![MERCEDES A-CLASS MERCEDES A-CLASS](/jpg/autotriti/390/news/Mercedes_A200_MHEV_0323_ANOIGMA.jpg)
MERCEDES A-CLASS
από 49.950 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 1.332 κυβικά, 218 άλογα)
ΤΙΜΕΣ όλων των μοντέλων της κατηγορίας »
από 49.950 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 1.332 κυβικά, 218 άλογα)
από 53.800 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.332 κυβικά, 218 άλογα)
από 67.350 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.999 κυβικά, 313 άλογα)
από 53.550 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.487 κυβικά, 306 άλογα)
από 51.442 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.488 κυβικά, 243 άλογα)
από 44.900 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 180 άλογα)
από 48.300 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 225 άλογα)
από 46.200 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.395 κυβικά, 245 άλογα)
από 35.490 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 1.395 κυβικά, 204 άλογα)
από 38.290 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 1.580 κυβικά, 141 άλογα)
από 39.810 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 160 άλογα)
από 39.990 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.395 κυβικά, 204 άλογα)
από 40.500 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.490 κυβικά, 258 άλογα)
από 41.200 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.395 κυβικά, 204 άλογα)
από 41.490 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 1.580 κυβικά, 183 άλογα)
από 42.390 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.395 κυβικά, 204 άλογα)
από 42.637 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 170 άλογα)
από 45.500 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 180 άλογα)
από 45.830 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 160 άλογα)
από 45.900 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.332 κυβικά, 190 άλογα)
από 45.900 ευρώ (Plug-in hybrid, Χειροκίνητο, 2.360 κυβικά, 188 άλογα)
από 47.500 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 224 άλογα)
από 47.500 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.332 κυβικά, 240 άλογα)
από 48.500 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 224 άλογα)
από 48.690 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 265 άλογα)
από 49.635 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 1.332 κυβικά, 280 άλογα)
από 49.650 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.477 κυβικά, 261 άλογα)
από 49.990 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 265 άλογα)
από 50.000 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.395 κυβικά, 218 άλογα)
από 50.760 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 1.499 κυβικά, 245 άλογα)
από 52.580 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.395 κυβικά, 245 άλογα)
από 53.100 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.998 κυβικά, 292 άλογα)
από 55.150 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 225 άλογα)
από 58.087 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.488 κυβικά, 328 άλογα)
από 61.180 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.487 κυβικά, 306 άλογα)
από 61.590 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 1.598 κυβικά, 265 άλογα)
από 67.900 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.993 κυβικά, 184 άλογα)
από 69.900 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.487 κυβικά, 309 άλογα)
από 70.552 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.969 κυβικά, 350 άλογα)
από 71.980 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.984 κυβικά, 229 άλογα)
από 72.359 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.495 κυβικά, 309 άλογα)
από 76.400 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.698 κυβικά, 250 άλογα)
από 84.976 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.969 κυβικά, 455 άλογα)
από 90.900 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.995 κυβικά, 380 άλογα)
από 92.500 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.995 κυβικά, 380 άλογα)
από 94.400 ευρώ (Plug-In Hybrid, Αυτόματο, 2.487 κυβικά, 309 άλογα)
από 99.000 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.995 κυβικά, 381 άλογα)
από 101.039 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 1.969 κυβικά, 455 άλογα)
από 129.300 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.984 κυβικά, 462 άλογα)
από 129.590 ευρώ (Plug-in hybrid, Αυτόματο, 2.995 κυβικά, 470 άλογα)
- Το plug-in έχει 110 παραπάνω άλογα και προσπερνά 3,5 δλ. γρηγορότερα
- Το 4x4 plug-in συμφέρει ως εταιρικό γιατί δεν πληρώνεις εταιρικό φόρο χ...
- Ανάσταση μετά από χρόνια του «διαφορετικού» κινητήρα της Mazda για να κάνει το MX-30 υβριδικό πρίζας
- Ο Wankel δεν κινεί τους τροχούς, παράγει...
- Έχει 313 άλογα και υβριδικό σύστημα πρίζας με μεγάλη μπαταρία κάνοντας 100 χλμ. μόνο με ρεύμα
- Ακόμα και αν αδειάσει η μπαταρία καίει βενζίνη ...
- Tucson και Kuga έχουν πολύ ευρύχωρο πορτ-μπαγκάζ και πολλούς χώρους για τους επιβάτες
- Compass και RAV4 πατάνε εύκολα στο χώμα χάρη στη μεγάλ...
- 1η φορά βγαίνει σε plug-in έκδοση με 100 χλμ. αυτονομία (μεγάλη δηλαδή)
- Από 8 ιντσών οθόνη τώρα έχει 10 ιντσών και έναν προτζέκτορα που προβά...
- Από 36.900 ευρώ στην Ελλάδα το νέο Peugeot 3008 Hybrid
- Σε δύο πλούσιες εξοπλιστικές εκδόσεις: Allure και GT
- Με τρεις επιλογές κινητήρα...
- Βγαίνει 8 χιλιάρικα πιο φθηνό με leasing το Kuga στο τέλος της 4ετίας
- To Κuga κάνει το Αθήνα-Ξάνθη (680 χλμ.) χωρίς το άγχος της φόρτισης, το...
- Από τα 160 άλογα έπεσε στα 140 το XCeed, τέλος και το diesel
- Το Sportage έχει τώρα 160 άλογα και είναι από τα δυνατότερα στα mainstream οικογ...
- Aπό σήμερα στις εκθέσεις των Επίσημων Εμπόρων στην Ελλάδα
- Το πρώτο full hybrid μοντέλο Ford που έρχεται στη χώρα μας
- Με το νέο σύστημα...
- Έχει full hybrid έκδοση για 1η φορά και το plug-in «πήρε» 18 άλογα
- Έχει τη μεγαλύτερη ελκτική ικανότητα (2.100 κιλά) στην κατηγορία των υβρι...
- Υβριδική SUVάρα «πρίζας» στα 40 χιλιάρικα
- Είναι 258 άλογα, έχει επιδόσεις GTi και κάνει 40 χλμ. χωρίς σταγόνα βενζίνης
- Με αυτόματο κιβ...
- Στην πράξη δεν είναι και πολύ «πράσινα»: Τα Plug-in δεν βγάζουν πολλά χιλιόμετρα με ρεύμα
- Οι περισσότεροι δεν τα φορτίζουν σχεδόν ποτέ
-...
- Είναι πιο ισχυρό (+18 PS) με ίδια αυτονομία με πριν (69 χλμ.)
- Με 2 μεγάλες ψηφιακές οθόνες ως στάνταρ
- Στη νέα έκδοση Active, το Kuga έ...
- Volvo XC40: Τελευταίο οικογενειακό SUV στο φρενάρισμα, με 3 μέτρα παραπάνω από το Tiguan
- XC40: Είναι το 2ο χειρότερο σε κατανάλωση στο ταξίδ...
- Από 34.300 ευρώ το νέο VW Tiguan στην Ελλάδα
- Plug-in υβριδικό, βενζίνη και diesel
- Εσωτερικό που θυμίζει τα ηλεκτρικά ID.
- Σε τέσ...
- Είναι η Cayenne της VW που κάνει και 30 χιλιάρικα λιγότερα
- «Θηρίο» 4Χ4 με 3λιτρο turbo μοτέρ βενζίνης 381, αλλά καίει σαν diesel γιατί μπαίνε...
- Η Mercedes βγάζει 65 χιλιόμετρα, μόνο με ρεύμα
- Το DS 7 έχει καλούς χώρους & πορτ-μπαγκάζ πάνω από 550 λίτρα
- Κορυφαία ποιότητα κατασκ...
- Κάνει 65+ χλμ. στην πόλη χωρίς σταγόνα βενζίνης
- Με ηλεκτρομοτέρ στους πίσω τροχούς για 4κίνηση
- Έχει 280 άλογα και επιδόσεις «φωτιά»
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr