ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πώς διαλέγεις και εμπιστεύεσαι κινέζικη μάρκα;

1.237 Επισκέψεις στο άρθρο (21/5/2025)
Πώς διαλέγεις και εμπιστεύεσαι κινέζικη μάρκα;

Οι κινέζικες εταιρείες φτιάχνουν συχνά δύο ή τρεις μάρκες «και όποια αντέξει».
Συγκεκριμένες μάρκες ξεκίνησαν ήδη να παράγουν μοντέλα στην Ευρώπη όπως η Chery.
Αλλες μάρκες συνεργάζονται με αξιόπιστους εισαγωγείς και αντιπροσώπους όπως οι Omoda/Jaecoo.
Κάποιες μάρκες έχουν πίσω τους ήδη σημαντική παρουσία.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Οι κινέζικες εταιρείες φτιάχνουν συχνά δύο ή τρεις μάρκες «και όποια αντέξει»

Αν μπορούσες να διαλέξεις τη μάρκα του αυτοκινήτου σου γιατί ήξερες πάνω κάτω τι αντιπροσωπεύει η κάθε μία, η επέλαση των Κινέζων με δεκάδες μάρκες και μοντέλα στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, κάνει την επιλογή δύσκολη υπόθεση. Εσύ πώς διαλέγεις;
 
Η βιομηχανία της Κίνας πάντοτε λειτουργούσε με τον ίδιο τρόπο. Δεκάδες αν όχι εκατοντάδες εργοστάσια ξεκινούν να παράγουν προϊόντα, και όποιος αντέξει. Συχνά η ίδια εταιρεία φτιάχνει δύο ή τρεις μάρκες και τις ρίχνει στην αγορά. Η λογική του μάρκετινγκ στην Κίνα είναι τελείως διαφορετική, και αντί για κάθε βιομηχανία να στηρίζει μία μάρκα με τη γκάμα της, ρίχνει ότι έχει και δεν έχει με διάφορα ονόματα και «όποιον πάρει ο χάρος». Στην Ευρώπη όμως δεν έχουμε μάθει έτσι, και αν αγοράσεις το μοντέλο της μάρκας που θα εξαφανιστεί σε έξι μήνες, την «πάτησες».

Συγκεκριμένες μάρκες ξεκίνησαν ήδη να παράγουν μοντέλα στην Ευρώπη όπως η Chery

Πολλές κινεζικές μάρκες έχουν δείξει πως στοχεύουν να μείνουν στην Ευρώπη για πάντα. Για κάποιες από αυτές η παραγωγή των μοντέλων τους εντός της Ε.Ε. αποτελεί δείγμα της προσήλωσής τους σε αυτό το στόχο, και θεωρούν πως αυτή η κίνηση θα δημιουργήσει και εμπιστοσύνη και θα χτίσει το κοινό που θέλει στην Ευρώπη. Η ουσία παραμένει φυσικά πως παράγοντας μοντέλα στην Ε.Ε. αποφεύγει τους δασμούς, όμως για κάποιους από εμάς, μια μάρκα που δεν έφερε απλά μια «καραβιά» αυτοκίνητα, αλλά έχτισε παραγωγή, είναι δείγμα εμπιστοσύνης.

Αλλες μάρκες συνεργάζονται με αξιόπιστους εισαγωγείς και αντιπροσώπους όπως οι Omoda/Jaecoo

Αυτό δε σημαίνει πως όλα τα κινέζικα μοντέλα που έρχονται από την Κίνα δεν είναι άξια εμπιστοσύνης. Εδώ θα πρέπει να δεις και ποιος έχει αναλάβει να φέρει αυτή τη μάρκα στην Ευρώπη. Κάποιες φορές είναι οι ίδιοι οι κατασκευαστές, όπως η Stellantis που έφερε την Leapmotor στην Ευρώπη. Πιο συχνά όμως είναι οι εισαγωγείς στις εθνικές αγορές, που μαζί με την μεγάλη μάρκα που αντιπροσωπεύουν, φέρνουν και νέες κινεζικές φίρμες. Η περίπτωση της Mercedes στην Ελλάδα που φέρνει την Jaecoo και την Omoda, αμφότερες μέλη του μεγάλου κινεζικού ομίλου Chery είναι μία από αυτές.

Κάποιες μάρκες έχουν πίσω τους ήδη σημαντική παρουσία

Τέλος υπάρχουν και οι μάρκες που έχουν ήδη ένα όνομα, είτε στο χώρο του αυτοκινήτου είτε σε άλλους τομείς της τεχνολογίας. Για παράδειγμα η BYD, ένας κολοσσός της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας, έχει το μομέντουμ να σταθεί στην αγορά, αφού παρότι είναι νέο όνομα στην Ευρώπη, είναι ήδη καταξιωμένος κατασκευαστής εντός και πλέον εκτός Κίνας. Αντίστοιχα, αλλά από διαφορετική πλευρά, η Xiaomi έχει ήδη όνομα στην αγορά τεχνολογίας. Έτσι το λανσάρισμα ενός αυτοκινήτου, παρότι ως προϊόν δεν είναι αυτό στο οποίο ειδικεύεται, γίνεται εύκολα αποδεκτό και η αγορά έχει ενδιαφέρον και ίσως λόγο να το εμπιστευτεί, αφού η μάρκα έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη της.

Εσύ πώς διαλέγεις κινέζικο αυτοκίνητο; Με βάση το αν ξέρεις τη μάρκα, ακόμη και αν δεν έχει σχέση με αυτοκίνητα; Μήπως από το πού κατασκευάζονται τα μοντέλα της; Ή μήπως με το ποιος τα φέρνει στην Ελλάδα και πόσο τον εμπιστεύεσαι;

Autotriti.gr
TOP EGGYHSEIS