Η Aston Martin σημείωσε το 2017 κέρδη για πρώτη φορά μετά από έξι χρόνια.

Οδεύουν προς εξαφάνιση φίρμες-κολοσσοί;

2.751 Επισκέψεις στο άρθρο (7/6/2018)

Αυτό υποστηρίζει τουλάχιστον ότι θα γίνει το αφεντικό της Αston Martin, κ. Andy Palmer σε περίπτωση που οι μάρκες αυτές δεν αλλάξουν στρατηγική.

Μεγάλες είναι οι αλλαγές που  προβλέπει το αφεντικό της Aston Martin στον κόσμο της αυτοκίνησης, αφού φαίνεται πως υποστηρίζει ότι οι εταιρείες που κατασκευάζουν μοντέλα ευρείας παραγωγής είτε θα χρειαστεί νααλλάξουν δραματικά την στρατηγική τους είτε θα εξαφανιστούν.

Συγκεκριμένα, ο Andy Palmer δήλωσε: « Πραγματικά πιστεύω ότι είμαστε στην αρχή του τέλους της παραδοσιακής αυτοκινητοβιομηχανίας. Η μεγάλη παραγωγή που αποφέρει μικρό ή καθόλου κέρδος δεν είναι τρόπος να φτιάξεις μια σωστή εταιρεία. Δεν υπάρχει λογική να ξοδεύεις 1 δις πάνω σε ένα αυτοκίνητο αλλά να το ξεπουλάς κατά το λανσάρισμα του».
 
Ο ίδιος συνέχισε κριτικάροντας την σημερινή κατάσταση: «O κόσμος δεν χρειάζεται δεκάδες μάρκες που κατασκευάζουν τα ίδια πράγματα. Υπάρχουν περισσότερες από 75 εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων στην Ευρώπη αλλά μόνο τέσσερις εταιρείες ασχολούνται  με την κατασκευή αεροπλάνων. Το κοινό ψάχνει ακόμα για συναίσθημα και για αυτό τον λόγο οι πολυτελείς εταιρείες επωφελούνται και η Aston Martin ακμάζει».

Η Aston Martin σημείωσε το 2017 κέρδη για πρώτη φορά μετά από έξι χρόνια, λανσάροντας μια σειρά από μοντέλα όπως την DB11 και την ολοκαίνουρια Vantage. Της δίνει όμως αυτό το δικαίωμα να κριτικάρει μάρκες κολοσσούς όπως η Τοyota, η VW, η Peugeot κ.α που παράγουν εκατομμύρια αυτοκίνητα;
 

PEIRAIOS LEASING
NISSAN