότερο από κάθε άλλη, σύμφωνα πάντα με την Brand Finance είναι οι Aston Martin (268%), η BYD (211%), η Haval (124%), η Tesla (106%), η Jaguar (105%) και η Smart (103%).
Είναι τελείως λάθος αυτό που γράφετε. Μπείτε στο www.forbes.com για να δείτε τη λίστα με τις 100 μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου.
Πέρα από αυτό είναι πραγματικά εντυπωσιακό για να μην πω αστείο το Facebook να έχει μεγαλύτερη αξία από οποιαδήποτε αυτοκινητοβιομηχανία.
Ποιά θα ήταν? Η kia?
Είναι τελείως λάθος αυτό που γράφετε. Μπείτε στο www.forbes.com για να δείτε τη λίστα με τις 100 μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου. Πέρα από αυτό είναι πραγματικά εντυπωσιακό για να μην πω αστείο το Facebook να έχει μεγαλύτερη αξία από οποιαδήποτε αυτοκινητοβιομηχανία.