• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Πρεμιέρα με λιγότερη ισχύ για το νέο Honda Civic Si
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πρεμιέρα με λιγότερη ισχύ για το νέο Honda Civic Si

8.595 Επισκέψεις στο άρθρο (20/10/2021)

Στην αποκάλυψη του νέου Civic Si προχώρησε η Honda, το οποίος έκανε την εμφάνισή του με λιγότερη ισχύ από το προηγούμενο, αλλά την εταιρεία να επισημαίνει πως ο χειρισμός του είναι πιο βελτιωμένος από ποτέ.

HONDA: Ηλεκτρισμένη γκάμα σε όλα τα μοντέλα

Λίγους μήνες μετά την παρουσίαση του νέου Civic, τόσο σε σεντάν όσο και σε χάτσμπακ μορφή και πριν δούμε το ισχυρό Type R, η Honda κάλυψε το μεσοδιάστημα με την παρουσίαση του νέου Civic Si για την αγορά των ΗΠΑ, το οποίο έρχεται με λιγότερη ισχύ σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Λιγότερη ισχύς, πιο γρήγορα η ροπή

Ξεκινώντας από τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων, πλέον προσφέρει στο νέο Civic Si 200 ίππους, δηλαδή πέντε άλογα λιγότερα από το προηγούμενο μοντέλο. Ωστόσο το μοντέλο προσφέρει κατά 300 σ.α.λ. νωρίτερα τη ροπή των 262 Nm, η οποία πλέον είναι διαθέσιμη από τις 1.800 σ.α.λ. Επιπλέον οι μηχανικοί της φίρμας λένε πως πλέον έχουν ρυθμίσει με τέτοιον τρόπο τον κινητήρα για να αποδώσει περισσότερη ισχύ από πριν, μεταξύ των 6.000 και 6.500 σ.α.λ.
 

Αναβαθμισμένο 6άρι μηχανικό κιβώτιο

Ο κινητήρας συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, το οποίος έχει βελτιωθεί και διαθέτει πλέον πιο κοντές διαδρομές. Επιπλέον η Honda υποστηρίζει πως έχει αναπτύξει ένα νέο σύστημα εξάτμισης με διπλή απόληξη με 27 % καλύτερη ροή καυσαερίων από το τυπικό Civic. Επιπλέον το μοντέλο διαθέτει σφόνδυλο κατά 26 τοις εκατό ελαφρύτερο σε σχέση με τον προηγούμενο, ο οποίος χαρακτηρίζεται και από μειωμένη αδράνεια κατά 30% προσφέροντας ταχύτερη απόκριση στο γκάζι.
 

Μεγαλύτερα φρένα και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης

Ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού, όπως και η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Τα φρένα του Si είναι μεγαλύτερα από αυτά του κανονικού Civic με δίσκους 12,3 ίντσες μπροστά και 11,1 πίσω. Οι ζάντες είναι 18 ιντσών και συνδυάζονται με ελαστικά 235/40.
 

Ξεχωρίζει εξωτερικά και εσωτερικά από το τυπικό Civic 

Εξωτερικά, σε σύγκριση με το τυπικό Civic, υπάρχει επιπλέον μία αεροτομή, εώνα αεροδυναμικό σπόιλερ μπροστά στο κάτω μέρος, αλλά και μαύρη απόχρωση στα καπάκια των πλευρικών καθρεπτών όπως και στις ζάντες. Από την άλλη το εσωτερικό φέρει πολλές κόκκινες λεπτομέρειες, πεντάλ αλουμινίου και ένα ζευγάρι σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα και βελτιωμένη πλευρική στήριξη. Όπως και με το κανονικό Civic έτσι και στο νέο Si ο οδηγός θα βρει ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, οθόνη αφής εννέα ιντσών με ασύρματο Android Auto και Apple CarPlay. Ως στάνταρ, το Si διαθέτει ηχοσύστημα Bose 12 ιντσών με subwoofer.

Πρεμιέρα για το νέο Honda Civic Si με 200 ίππους
-Λιγότερη ισχύς, πιο γρήγορα η ροπή.
-Αναβαθμισμένο 6άρι μηχανικό κιβώτιο.
-Μεγαλύτερα φρένα και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
-Ξεχωρίζει εξωτερικά και εσωτερικά από το τυπικό Civic.
Πως σου φαίνεται;
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

116 διαθέσιμα άρθρα για HONDA  CIVIC