Το RX-7 είναι ένα από τα αγάπημένα μοντέλα της ιαπωνικής φίρμας, ένα αυτοκίνητο που τραβάει τα βλέμματα ακόμα και σήμερα, με λάτρεις σε όλο τον κόσμο. Πως θα σας φαινόταν να είστε οι πρώτοι που θα οδηγούσατε ένα RX-7 σήμερα;
Το μοναδικό αγωνιστικό RX-7 του Group B δεν εχει οδηγηθεί ποτέ.
Και πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο που φτιάχτηκε με σκοπό να τρέχει σε αγώνες ράλι του Group B. Πρόκειται για ένα από τα 20 αυτοκίνητα που στόχευε να φτιάξει η Mazda με σκοπό να συμμετέχει σε αγώνες ράλι, αλλά μετά την κατάργηση του Group B το 1987, μόλις 7 αυτοκίνητα είχαν κατασκευαστεί.
Για να σας το κάνουμε ακόμα καλύτερο, μιλάμε για ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο που δεν έχει τρέξει ποτέ. Το αυτοκίνητο ουσιαστικά «ξέμεινε» στο Βέλγιο στις ευρωπαϊκές αγωνιστικές εγκαταστάσεις της Mazda μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του Ά90, όταν και εισήχθη στην Ελβετία από τον αντιπρόσωπο της εταιρείας στη χώρα, ενώ στη συνέχεια έμεινε κρυμμένο για αρκετά χρόνια σε ιδιωτική συλλογή.
Τον επόμενο μήνα, το συγκεκριμένο RX-7 Evo, ίσως το τελευταίο στον κόσμο, πρόκειται να μπει σε δημοπρασία στο Λονδίνο. Και μπορεί ο υπεύθυνος του οίκου δημοπρασιών να μην λέει πόσα περιμένει να πιάσει το σπάνιο αυτό εύρυμα, αλλά το σίγουρο είναι ότι θα υπάρξει μάχη ανάμεσα στους λάτρεις των Wankel κινητήρων και του Group B, με ένα νέο ρεκόρ να είναι πολύ πιθανό.
Εσείς θα το «χτυπάγατε»; Πόσα χρήματα πιστεύετε θα φτάσει η τιμή του;