.jpg)
MERCEDES A-CLASS
από 45.580 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.332 κυβικά, 218 άλογα)
|
ΤΙΜΕΣ όλων των μοντέλων της κατηγορίας »
από 45.580 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.332 κυβικά, 218 άλογα)
από 50.700 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.332 κυβικά, 218 άλογα)
από 63.700 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.999 κυβικά, 313 άλογα)
από 52.950 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.487 κυβικά, 306 άλογα)
από 49.990 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.488 κυβικά, 225 άλογα)
από 46.500 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 225 άλογα)
από 46.450 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 225 άλογα)
από 45.900 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.395 κυβικά, 245 άλογα)
από 38.890 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.395 κυβικά, 204 άλογα)
από 39.810 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 160 άλογα)
από 40.890 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.395 κυβικά, 204 άλογα)
από 41.200 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.395 κυβικά, 204 άλογα)
από 43.500 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 180 άλογα)
από 44.800 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.332 κυβικά, 190 άλογα)
από 44.900 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.332 κυβικά, 190 άλογα)
από 45.600 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.395 κυβικά, 204 άλογα)
από 45.700 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.499 κυβικά, 224 άλογα)
από 45.900 ευρώ (Plug-in hybrid, Χειροκίνητο, 2.360 κυβικά, 188 άλογα)
από 47.200 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 224 άλογα)
από 47.290 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 265 άλογα)
από 47.900 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.395 κυβικά, 245 άλογα)
από 47.900 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 224 άλογα)
από 49.600 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.395 κυβικά, 218 άλογα)
από 49.700 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 225 άλογα)
από 49.790 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 265 άλογα)
από 51.067 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.477 κυβικά, 262 άλογα)
από 52.150 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.998 κυβικά, 292 άλογα)
από 56.580 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.487 κυβικά, 306 άλογα)
από 58.087 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.488 κυβικά, 328 άλογα)
από 61.590 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 265 άλογα)
από 63.250 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.698 κυβικά, 250 άλογα)
από 68.900 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.984 κυβικά, 229 άλογα)
από 68.900 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.487 κυβικά, 309 άλογα)
από 69.634 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.969 κυβικά, 350 άλογα)
από 72.408 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.495 κυβικά, 309 άλογα)
από 84.976 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.969 κυβικά, 455 άλογα)
από 92.500 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.995 κυβικά, 380 άλογα)
από 99.000 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.995 κυβικά, 381 άλογα)
από 101.039 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.969 κυβικά, 455 άλογα)
από 869.200 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.995 κυβικά, 380 άλογα)
Ένας στόλος από τα νεότερα DS 7 με συστήματα μετάδοσης κίνησης με υβριδική τεχνολογία plug-in E-Tense θα καλύψουν τις ανάγκες μετακίνησης των καλεσμένων της Fédération de la Haute Couture et de la Mode.
Η plug-in υβριδική έκδοση του ολοκαίνουργιου Hyundai Santa Fe με την 6θέσια καμπίνα ρίχνει εξάρες στην πρακτικότητα.
Το αυτοκίνητο σύμβολο της υβριδικής τεχνολογίας της Toyota, μπαίνει μετά από 25 χρόνια στην 5η του γενιά. Το οδηγούμε στην Ελλάδα, λίγο πριν την τελική φάση παραγωγής του.
Premium. Όχι εναλλακτικό. Πρωταγωνιστής! Το παραπάνω διαβάστε το ως δήλωσή μας, ύστερα από τη δοκιμή του νέου Lexus NX. Γιατί πλέον -νομίζουμε- πως το ιαπωνικό SUV δεν πρέπει να θεωρείται ως μια εναλλακτική στα premium D-SUV, αλλά ως ένα μοντέλο που θα βάλει δύσκολα στους Γερμανούς που αλωνίζουν στη
Η plug-in υβριδική έκδοση του Audi Q3 προσπαθεί να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στις εκδόσεις εσωτερικής καύσης και το αμιγώς ηλεκτρικό Q4. Το καταφέρνει;
Το C5 Aircross στην plug-in υβριδική του έκδοση αποδίδει225 ίππους , προσφέροντας υψηλές επιδόσεις συνδυασμένες με κατανάλωση που ξεκινάει από το… μηδέν.
To μεγάλο crossover της Ford, που καίει λιγότερο και από το Fiesta: H plug-in υβριδική έκδοση του Kuga σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τη Ford τη στιγμή που καταφέρνει στην πράξη κορυφαία οικονομία ακόμα και για οχήματα του είδους.
Έστω και καθυστερημένα, η Mazda μπαίνει στο παιχνίδι των plug-in υβριδικών χάρη σε ένα επιβλητικό, τετρακίνητο SUV με 328 άλογα, τα περισσότερα που έχουμε δει ποτέ από μοντέλο παραγωγής της premium ιαπωνικής φίρμας.
Τo πιο δυνατό Opel Astra είναι ταυτόχρονα και το πιο οικονομικό χάρη στη χρήση της plug-in υβριδικής τεχνολογίας του «αδερφού» Peugeot 308.
Στην απορία για την ταυτότητά της, η νέα λιμουζίνα της Citroen απαντά με μια ιδιαίτερη ισορροπία ανάμεσα σε διαφορετικές κατηγορίες για ένα μεσαίο μοντέλο που σίγουρα δεν είναι «σαν τα άλλα».
Δοκιμάζουμε το πιο ισχυρό Peugeot 308, το οποίο παρά τα 225 άλογα και τις ζωηρές επιδόσεις καταφέρνει να έχει κατανάλωση μικρότερη από diesel. Ή και μηδέν στην καθημερινότητα χάρη στην plug-in υβριδική του τεχνολογία
Συγκρίνουμε τα 2 καλύτερα και τα 2 χειρότερα σε φρενάρισμα plug-in υβριδικά οικογενειακά SUV. Εσύ θα πλήρωνες παραπάνω για να φρενάρεις 7 (ολογράφως εφτά) μέτρα χειρότερα;
Η υβριδική πρίζας C-Class, καταφέρνει να ενθουσιάσει οδηγό και επιβάτες για πολλούς λόγους, από την άνεση στο δρόμο και την καμπίνα, μέχρι τις επιδόσεις αλλά και την πραγματική ηλεκτρική αυτονομία που θυμίζει... ηλεκτρικό και όχι Plug-in.
Πρεμιέρα έκανε το ολοκαίνουργιο Toyota Prius, το οποίο στην 5η του γενιά έρχεται στην Ευρώπη αποκλειστικά με Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης και 223 άλογα!
Δοκιμάζουμε το plug-in υβριδικό Suzuki Across, το οποίο είναι καρμπόν το Toyota RAV4 με το σήμα της Suzuki. Αν και ίδιο ακριβώς όμως, είναι… 6.630 ευρώ ακριβότερο από το μοντέλο της Toyota.
Δοκιμάζουμε την plug-in υβριδική έκδοση του Hyundai Tucson που καίει λιγότερο από το i10 και προσφέρει φορολογικά οφέλη για τους εταιρικούς χρήστες, συμπληρώνοντας έτσι το σύγχρονο προφίλ του.
Πρεμιέρα έκανε το νέο Opel Grandland GSe εισάγοντας ένα ακόμα δυναμικό εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην γκάμα της γερμανικής εταιρείας.
Δοκιμάζουμε την plug-in υβριδική έκδοση του ολοκαίνουργιου Hyundai Santa Fe, το οποίο γιγαντώθηκε σε διαστάσεις, ανέβηκε ποιοτικό και τεχνολογικό επίπεδο, ενώ έρχεται με στάνταρ 6θέσια ή 7θέσια διάταξη καμπίνας.