Πώς θα σας φαινόταν μια Porsche 911 GT3 με κινητήρα που θα στροφάρει έως και τις 9.500 σ.α.λ.;

Porsche GT3 με κόφτη στις 9.500 σ.α.λ.;(+video)

3.048 Επισκέψεις στο άρθρο (30/4/2018)

Νέα σενάρια ήρθαν στο φως της δημοσιότητας για τον 4-λιτρο εξακύλινδρο boxer κινητήρα της επερχόμενης 911 GT3, που όπως όλα δείχνουν θα έχει εύρος λειτουργίας έως και τις 9.500 σ.α.λ.

Αποκαλυπτικός ήταν σε δηλώσεις του ο επικεφαλής του τμήματος εξέλιξης κινητήρων της Porsche, κος Thomas Mader, όσον αφορά στον κινητήρα της νέας 911 GT3. Πιο συγκεκριμένα, ο Mader, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της νέας GT3 RS, απέκλεισε τα σενάρια που θέλουν τη νέα 911 GT3 να εφοδιάζεται με τούρμπο κινητήρα, αναφέροντας παράλληλα πως η ομάδα εργάζεται πάνω στην εξέλιξη του ατμοσφαιρικού κινητήρα, χωρίς ωστόσο να έχουν καταλήξει στο δρόμο που θα ακολουθήσουν.

Αιχμές αφέθηκαν από τον πρώην μηχανικό της Audi, που μεταπήδησε στην Porsche, όσον αφορά στον πιθανό υπερκυβισμό του κινητήρα, δίνοντας τροφή για σχόλια γύρω από την παρουσίαση μιας street legal 911 που θα θυμίζει εν πολλοίς την 997 RS 4.0, εντούτοις δεν επιβεβαιώθηκε κάτι από τον ίδιο, λέγοντας μόνο ότι: «οι μηχανικοί μας θα πρέπει να εξετάσουν και αυτό το ενδεχόμενο».
 

Από την άλλη, μεγαλύτερο βάρος έδωσε στις δηλώσεις του στην πιθανότητα επέκτασης του εύρους των στροφών για τον κινητήρα της νέας 911 GT3. Αλλωστε, ο 4-λιτρος κινητήρας της GT3 είναι σχεδόν ίδιος με εκείνους που εφοδιάζουν τις RSR και GT3 Cup, με τις διαφορές να περιορίζονται στο σύστημα εξάτμισης και της εισαγωγής αέρα. Έχοντας αυτό, λοιπόν, ως δεδομένο δεν είναι και δύσκολο να υποθέσει κανείς πως ο νέος κινητήρας θα φτάνει στα κόκκινα στις 9.500 σ.α.λ., εκεί δηλαδή που είναι και ο «κόφτης» της 991.2 RSR. «Οι στροφές λειτουργίας είναι ένα σημείο που παίρνει εξέλιξη. Θα εξετάσουμε τα στοιχεία που έχουμε από τα αυτοκίνητα πίστας για τα αυτοκίνητα δρόμου. Αυτή είναι η δουλειά μας» τόνισε ο Mader. 

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως εφόσον υλοποιηθούν τα παραπάνω η νέα GT3 θα αποτελέσει ένα από τα «διαμάντια» της Porsche συνδυάζοντας τα προτερήματα του ατμοσφαιρικού κινητήρα με την γραμμικότητα που τον διακρίνει και την υψηλότατη σχέση συμπίεσης της τάξεως του 13,3:1 με το στροφάρισμα κοντά στις 9.500 σ.α.λ. συνθέτοντας μια οπτικοακουστική πανδαισία. Εν αναμονή εξελίξεων, λοιπόν, από την Porsche. Μέχρι τότε, όμως, ακούστε την Porsche 991.2 RSR στην πίστα του Spa και πάρτε μια γεύση από το πως μπορεί να ακούγεται η νέα 911 GT3.
 

Hyundai
OPEL