
Αλλάζουν οι φόροι στα καύσιμα από 1η Γενάρη. Σε ποια χώρα;
Αφαιρούνται 4 λεπτά/λίτρο από τη βενζίνη και προστίθενται στο diesel.
Πλέον η βενζίνη θα είναι φθηνότερη από το diesel.
Στόχος η πίεση για νέας τεχνολογίας οχήματα, μα υπάρχει κίνδυνος ακρίβειας.
Αλλάζουν οι φόροι στα καύσιμα από 1η Γενάρη. Σε ποια χώρα;
Η κυβέρνηση της γειτονικής Ιταλίας φαίνεται πως τα αλλάζει όλα στις τιμές των καυσίμων. Παρότι ο προγραμματισμός ήταν να γίνει εξίσωση των φόρων σε βενζίνη και diesel σε βάθος 5ετίας, εν τέλει αυτό θα γίνει λίγο πιο… σύντομα.
Αν τα χασατε – Διαβαστε και αυτά:
![]() | #memories: Peugeot 205 | Όταν οι Γάλλοι έβαλαν δύσκολα στους Γερμανούς |
![]() | Τι είναι αυτά τα μαύρα τετράγωνα στον δρόμο; |
![]() | Νέος ΚΟΚ & πρόστιμο για ΛΕΑ -Την 1η φορά «χάδι», τη 2η… σφαλιάρα! |
Αφαιρούνται 4 λεπτά/λίτρο από τη βενζίνη και προστίθενται στο diesel
Πιο συγκεκριμένα, η ιταλική κυβέρνηση, σε ένα «πισωγύρισμα» όπως σχολιάζεται από τον ιταλικό Τύπο, αποφάσισε με σχέδιο νόμου να εξισωθεί ο φόρος στα δύο καύσιμα από την 1η Ιανουαρίου. Έτσι υπολογίζεται πως η τιμή/λίτρο της βενζίνης θα μειωθεί κατά 4 λεπτά του ευρώ, ενώ με το ίδιο ποσό θα επιβαρυνθεί το πετρέλαιο κίνησης.
Πλέον η βενζίνη θα είναι φθηνότερη από το diesel
Οι παραπάνω αλλαγές θα φέρουν την τιμή της βενζίνης λίγο χαμηλότερα από αυτή του diesel. Σήμερα η μέση τιμή της βενζίνης ανέρχεται στα 1,70 ευρώ ανά λίτρο και του diesel στα 1,64 ευρώ ανά λίτρο, ενώ από το νέο χρόνο αυτές θα διαμορφωθούν στα 1,65 και 1,68 ευρώ ανά λίτρο αντίστοιχα. Στην πράξη, ένα όχημα με ντεπόζιτο 40 λίτρων, σήμερα γεμίζει με 68 ευρώ βενζίνη ή 66 ευρώ diesel, ενώ με το νέο νόμο, το κόστος θα διαμορφωθεί σε 65 και 67 ευρώ αντίστοιχα.
Στόχος η πίεση για νέας τεχνολογίας οχήματα, μα υπάρχει κίνδυνος ακρίβειας
Ο στόχος της ιταλικής κυβέρνησης είναι να ασκηθεί πίεση προς τους οδηγούς να επιλέξουν πιο «φιλικά» στο περιβάλλον καύσιμα, τιμωρώντας το κατά γενική ομολογία πιο επιβλαβές diesel, που χρησιμοποιείται κατά κόρον στην γειτονική χώρα. Ωστόσο, οι αντιπολιτευόμενες φωνές, κάνουν λόγο για κίνδυνο αύξησης στα προϊόντα και άρα αύξηση του κόστους ζωής, μιας και το diesel είναι το καύσιμο που χρησιμοποιούν τα περισσότερα οχήματα μεταφοράς εμπορευμάτων. Μένει να δούμε αν θα καταφέρει να περάσει η κυβέρνηση Meloni το σχέδιο νόμου από το Κοινοβούλιο και την Γερουσία.